abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92515600
en we gaan verder met de opruiming!

<schaamteloze copy-paste van marktplaats>

te koop aangeboden deze zeldzame Rotel RA-1412 uit de topdagen van dit merk.
van voor tot eind discreet en dual-mono opgebouwd, DC gekoppeld en SEPP architectuur.
2x110W in 8 ohm, groot reseve in de voedingscondensatoren.

deze rotel is van de 'oversized' gerenatie, breder dan 19" en gebouwd als een tank.
door de stappenschakelaars en meergangs (ik meen 8) volumepotmeter van alps geen kraakje te bespeuren.

samen met 3 stereo-paar luidsprekeruitgangen, legio ingangen de techniek en het fantastische uiterlijk is dit voor de vintageliefhebber een must.

de reden van de verkoop is dat deze weliswaar electrisch prima is, hij kan ook beluisterd worden, maar het uiterlijk is slecht. het front is in goede conditie, maar op de rest van de kast zijn vele krassen. ikzelf ben niet goed met lak en dergelijken dus mag 'ie weg naar iemand die hem wil restaureren.

het enige wat niet werkt is de microfoon-potmeter, deze is los en dus is dat deel gebypassed. van dat ciruit is alles aanwezig, en uiterlijk is er niks van te zien.

vanaf 200, doe een mooi bod en misschien ga ik direct accoord. voor 175 staat er een defecte op MP, dus zoals je snapt ga ik daar niet meer accoord. inclusief PDF van de servicemanual in goede kwaliteit.
</schaamteloze copy-paste>

deze foto komt gewoon van het web. eigen foto's op verzoek bij serieuze interesse. hij staat ingebouwd en weegt >25KG.. versturen doe ik dus ook niet. de TNT kan niet met zulke gewichten omgaan zonder het te slopen.

Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_92556181
Filter ingesteld :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_92558797
bedankt :)
en ik zie dat de foto wordt geweigerd. ik ga morgen eigen foto's maken.
pi_92579739
Volg topic
Huh?
pi_92673847
morgen is iets later geworden :')

pi_92766846
240 en ophalen is een deal, 't geld zou me goed van pas komen - ik heb alweer plannen :)
pi_93260999
ik hou 'm lekker zelf.
pi_93267611
slotje dan
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: