Hoezo? Als die kinderen zeggen dat Wilders een nazi is, dan heb je een punt. Maar die koters dreunen de uitspraken van Wilders op. Dat moet jij toch juist van harte ondersteunen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Holograph het volgende:
Een trieste anti-campagne inderdaad. Daarnaast waren de uitspraken ook verkeert geplaatst, dit heeft niks meer te maken met vrijheid van meningsuiting, dit is gewoon laster.
Nee, de plaatsen ze in een nogal misselijke volgorde. Bijvoorbeeld; "Tijd voor de grote schoonmaak van onze straten", de makers suggereren hiermee dat Wilders het over Moslims had. Dat is absoluut niet het geval, en daarom is dit laster.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Als die kinderen zeggen dat Wilders een nazi is, dan heb je een punt. Maar die koters dreunen de uitspraken van Wilders op. Dat moet jij toch juist van harte ondersteunen?
Misschien moet Wilders zich eens wat milder uitdrukken. Jij noemt hier inderdaad een dubieus voorbeeld, maar feit blijft dat hij zich inderdaad zo uitlaat. Ik vind het een nogal kinderachtige manier van anti-campagnevoeren, maar jank niet dat er kinderen worden gebruikt om Wilders' eigen woorden ten gehoor te brengen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, de plaatsen ze in een nogal misselijke volgorde. Bijvoorbeeld; "Tijd voor de grote schoonmaak van onze straten", de makers suggereren hiermee dat Wilders het over Moslims had. Dat is absoluut niet het geval, en daarom is dit laster.
Dus omdat een volwassen politicus uitspraken doet in context moet dat door anti-campagne snoodaards uit context en verband worden gerukt en het er uit laten zien als een NSB campagne video voor kinderen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet Wilders zich eens wat milder uitdrukken. Jij noemt hier inderdaad een dubieus voorbeeld, maar feit blijft dat hij zich inderdaad zo uitlaat. Ik vind het een nogal kinderachtige manier van anti-campagnevoeren, maar jank niet dat er kinderen worden gebruikt om Wilders' eigen woorden ten gehoor te brengen.
Maar waarom vind je dat misselijkmakend? Als dat je moraal is, dan breng je die toch over op kinderen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
Dus omdat een volwassen politicus uitspraken doet in context moet dat door anti-campagne snoodaards uit context en verband worden gerukt en het er uit laten zien als een NSB campagne video voor kinderen?
Het instemmend knikken van de 'ouders' in dat filmpje is wellicht nog 't meest misselijkmakend.
Ah gossie toch. Stel dat Cohen's woorden worden opgedreund door kinderen. "Het moet eerlijker." Gaat de PvdA dan ook lopen janken? Het is goed dat Wilders een spiegel wordt voorgehouden. Als hij ervan schrikt, dan moet hij eens bij zichzelf te rade gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat een volwassen politicus uitspraken doet in context moet dat door anti-campagne snoodaards uit context en verband worden gerukt en het er uit laten zien als een NSB campagne video voor kinderen?
Het instemmend knikken van de 'ouders' in dat filmpje is wellicht nog 't meest misselijkmakend.
Nee, ik vind dat kinderen niet opgevoed moeten worden met dergelijk taalgebruik, niet door rechts en ook niet door links. De suggestie dat de jeugd dit soort taal wordt aangeleerd (of moet worden aangeleerd) is schandalig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dat misselijkmakend? Als dat je moraal is, dan breng je die toch over op kinderen?
Ha ha haha hahaha HAHAHAHAHAHAHquote:
Ja, ik vind gewoon niet dat kinderen misbruikt moeten worden voor dit soort campagnes. Die kinderen in dat filmpje weten zelf niet eens wat ze zeggen of waarom ze het zeggen, alleen omdat het een paar kindermodelletjes/acteurtjes zijn met ouders die wat zakcentjes verdienen wordt er een script in de hand gedrukt voor politiek gewin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie toch. Stel dat Cohen's woorden worden opgedreund door kinderen. "Het moet eerlijker." Gaat de PvdA dan ook lopen janken? Het is goed dat Wilders een spiegel wordt voorgehouden. Als hij ervan schrikt, dan moet hij eens bij zichzelf te rade gaan.
Waar gaat die laatste over?quote:
Ah, lul toch niet man. Zet je televisie aan en dezelfde taal wordt overal gebezigd. Plots ga jij de moraalridder uithangen. Nogmaals, misschien moet Wilders zich wat milder uitdrukken. Het kan toch ook normaal?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat kinderen niet opgevoed moeten worden met dergelijk taalgebruik, niet door rechts en ook niet door links. De suggestie dat de jeugd dit soort taal wordt aangeleerd (of moet worden aangeleerd) is schandalig.
Neeeeee, niet de kinderenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik vind gewoon niet dat kinderen misbruikt moeten worden voor dit soort campagnes. Die kinderen in dat filmpje weten zelf niet eens wat ze zeggen of waarom ze het zeggen, alleen omdat het een paar kindermodelletjes/acteurtjes zijn met ouders die wat zakcentjes verdienen wordt er een script in de hand gedrukt voor politiek gewin.
Bah.
Ja, ik ben geen PVV stemmer en ik vind ook dat Wilders het rustiger aan moet doen. Maar betekend het dat wanneer Wilders dit doet dat deze zielige filmpjes-makers zich ook maar moeten verlagen naar eenzelfde niveau?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lul toch niet man. Zet je televisie aan en dezelfde taal wordt overal gebezigd. Plots ga jij de moraalridder uithangen. Nogmaals, misschien moet Wilders zich wat milder uitdrukken. Het kan toch ook normaal?
Trouwens, welk taalgebruik? Kopvoddentax? Tuig? Nou nou, poeh poeh.
Ohnee, het gaat denk ik om Lucassen die zich door z'n kadetten liet pijpen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat die lui ook nog eens bij elkaar in een clubje zitten wrs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |