Mijn man gaat over de streams, niet over het regisserenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
zeg tegen je mannetjes dat ze de streamlocks af moeten schaffen
Sofia heet Wendy Versluijs, Philip heet Gransjean.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
als er een broer en zus in het huis moeten zitten gok ik op Philip broer van Sofietje, ze hebben iets dat ze op elkaar lijken, stand jukbeenderen neus etc.etc.
halfbroer/zusquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Sofia heet Wendy Versluijs, Philip heet Gransjean.
Lijkt me geen connectie te zijn.
Nee ik ben 't ook niet overal mee eens. Maar dat Alex ridder is, is nou juist eentje waar je weinig tegenin kunt brengen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja heb ik allang gedaan
maar ik was/ben dus in de veronderstelling dat ridder dus *ik ben ene ridder* los gezien kan worden met het feit dat iemand van adellijk bloed is
bijvoorbeeld dat iemand geridderd is
zowie zo ben ik (persoonlijk)het niet helemaal eens met de geheimen die men aan somige mensen gekoppeld heeft
is goed, ben benieuwd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik bel mijn mannetje bij SBS wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb zijn nummer niet eens
Hij zal denk ik ook niet willen dat ik hem bel
Lijkt me toeval hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef b_engeltje het volgende:
wat ik persoonlijk ook rara vind en ik tot nu toe niemand over hoor
is dat guido op de *bewuste site* valentino heet
en sophia der *artiesten* naam ook iets van Valentina is ,lijkt erg veel op elkaar
toevallig kan ...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik bel mijn mannetje bij SBS wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb zijn nummer niet eens
Hij zal denk ik ook niet willen dat ik hem bel
Goedemiddag anniccckquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef anniccck het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Nog wat spannends gebeurd afgelopen nacht/vandaag?
mail hem evenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik bedoel die man die zei dat ik de streams af moest sluiten he
Ik kan zijn nummer vast wel vinden in nummerhistorie, maar ik heb geen zin in gezeikquote:
Ja over de telefoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel
Jij hebt toch met hem gecommuniceerd gisteren
[ afbeelding ]
Ja ga echt niet zomaar bellen hequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ze nummer dan niet meer
Volgens mij is die Maik homo
Je kan je streams ook weer online zetten.... dan belt hij gewoon weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ga echt niet zomaar bellen he
Daar dacht ik ook aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan je streams ook weer online zetten.... dan belt hij gewoon weerKan je het gelijk vragen
Ik wil jou avatarquote:
Ik wil hem wel maken voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik wil jou avatar
Wat gaaf.....
oke wil natuurlijk een andere foto, maar vind het geniaal gevonden
Ja ik zit ook met open mond te luisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef anniccck het volgende:
Is Joanne nou aan het uitleggen hoe ze haar man/vriend verwend? Ongelofelijk wat ze voor die man doet
Helemaal top, je weet wel wie ik erin wil hequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil hem wel maken voor je
Wacht effe...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef anniccck het volgende:
Hahaha, dat broekje van Maik, zie het nu pas![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Helemaal top, je weet wel wie ik erin wil he
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mijquote:
Laura ligt er toch zo uit joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mij
[..]
Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker die wordt.......
[..]
Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker die wordt.......
Dat kan, maar de komende week iig nog niet hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:47 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Laura ligt er toch zo uit joh.
Inddquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat kan, maar de komende week iig nog niet hahaha
Er zijn er genoeg die ook niets toevoegen aan het spel en die er wmb eerder uitmogenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Indd. Nja, ik hoop ook van niet hoor, maar vind wel dat ze weinig toevoegt aan het spel.
wacht ik weet wel wat andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mij
Het zou goftedomme es tijd worden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Lyza666 het volgende:
OH NOOO Laura wat doe je?! Je zit bij Guido!
Neuh, het gaat over het spel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
nou hopen dat die ijsbeer eens ontdooit dan
Maar ze kan geen nee zeggen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
En Alex vraagt steeds of ze bij hem komt liggen, het komt dus niet alleen uit Laura!
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
En Alex vraagt steeds of ze bij hem komt liggen, het komt dus niet alleen uit Laura!
Tja,quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
Ja! Het is allemaal de schuld van Gaydo!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef Robbiedd het volgende:
Uiteindelijk komt het door Guido, als die in het begin mee had gedaan dan was het zo gebeurd.
Nou wat je zegt......hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja! Het is allemaal de schuld van Gaydo!.
Nee toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Huh? Alex had een vriendin las ik hier
Dat las ik gisteren. Weet niet of het echt zo is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Nee, Laura zei: ik zou nooit bij iemand gaan liggen als ik weet dat hij een vriendin heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Ja die heb ik ook al eens opgevangen hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |