Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mijquote:
Laura ligt er toch zo uit joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mij
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker die wordt.......
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker die wordt.......
Dat kan, maar de komende week iig nog niet hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:47 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Laura ligt er toch zo uit joh.
Inddquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat kan, maar de komende week iig nog niet hahaha
Er zijn er genoeg die ook niets toevoegen aan het spel en die er wmb eerder uitmogenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Indd. Nja, ik hoop ook van niet hoor, maar vind wel dat ze weinig toevoegt aan het spel.
wacht ik weet wel wat andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mij
Het zou goftedomme es tijd worden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Lyza666 het volgende:
OH NOOO Laura wat doe je?! Je zit bij Guido!
Neuh, het gaat over het spel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
nou hopen dat die ijsbeer eens ontdooit dan
Maar ze kan geen nee zeggen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
En Alex vraagt steeds of ze bij hem komt liggen, het komt dus niet alleen uit Laura!
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
En Alex vraagt steeds of ze bij hem komt liggen, het komt dus niet alleen uit Laura!
Tja,quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
Ja! Het is allemaal de schuld van Gaydo!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef Robbiedd het volgende:
Uiteindelijk komt het door Guido, als die in het begin mee had gedaan dan was het zo gebeurd.
Nou wat je zegt......hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja! Het is allemaal de schuld van Gaydo!.
Nee toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Huh? Alex had een vriendin las ik hier
Dat las ik gisteren. Weet niet of het echt zo is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Nee, Laura zei: ik zou nooit bij iemand gaan liggen als ik weet dat hij een vriendin heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Ja die heb ik ook al eens opgevangen hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |