abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92915904
http://nieuws.nl.msn.com/(...)rmijdt-debat-met-d66

quote:
VVD vermijdt debat met D66

De VVD gaat in de aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen niet in debat met de liberale concurrent D66. De VVD debatteert liever met linkse partijen.

Je beveelt dit aan30%Je beveelt dit niet aan70%Deel dit(Novum) - De VVD gaat in de aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen niet in debat met de liberale concurrent D66. Alle een-op-een-debatten met D66'ers worden geweigerd, zegt hoofd voorlichting Henri Kruithof in dagblad De Pers.

"Tegen iedereen die debatten aanvraagt, is dat zo gezegd", meldt Kruithof, die tevens lid is van de permanente campagneorganisatie en het hoofdbestuur.

De VVD heeft geconcludeerd dat de eigen boodschap beter over het voetlicht kan worden gebracht in debatten met de SP of de PvdA. Onder meer een debat bij Buitenhof tussen Loek Hermans (VVD), Roger van Boxtel (D66) en Tof Thissen (GroenLinks) zou afgeblazen zijn door de VVD.

Van Boxtel zegt in De Pers het 'buitengewoon te betreuren' dat hij noch met de VVD, noch met Loek Hermans in debat kan. "Er is kennelijk een keuze gemaakt door het campagneteam om geen debat aan te gaan", constateert Van Boxtel. "Maar als je denkt dat je niets te vrezen hebt, ga je niets uit de weg."

Gelukkig dat de VVD zelf ook wel inziet hoe slecht ze het doen _O- _O-

Het enige dat ze nog kunnen is wat slappe retoriek spuien tegen de linkse partijen en hen beschimpen met leugens. Maar een partij die wat dichterbij staat daar durven ze niet tegenop omdat hun falen anders teveel opvalt.
pi_92915997
Je zielige anti-VVD topics beginnen een beetje vermoeiend te worden. Daarnaast is je OP zo slecht, dat een gedegen discussie bij voorbaat al amper mogelijk is. Lazer op joh.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_92916059
D'66 is de tijd ook niet waard.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92916259
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef StarGazer het volgende:
Je zielige anti-VVD topics beginnen een beetje vermoeiend te worden. Daarnaast is je OP zo slecht, dat een gedegen discussie bij voorbaat al amper mogelijk is. Lazer op joh.
Ja de waarheid is vermoeiend
pi_92916343
quote:
Het nieuwsbericht is best discussie-waardig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92916382
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:41 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Nee, je zielige gedrag is vermoeiend.
Porcupine Tee - Normal
pi_92916476
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het nieuwsbericht is best discussie-waardig.
Misschien, maar de manier waarop huillie zijn post formuleert is waardeloos.
Porcupine Tee - Normal
pi_92917924
quote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:28:28 #9
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92918347
Eigenlijk is D66 de enige concurrent van de VVD die de coalitie niet zal steunen. Er zullen niet veel kiezers overstappen van VVD naar PvdA. Het grootste gevaar voor de coalitie zijn VVD stemmers die overstappen naar D66.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 februari 2011 @ 15:29:43 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92918386
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:41 schreef Arolsen het volgende:

[..]

nee, subjectief :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:29:45 #11
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92918387
quote:
Ah joh, waarschijnlijk is het gewoon wat frustratie ofzo. TS komt op alle gebieden wat moeizaam mee.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:36:59 #12
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92918662
Waarom gaat de VVD het debat met D66 uit de weg?

Op deze vraag mogen de VVD-aanhangers wel eens antwoord gaan geven i.p.v. Arolsen persoonlijk aan te vallen. Ik geeft toe dat de OP niet hoog was van kwaliteit, maar de vraag blijft staan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 februari 2011 @ 15:40:35 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92918790
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Zeeland het volgende:

Op deze vraag mogen de VVD-aanhangers wel eens antwoord gaan geven i.p.v. Arolsen persoonlijk aan te vallen. Ik geeft toe dat de OP niet hoog was van kwaliteit, maar de vraag blijft staan.
Waarom zou VVD het debat met D66 wel aan moeten gaan? Tijd is nuttiger te besteden door in debat te gaan met partijen die minder op een lijn zitten met VVD.
pi_92918815
quote:

Naja, zoals het artikel al aangeeft: wellicht dat een debat met de linkse partijen nou eenmaal meer prioriteit heeft in de optiek van de VVD.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:41:20 #15
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92918820
quote:

Ach, dan spreek ik jou toch gewoon aan op de PvdA strategie dat er nauwelijks met de SP gedebatteerd wordt maar juist met de VVD, om zich zo beter te kunnen profileren.

Ik heb dit expres dikgedrukt omdat in het artikel zelf ook al de grondslag staat;

quote:
De VVD heeft geconcludeerd dat de eigen boodschap beter over het voetlicht kan worden gebracht in debatten met de SP of de PvdA
Beetje kinderachtig dit alles dus.

En waarom zijn het de hele tijd van die wat dubieuze users die dit soort topics openen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92918858
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ach, dan spreek ik jou toch gewoon aan op de PvdA strategie dat er nauwelijks met de SP gedebatteerd wordt maar juist met de VVD, om zich zo beter te kunnen profileren.

Ik heb dit expres dikgedrukt omdat in het artikel zelf ook al de grondslag staat;

[..]

En waarom zijn het de hele tijd van die wat dubieuze users die dit soort topics openen?
Dit dus.
Porcupine Tee - Normal
pi_92919158
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom zou VVD het debat met D66 wel aan moeten gaan? Tijd is nuttiger te besteden door in debat te gaan met partijen die minder op een lijn zitten met VVD.
Omdat D66 een belangrijke tegenstander van de coalitie is. De VVD is gewoon bang teveel met de neus op de feiten gedrukt te worden.
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 februari 2011 @ 15:51:58 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92919204
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Omdat D66 een belangrijke tegenstander van de coalitie is. De VVD is gewoon bang teveel met de neus op de feiten gedrukt te worden.
Dat is jouw mening, ik zie dat eigenlijk niet zo...
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:51:58 #19
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92919205
quote:

[..]

[..]

Dat de PvdA deze tactiek ook toepast wist ik niet.

Ik vind eerlijk gezegd dat de PvdA het debat met de SP of GL ook gewoon moet aangaan. Natuurlijk zullen er onderlinge afspraken zijn tussen de SP/GL en de PvdA om om gezamelijk op te trekken tegen VVD en CDA, maar in dit geval is D66 gewoon een opponent waarmee je de strijd kan aangaan.

Ik vind het jammer.
pi_92919265
quote:

[..]

Er is voor beide strategieën wat te zeggen. Dat is een afweging die de partij in kwestie moet maken.
Wat betreft de PvdA en de SP of de VVD en de D'66 snap ik wel dat ze beiden in ongeveer dezelfde vijver vissen en geen zin hebben om het linkse dan wel rechtse 'blok' onnodig te beroeren. Dan kun je beter op de andere vijver richten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_92919331
quote:
Omdat ze er weinig mee te winnen hebben natuurlijk. Hoe je dat vervolgens beoordeeld moet een ieder maar voor zichzelf uitmaken. Ik begin D66 overigens steeds irritanter te vinden, maar soit.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_92924883
Kan mooi in [Centraal] Statenverkiezingen, 2 maart 2011 of een van de andere topics over deze verkiezingen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')