Dat was?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef b_engeltje het volgende:
niemand commentaar op mijn versie van het ridderen?
waarom?? Het wordt verteld aan de kijkersquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nog is die persoon in het huis wel in het nadeel natuurlijk...
Hmm nou dan waren ze waarschijnlijk iets te vroeg met aanpassen.. het is iig behoorlijk verwarrend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waren er wel missies geweest
Ik snap er ook geen bal meer vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hmm nou dan waren ze waarschijnlijk iets te vroeg met aanpassen.. het is iig behoorlijk verwarrend.
Misschien bedoelt ze Jurien, die was spookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik denk dat zij liegt. Ik heb ze ehct alle 15 het huis in zien gaan
Nee weten ze niet. Ze denken gewoon na, gaan gesprekken onderling na en kijken/luisteren/gebruiken de clous in en rondom het huis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef b_engeltje het volgende:
ik heb echt sterk het idee dat ze geheimen weten dus echt bij naam ,maar niet wie der bij hoort
gisteren had ik het nog me vriend erover
je word niet als ridder geboren toch? je word geridderd ,vroeger al door de koning (ridders van de ronde tafel)ofzo
tegenwoordig word je geridderd door de koningin,als je iets goed gedaan heeft zoals bijvoorbeeld het redden van een mens
ook iets wat servio noemt...
Ja ik denk het....quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze Jurien, die was spook
dat je nietr als ridder geboren word,maar geridderd wordquote:
Ja maar wat is daar mee dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat je nietr als ridder geboren word,maar geridderd word
vroeger al in de tijd van de ronde tafel werd je geridderd door de koning
nu word je geridderd als je iets gepresteerd hebt zzoasl medailles winnen ,en /of iemands leven reddeen of iets dergelijks
Was gister hier ook al discussie over. Maar schijnt ook nog te kunnen dmv erfopvolging, ridder zijn/worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat je nietr als ridder geboren word,maar geridderd word
vroeger al in de tijd van de ronde tafel werd je geridderd door de koning
nu word je geridderd als je iets gepresteerd hebt zzoasl medailles winnen ,en /of iemands leven reddeen of iets dergelijks
dat je niet van *adel* hoeft te zijn om ridder te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar wat is daar mee dan?
Nee maar het heeft wel een beetje met elkaar te makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat je niet van *adel* hoeft te zijn om ridder te zijn
Maar dat is hij wel. Dus wat is je punt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het geheim van diegene die eruit gaat wordt onthuld, en nog een ander geheim
dat hij dus niet de ridder hoeft te zijn maar ook gewoon de miljonair kan zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar dat is hij wel. Dus wat is je punt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_(titel)quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef b_engeltje het volgende:
dus ridder niet per definitie vast hoeft te zitten aan de de gok van philp,maar dat ook miljonair kan zijn
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Lorraine82 het volgende:
Jurien staat er het slechts voor in de peiling.
Dat was dus mijn vraag... of die geheimen in het huis worden onthuldquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?? Het wordt verteld aan de kijkersNiet aan de bewoners
Lees zijn topic even.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat hij dus niet de ridder hoeft te zijn maar ook gewoon de miljonair kan zijn
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was dus mijn vraag... of die geheimen in het huis worden onthuld
oke correctie danquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_(titel)
Zover ik weet nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ook niet als bv. Gerard er uit gaat ..?
ja maar niet aan de bewoners volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het geheim van de persoon die eruit gaat toch wel?
Aan wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar niet aan de bewoners volgens mij
Ik zal het even navragen... moment
ja heb ik allang gedaanquote:
Ik bel mijn mannetje bij SBS welquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gevraagd.... ze zijn druk met de voorbereidingen van de liveshow, dus hij kan niks vragen
zeg tegen je mannetjes dat ze de streamlocks af moeten schaffenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik bel mijn mannetje bij SBS wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |