abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_92915565
Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de pr@fok.nl

Hoe open ik een V&A topic?
• Verzin een duidelijke topictitel zodat men in één oogopslag kan zien waar het om gaat.
• Kies een subforum (Vraag of Aanbod) en maak gebruik van tags [TK/TR/GEZ/GRATIS].
• Maak een duidelijke openingspost voor je topic; wat heb je te koop, wat zoek je en in welke staat is het.
• V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
• Geef aan waar het evt. op te halen is of dat je het verstuurt, in of excl verzendkosten.
• Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.
• Heb je meerdere items van één type (bijv. spellen/dvd's), maak hier dan één topic voor aan.
• Wil je gebruik maken afbeeldingen, zorg dan dat deze een maximale breedte hebben van 610 pixels. Heb je hier geen software voor dan kan je de afbeelding verkleinen op bijvoorbeeld http://www.shrinkpictures.com/.

Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, CenterParks, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.

Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
• Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
• Vind je het te duur? Post dan niet of doe een tegenbod.
• Is de deal rond? Aanpassing nodig van de openingspost? Plaats een Topic Report (mod.gif)• Mis je een richtprijs/tag/subforum of iets anders? Ga niet het topic vervuilen, en plaats een Topic Report.
• Heb je een goede/slechte ervaring met een user, dan kan je dit melden in ons ervaringentopic bovenaan de index.
• Ga niet slowchatten/babbelen in de topics zelf, doe dit in het V&A SC-topic, deze kun je vinden bij de centrale topics onderin.
• Voor de rest gelden natuurlijk de algemene FOK! voorwaarden.

Twijfel je of je product toegestaan is vraag het dan eerst even aan de mods voor je een topic opent.

Ik krijg mijn geld/product niet! Help!
Het kopen of verkopen van goederen in V&A is volledig op eigen risico, FOK! is geenszins aansprakelijk voor het verloop van een transactie. Kom je je verplichtingen niet na, dan zal FOK! overgaan tot het bannen van je account. Helaas verloopt niet iedere deal even vlekkeloos, probeer er samen uit te komen alvorens je juridische stappen onderneemt. Uiteraard kun je te allen tijde een moderator aanspreken om als tussenpersoon te fungeren.

Contactgegevens:
Vragen, opmerkingen en suggesties kun je hier kwijt.
PM-en kan ook!
Je kan alle moderators ook in één keer PM-en:
PM de V&A-modjes.

Disclaimer:
Deze policy kan zonder voorafgaande berichtgeving aangepast worden. FOK! biedt slechts een plek om gebruikte waar te koop aan te bieden. FOK! is in geen geval aansprakelijk voor enige vorm van schade tengevolge van de inhoud van dit forum. Alle afspraken, betalingen, leveringen etc. zijn volledig voor je eigen verantwoordelijkheid.


Vorige topic: [V&A Feedback & Policy] Gewoon omdat het kan.
ijs_beer fan!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:08:12 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92963445
[TK] Lowepro TLZ 10 foto tas. mag dicht. Verkocht *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:04:21 #3
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_92971278
Nevermind.

[ Bericht 93% gewijzigd door zomer86 op 18-02-2011 17:51:09 ]
graag verwijderen
pi_93088132
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[TK] Lowepro TLZ 10 foto tas. mag dicht. Verkocht *O*
Door Symp gedaan :D

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef PatriotOnline het volgende:
mag ik een slotje?

[TK] Apple iPod Touch 8GB 1e generatie

^O^
:Y uiteraard
pi_93118556
Gaarne een slotje op deze advertentie: [TK] Test Drive Unlimited 2 (nog in seal) Xbox360 Het spel is verkocht en opgehaald :).
pi_93123343
Mag de laatste post hier bij mijn op gezet worden en Garfield weg? :D
[TK] Nezhi's mini opruiming - boeken/manga, dvds en koptelefoon :O
  maandag 21 februari 2011 @ 21:41:26 #8
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_93124040
[TK] HTC Magic mag dicht! VERRRRRRRRRRRRKOCHT!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:51:06 #9
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_93146679
Zeg mods hebben jullie mijn PM wel ontvangen?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_93152613
Ik ga even kijken Prowl, de rest is done.
ijs_beer fan!
pi_93152653
Gezien, ik ga even PMen.
ijs_beer fan!
pi_93164092
[TK] Nintendo NES

Die is verkocht.
pi_93165619
Und dicht
ijs_beer fan!
pi_93212519
[TK] PS3 incl 11 games en 2 blu-ray films

Mag dicht, spul is verkocht en opgehaald :)
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_93229637
Stevig op slot :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:45:16 #16
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_93232217
Hoi bazen van V&A,

[TK] Intel Core 2 Duo E8400 is verkocht dus mag van mij op slot!

Thanks :*
pi_93232278
Kusje terug :*
ijs_beer fan!
pi_93247901
[TK] Apple iPhone 4 16 GB simlockvrij!

is ook verkocht :) Mag ie dicht?
pi_93248870
Done
ijs_beer fan!
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:26:07 #20
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93260870
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93261059
[TK] Rotel RA-1412 versterker ken dicht. geen interesse vanuit Fok! gehad, marktplaats is ruk als altijd en ik vind het eigenlijk een heel tof apparaat.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_93267619
Done ^^
ijs_beer fan!
pi_93320670
Dank je :*
ijs_beer fan!
  maandag 28 februari 2011 @ 07:31:02 #25
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_93428535
Laatste product in ontvangst genomen;
[TK] Hollister Hoodies/Sweaters
Starbucks, waar blijf je
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')