Ik hoop het zo he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Als ze spelen zoals tegen AC Milan winnen we
Als Anderlecht speelt zoals Milan wel. Die waren al door en speelden op 50-60%.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Weg leuke smiliequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Lukaku en oud ajacied Boussoufa [ afbeelding ]
Dat moet je sowieso aan Maarten overlaten, lijkt mij duidelijk. Kan het beste mikken van al die jongens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Morendo het volgende:
El Ham in ieder geval geen penalty laten nemen, dat staat voorop.
Nooit clubs afschrijven, altijd vertrouwen hebbenquote:
Alles is ook in het voordeel van Anderlecht.quote:
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alles is ook in het voordeel van Anderlecht.
Denken dat Ajax zo goed was tegen AC Milan..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat Ajax zo goed was tegen AC Milan..![]()
(Psst, AC was al door)
Ja, dat is toch geen vergelijking.. Ik had niet het idee dat die Italianen er zin in hadden tegen Ajax toen. Daarentegen zal Anderlecht er wel zin an hebben.quote:
Dat ze niet op volle sterkte waren, ja oké, maar Ajax is ook niet meer wat Ajax vroeger was dus dat is al een slap excuus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is toch geen vergelijking.. Ik had niet het idee dat die Italianen er zin in hadden tegen Ajax toen. Daarentegen zal Anderlecht er wel zin an hebben.
Komt die kut boer weer langsquote:
Nee het Milan van nu is wel het Milan van Gullit en van Basten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ze niet op volle sterkte waren, ja oké, maar Ajax is ook niet meer wat Ajax vroeger was dus dat is al een slap excuus.
Ik blijf het knap vinden hoe mensen denken dat AC Milan graag thuis verliest ofzo, dat willen ze niet en ze deden er dan ook alles aan om het tij te doen keren * msnk denkt terug aan een gefrustreerde Zlatan
Milan is nog steeds een ploeg op het wereldpodium, Ajax al een hele tijd niet meer. Wat snap je daar niet aan? Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat een AC Milan die niet met een 100% basiselftal speelt niet kansloos is tegen Ajax?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee het Milan van nu is wel het Milan van Gullit en van Basten..![]()
Als je zo kan spelen als tegen AC Milan toen kun je prima van Anderlecht winnen. Het zal niet gebeuren dat ze zo spelen als toen, dat denk ik niet tenminste, maar het ging om het idee.quote:Mijn punt is dat je die wedstrijd niet als maatstaf kunt gebruiken.
Oke, een wedstrijd tegen een ploeg die al geplaatst was is een goede maatstaf voor andere wedstrijden volgens jou. Mijn mening is wat anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Milan is nog steeds een ploeg op het wereldpodium, Ajax al een hele tijd niet meer. Wat snap je daar niet aan? Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat een AC Milan die niet met een 100% basiselftal speelt niet kansloos is tegen Ajax?
Ajax in deze doen overklaste ze gewoon en daar mag je als speler best trots op zijn.
[..]
Als je zo kan spelen als tegen AC Milan toen kun je prima van Anderlecht winnen. Het zal niet gebeuren dat ze zo spelen als toen, dat denk ik niet tenminste, maar het ging om het idee.
Het is overigens niet voor niets dat die gasten alsnog Zlatan erin brachten na de 0-1, dat doen ze echt niet zodat de Ajacieden 'hun' Zlatan weer te zien krijgen![]()
En dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef GGMM het volgende:
Mensen die discussiëren over hun er niet toe doende mening, om een punt te maken wat niemand enige waarde aan hecht.
Ga de wedstrijd kijken.
Is die wedstrijd al begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef GGMM het volgende:
Mensen die discussiëren over hun er niet toe doende mening, om een punt te maken wat niemand enige waarde aan hecht.
Ga de wedstrijd kijken.
Leuk hé, zo'n forum.quote:Mensen die discussiëren over hun er niet toe doende mening, om een punt te maken wat niemand enige waarde aan hecht.
Joh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Santello het volgende:
Toch wel even anders als Arsenal - Batca
Zeker!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Santello het volgende:
Alsof Blind het ooit wel goed heeft gedaan.
Ja. Vind ik wel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Santello het volgende:
Alsof Blind het ooit wel goed heeft gedaan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
die commentaar van belgie: El hamdouwie
Sorry hoor, maar een willekeurige profvoetballer moet die bal van 17 meter gewoon op doel kunnen schietenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altijd makkelijk zon bal uit de lucht..
Zeker iemand die vindt dat hij eigenlijk al bij Barcelona had moeten spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een willekeurige profvoetballer moet die bal van 17 meter gewoon op doel kunnen schieten
410?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
opgefokt zooitje die fans van anderslecht
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Frank de Boer kijkt een beetje boos. Past niet bij hem.
zeg dat dan ook normaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Och, rot eens gauw op hier. Ik bedoelde dat ie al 15min niks hebt gedaan.
Dat je die gemist hebt man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef Typisch het volgende:
Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Huh? Is dit een echte post, j0rdiiii?![]()
![]()
![]()
Ajax - AZ, was een toffe middagquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef Typisch het volgende:
Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Huh? Is dit een echte post, j0rdiiii?![]()
![]()
![]()
Kwam er niet toevallig een sarcastische smiley achterna? Anders is het wel echt triest gesteld met deze 'supporter'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax - AZ, was een toffe middag
Echt he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is nu al leuker dan Twente
Nee, dat zei die precies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kwam er niet toevallig een sarcastische smiley achterna? Anders is het wel echt triest gesteld met deze 'supporter'.
Wie wil jij hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de zomer maar een vervanger halen
Ajax kennende halen ze dan Manolev zelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil jij hebben?![]()
Ik zou een type Manolev halen
Even serieus; Ze kunnen het beste een voorbeeld aan twente nemen. Die halen ook een goede aanvaller bij Jupiler League clubquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax kennende halen ze dan Manolev zelf.
IDD we weten allemaal wat er met Dirk Scheringa is gebeurd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef Sportex het volgende:
Opletten dat de bank niet wordt weggestuurd
afblijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax kennende halen ze dan Manolev zelf.
Sowieso Driessen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef Sportex het volgende:
Opletten dat de bank niet wordt weggestuurd
Je weet maar nooitquote:
Beoordeeld is beoordeeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Elusive het volgende:
dikke hands, eigenlijk penalty anderlecht
Kon jij gelijk zien hequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Elusive het volgende:
dikke hands, eigenlijk penalty anderlecht
Ajax neemt een Chinees als ie vraagt of ie een keer mee mag trainen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus; Ze kunnen het beste een voorbeeld aan twente nemen. Die halen ook een goede aanvaller bij Jupiler League club
dit was sowieso greatest failquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax neemt een Chinees als ie vraagt of ie een keer mee mag trainen.
Het vreemde is dat ie op de radio geweldig was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sowieso Driessen.
Slechtste commentator van Nederland.
Mae West ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mvv zou ook op de tribune zitten, las ik
bindquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je jezelf een echte Ajaxsupporter wil noemen, bindt je je zelf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hij heeft wel snelle voeten
Bijna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Komt ie. Verthonghen met de kopbal
Ook mijn eerste gedachte.quote:
We hebben niemand andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die Blind alsjeblieft, tering wat een drama.
Lukaku?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik erger me aan die neger van Anderlecht
Sierd doet altijd een Dj_Day-V'tje bedoel je...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een Sierd de Vos plaatje!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
Moeten we tegen de winnaar van Arsenal - Barcelona als we dit winnen?
ik zou hem er asap uithalen. buiten dat hij bagger is, gaat hij ook rood pakken als hij zo doorgaat. hij wordt aan alle kanten overlopenquote:
Tegen beide.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
Humoristquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
Kanoeeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, die nare man met rasta's ofzo. Volgens mij op het middenwveld.
Thnx.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een kwalitatief goede grol was dat.
Nou gewoon Anita er in Blind er uit.quote:
Kanooquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, die nare man met rasta's ofzo. Volgens mij op het middenwveld.
In het land der Blinden is Enoh koning.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Silv het volgende:
In het land van de eenogen is Blind koning. Ofzo.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In het land der Blinden is Enoh koning.
Kan je niet echt op trainen, dat is inzicht.. Hooguit positie spelletjes helpen daarbij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
Die steekpassjes door het midden moeten ze eens op trainen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
Eriksen kan dat welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
precies, blind laten staan is gewoon eindigen met 10 man imoquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nou gewoon Anita er in Blind er uit.
Wil niet dat Ajax met 10 man komt te staan.
Enoh heeft geeft Ajax opleiding gehad dus hij er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In het land der Blinden is Enoh koning.
Wat heeft zijn vrouw er mee te doen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vragen we het aan de Boerin
Ja maar hij is de enige. Soms zie je een moment en dan denk je: "als die pass nu komt, sta je 1 tegen 1..."quote:
Denk het wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef wdn het volgende:
"Anderlecht weet ook dat Ajax Stekelenburg op doel heeft"
Echt? zouden ze het weten?
Misschien weet zij ook wat van voetbalquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef wdn het volgende:
"Anderlecht weet ook dat Ajax Stekelenburg op doel heeft"
Echt? zouden ze het weten?
[..]
Wat heeft zijn vrouw er mee te doen?
Ik heb mijn geld op Lille staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk allemaal juichen als PSV 0-1 maakt hé?
Als jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Merci.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)etbal_livestream.xml
Als, als...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
sobersoquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
alsof tie tijdens het wk nog niet genoeg indruk heeft gemaakt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef Wilskracht het volgende:
Als Manchester united deze wedstrijd ziet is de Steek volgend jaar weg.
Die hebben ook al naar het WK gekeken, dus die zal wel vertrekken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef Wilskracht het volgende:
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef Silv het volgende:
Fuck yeah. Alle Nederlandse clubs gaan gewoon alle uitwedstrijden winnen. Punt.
die willen die fransman toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef Wilskracht het volgende:
PSV daar kijk je toch alleen maar naar als je maar 1 kanaal op je tv hebt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
hij is iig zelf verzekerd! die gaat er nog wel een paar uithalen vanavond denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Typisch het volgende:
Wat een held die keeper van Anderlecht.
Yeah sure. Lille wint gewoon van PSV hoor...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef Silv het volgende:
Fuck yeah. Alle Nederlandse clubs gaan gewoon alle uitwedstrijden winnen. Punt.
quotequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Yeah sure. Lille wint gewoon van PSV hoor...
scheer je weg manquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef wdn het volgende:
Ik heb wel eens een scherpere Gilet gezien
Nou Blind heeft een betere kruiwagen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Sportex het volgende:
Is Anita niet tien keer beter dan Blind op alle vlakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 codetaal
Het mes erin!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |