Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mijquote:
Laura ligt er toch zo uit joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mij
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker die wordt.......
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem zie, hoe leuker die wordt.......
Dat kan, maar de komende week iig nog niet hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:47 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Laura ligt er toch zo uit joh.
Inddquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat kan, maar de komende week iig nog niet hahaha
Er zijn er genoeg die ook niets toevoegen aan het spel en die er wmb eerder uitmogenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Indd. Nja, ik hoop ook van niet hoor, maar vind wel dat ze weinig toevoegt aan het spel.
wacht ik weet wel wat andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahahaha, mijn dank is groot, het is een lekker ding, maar denk niet dat mijn familie dit aardig gaat vinden van mij
Het zou goftedomme es tijd worden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Lyza666 het volgende:
OH NOOO Laura wat doe je?! Je zit bij Guido!
Neuh, het gaat over het spel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
nou hopen dat die ijsbeer eens ontdooit dan
Maar ze kan geen nee zeggen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
En Alex vraagt steeds of ze bij hem komt liggen, het komt dus niet alleen uit Laura!
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
En Alex vraagt steeds of ze bij hem komt liggen, het komt dus niet alleen uit Laura!
Tja,quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Robbiedd het volgende:
Ja! Het is allemaal de schuld van Gaydo!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef Robbiedd het volgende:
Uiteindelijk komt het door Guido, als die in het begin mee had gedaan dan was het zo gebeurd.
Nou wat je zegt......hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja! Het is allemaal de schuld van Gaydo!.
Nee toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Huh? Alex had een vriendin las ik hier
Dat las ik gisteren. Weet niet of het echt zo is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Nee, Laura zei: ik zou nooit bij iemand gaan liggen als ik weet dat hij een vriendin heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Ja die heb ik ook al eens opgevangen hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Robbiedd het volgende:
Ja daarom vraag ik het toch ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, Laura zei: ik zou nooit bij iemand gaan liggen als ik weet dat hij een vriendin heeft
Niet alles wat hier staat is waarquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al eens opgevangen hier
Alex kan een vriendin hebben zonder dat Laura het weetquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, Laura zei: ik zou nooit bij iemand gaan liggen als ik weet dat hij een vriendin heeft
Ook over liggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alex kan een vriendin hebben zonder dat Laura het weet.
En Laura had het over zoenen, niet liggen.
jipquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef anniccck het volgende:
''In de eerste live show van vanavond zal de rode telefoon voor het eerst contact leggen met het Huis der Geheimen. Met wat voor opdrachten zullen de bewoners verrast worden?
Vanavond zullen ook twee bewoners live bekend maken wat hun geheim is...''
Of was dat al bekend hier?
ok, je hebt een puntquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Niet alles wat ze in het huis zeggen is waar, wat is je punt.
Dat zou het ook wel makkelijker maken om deze fake relatie te gelovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Darklight het volgende:
Guido mag nu legaal vreemdgaan van Laura
Maar dat wil Laura dan ook weer niet, denk ik. Dan heeft ze weer ruzie met Alex straks en is ze bang dat alle mannen op haar stemmen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Dat zou het ook wel makkelijker maken om deze fake relatie te geloven
Ik! Kan ik die gewoon gebruiken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilde er nog een Philip ava
[ afbeelding ]
ja even opslaan op je pc en dan uploaden bij usericonmanagerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef anniccck het volgende:
[..]
Ik! Kan ik die gewoon gebruiken?
Okee super, bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja even opslaan op je pc en dan uploaden bij usericonmanager
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement"
Hey!
Hij zegt dat ie te groot is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja even opslaan op je pc en dan uploaden bij usericonmanager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |