Ze lijkt zo wel wat op Anoukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Grunge. het volgende:
Ik houd wel van lichtelijk gespierde armen bij vrouwen, maar...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
he bah, dat past helemaal niet bij haarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:23 schreef pussywillow het volgende:
Wat een walgelijke leggingNel Veerkamp zou jaloers zijn.
Welke stylist heeft haar wijsgemaakt dat een tijgerlegging een goed idee is ???quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Model Amber Rose:
[ afbeelding ]
(Ik vind het op zich zelf wel sexy, die vormen maar die legging benadrukt het allemaal nogal).
Ja, ik ook. Ze lijkt me heel leuk en zo, maar qua uiterlijk... Ze heeft iets heel 'uiigs' over zich, of 'kazigs', vind ik. Geen idee wat dat betekent trouwens, maar die woorden komen bij me op als ik haar zie. Ze lijkt me een beetje viezig, I guess.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Miam het volgende:
[..]eigelijk heb ik haar altijd al lelijk gevonden.
ik vind dit meer een gevalletje 'de lelijkste outfitjes' dan onflatteus op de kiekquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Model Amber Rose:
[ afbeelding ]
(Ik vind het op zich zelf wel sexy, die vormen maar die legging benadrukt het allemaal nogal).
Scherpquote:Op maandag 14 maart 2011 02:06 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vind dit meer een gevalletje 'de lelijkste outfitjes' dan onflatteus op de kiek
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:06 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vind dit meer een gevalletje 'de lelijkste outfitjes' dan onflatteus op de kiek
Ik dacht ook aan shakira.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef tliciouz het volgende:
Door de haren denk ik Shakira.moeilijk.
ja ik denk dat jullie gelijk hebbenquote:
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef tliciouz het volgende:
Door de haren denk ik Shakira.moeilijk.
Nou, daar is anders behoorlijk veel van overgeblevenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Meandering het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Federline. Daar is niks van overgebleven....voor zover 't al iets was.
Is dit een plussize model?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Model Amber Rose:
[ afbeelding ]
Nee een soort van erotisch model volgens mij.quote:
Nee niet echt erotisch, ze is bekend geworden door haar relatie met Kanye West. En heeft toen wat modellen werk mogen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee een soort van erotisch model volgens mij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |