Ik hoop het zo he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Als ze spelen zoals tegen AC Milan winnen we
Als Anderlecht speelt zoals Milan wel. Die waren al door en speelden op 50-60%.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Weg leuke smiliequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Lukaku en oud ajacied Boussoufa [ afbeelding ]
Dat moet je sowieso aan Maarten overlaten, lijkt mij duidelijk. Kan het beste mikken van al die jongens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Morendo het volgende:
El Ham in ieder geval geen penalty laten nemen, dat staat voorop.
Nooit clubs afschrijven, altijd vertrouwen hebbenquote:
Alles is ook in het voordeel van Anderlecht.quote:
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alles is ook in het voordeel van Anderlecht.
Denken dat Ajax zo goed was tegen AC Milan..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat Ajax zo goed was tegen AC Milan..![]()
(Psst, AC was al door)
Ja, dat is toch geen vergelijking.. Ik had niet het idee dat die Italianen er zin in hadden tegen Ajax toen. Daarentegen zal Anderlecht er wel zin an hebben.quote:
Dat ze niet op volle sterkte waren, ja oké, maar Ajax is ook niet meer wat Ajax vroeger was dus dat is al een slap excuus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is toch geen vergelijking.. Ik had niet het idee dat die Italianen er zin in hadden tegen Ajax toen. Daarentegen zal Anderlecht er wel zin an hebben.
Komt die kut boer weer langsquote:
Nee het Milan van nu is wel het Milan van Gullit en van Basten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ze niet op volle sterkte waren, ja oké, maar Ajax is ook niet meer wat Ajax vroeger was dus dat is al een slap excuus.
Ik blijf het knap vinden hoe mensen denken dat AC Milan graag thuis verliest ofzo, dat willen ze niet en ze deden er dan ook alles aan om het tij te doen keren * msnk denkt terug aan een gefrustreerde Zlatan
Milan is nog steeds een ploeg op het wereldpodium, Ajax al een hele tijd niet meer. Wat snap je daar niet aan? Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat een AC Milan die niet met een 100% basiselftal speelt niet kansloos is tegen Ajax?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee het Milan van nu is wel het Milan van Gullit en van Basten..![]()
Als je zo kan spelen als tegen AC Milan toen kun je prima van Anderlecht winnen. Het zal niet gebeuren dat ze zo spelen als toen, dat denk ik niet tenminste, maar het ging om het idee.quote:Mijn punt is dat je die wedstrijd niet als maatstaf kunt gebruiken.
Oke, een wedstrijd tegen een ploeg die al geplaatst was is een goede maatstaf voor andere wedstrijden volgens jou. Mijn mening is wat anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Milan is nog steeds een ploeg op het wereldpodium, Ajax al een hele tijd niet meer. Wat snap je daar niet aan? Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat een AC Milan die niet met een 100% basiselftal speelt niet kansloos is tegen Ajax?
Ajax in deze doen overklaste ze gewoon en daar mag je als speler best trots op zijn.
[..]
Als je zo kan spelen als tegen AC Milan toen kun je prima van Anderlecht winnen. Het zal niet gebeuren dat ze zo spelen als toen, dat denk ik niet tenminste, maar het ging om het idee.
Het is overigens niet voor niets dat die gasten alsnog Zlatan erin brachten na de 0-1, dat doen ze echt niet zodat de Ajacieden 'hun' Zlatan weer te zien krijgen![]()
En dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef GGMM het volgende:
Mensen die discussiëren over hun er niet toe doende mening, om een punt te maken wat niemand enige waarde aan hecht.
Ga de wedstrijd kijken.
Is die wedstrijd al begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef GGMM het volgende:
Mensen die discussiëren over hun er niet toe doende mening, om een punt te maken wat niemand enige waarde aan hecht.
Ga de wedstrijd kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |