MM en mw MM? Zelfde idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond Etcie en meneer Etcie niet klinken...
De combi met Etcie...quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Wat klinkt er niet aan Meneer Etcie dan
Klopt, maar dat gebruik ik zelf nooit in die combinatie...quote:
Die heeft zeker een andere nickname maar als ik die hier spam vindt hij zichzelf in no time met google denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM en mw MM? Zelfde idee.
Ets, heeft je vlam niet een andere nickname die we kunnen gebruiken?
Ofcourse, ofcourse...quote:
Eh, ik heb je toch vaker "Mw MM" zien typen?quote:Klopt, maar dat gebruik ik zelf nooit in die combinatie...
Het is 'Of course'....quote:
Ja, maar je hebt me nog nooit mezelf 'meneer MM' of 'MM' zien noemen.quote:[..]
Eh, ik heb je toch vaker "Mw MM" zien typen?
Ik wist dit iemand hierover ging vallenquote:
Oh zo.quote:Ja, maar je hebt me nog nooit mezelf 'meneer MM' of 'MM' zien noemen.
De combi 'MM en mevr. MM' gebruik ik dus zelf ook nooit, anderen misschien soms wel...
Begrijp me niet verkeerd, ik vond die rocheforts ook lekker, maar duvel vind ik op een andere manier net zo lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit of ik de 8 of de 10 nou het lekkerste vind van de drie. Ik geloof dat de 10 wat zoeter is en meer naar rozijnen smaakt dan de 8. Daarnaast heeft de 10 ook een duidelijkere alcoholsmaak. Als je de 8 niet fantastisch vindt denk ik dat dat bij de 10 niet heel anders gaat zijn. Gelukkig is Rochefort voor minder dan 2 euro per flesje te krijgen, dus kan je het zonder al te veel problemen uitproberen. Maar als het je stijl niet is, soit, dat kan natuurlijk.
Welke speciaalbieren vind je wel verdomde lekker? Misschien is op basis daarvan dan nog een tip te geven.
Ik zou het alleen niet als een oplossing voor de lange termijn zien eigenlijk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Er ontstaan wat haarscheurtjes in de loop der tijd. Gevolg: mijn laptop zat in een reboot loop, iedere paar seconden. Die haarscheurtjes zouden zo dicht moeten lopen.
Je kunt het ook met een goede fohn doen, maar dan moet je wel weten waar je moet mikken. Dus beter het hele ding maar in de oven
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou het alleen niet als een oplossing voor de lange termijn zien eigenlijk...
Het is een 'fout' die ik zelf ook regelmatig maakte en waar ik tig keer op aangesproken ben, vandaar...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist dit iemand hierover ging vallen
Moet ik ingrijpen voordat dit topic off course gaat ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist dit iemand hierover ging vallen
Of course not...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet ik ingrijpen voordat dit topic off course gaat ?
Ik heb het zojuist op FB wel correct gebruikt en tijdens het typen hier was ik te lui het te verbeterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een 'fout' die ik zelf ook regelmatig maakte en waar ik tig keer op aangesproken ben, vandaar...
Doet maart niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet ik ingrijpen voordat dit topic off course gaat ?
Fleet Foxesquote:
Hoor je ze dan beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fleet Foxes
Ik vind ze steengoed maar je moet wel je houthakkersoverhemd aantrekken en een grasspriet in je mond doen bij het luisteren
Dat wordt vanavond dan.quote:
A Yeardquote:This song makes me want to grow a really big beard. No shaving for a year, just beard. A year beard. A Yeard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Meest gewaardeerde comment bij Ragged Wood:
[..]
A Yeard
Ohja, dat was ik nog vergeten..de baardquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Meest gewaardeerde comment bij Ragged Wood:
[..]
A Yeard
quote:Internet is abuzz with the rumour that Apple CEO Steve Jobs may have only six weeks to live. US-based tabloid National Enquirer claims to be publishing photos of Jobs taken on February 8 outside Stanford Cancer Center that show the Apple founder looking extremely thin and frail.
According to various media reports, in the photos, an extremely "skeletal-looking" Jobs can be seen getting out of his car at the center, just one day after he was spotted at work on Apple's Cupertino campus.
In January, fifty-five-year-old Jobs took third medical leave from Apple in seven years. Apple founder Jobs is suffering from pancreatic cancer. The CEO, 55, has been regularly attending the cancer treatment center, RadarOnline.com confirmed.
The Enquirer is reported to have interviewed critical-care physician Dr Samuel Jacobson who viewed the photos and said the Jobs appeared "close to terminal."
"I would say he has six weeks," Jacobson reportedly said.
Dr Gabe Mirkin a physician with supposedly 40 years of experience told the tabloid, "He is terminal. What you are seeing is extreme muscle wasting from calorie depravation, most likely caused by cancer. He has no muscle left in his buttocks, which is the last place to go."
"He definitely appears to be in the terminal stages of his life from these photos. I would be surprised if he weighed more than 130lb," Mirkin reportedly told the tabloid.
Jobs' battle with cancer started in 2004 and he reportedly went to Switzerland in 2009 to undergo a rare radiology treatment.
Earlier, Wall Street Journal reported that Jobs also had a secret liver transplant in Memphis.
Jobs announced his medical leave in January in an email to employees, explaining that "the board of directors has granted me a medical leave of absence so I can focus on my health."
"I will continue as CEO and be involved in major strategic decisions for the company," Jobs added.
Interestingly, there are also reports quoting US officials that President Barack Obama will meet ailing Apple chief Steve Jobs and other US high-tech gurus in California on Thursday.
Lijkt me inderdaad goed om die nu af te stoten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen zn apple aandelen hier al gedumpt?
[..]
Het is sowieso handig voor jezelf indien ze een keer te weinig uitbetalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Het internet is hier gammel vandaag, maar het lijkt voorlopig even te werken
Kwam er net achter dat ik weer eens vergeten ben om mn urenbriefje in te vullen vorige weekheb ik al eens voor op mn flikker gehad van het uitzendbureau....
Dat klopt maar ik neem aan dat je een kopietje bewaart?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij komt het er meer op neer dat ze me nķet uitbetalen als ik die dingen niet invul
Het is onlinequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik neem aan dat je een kopietje bewaart?
Is dat een reden om geen kopietje te bewaren?quote:
Wrs randstad... Die kun je makkelijk printen. Doen wij ook voor uitzendkrachten.quote:
Manic Street Preachers?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wrs randstad... Die kun je makkelijk printen. Doen wij ook voor uitzendkrachten.
Zijn hier manics- fans?
Deze had ik als kind:quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, in een topic als deze mag dit niet ontbreken:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou eigenlijjk een Little Miss Trouble shirt moeten hebben voor CZ dit jaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze had ik als kind:
[ afbeelding ]
Meneer Smikkel in het Nederlands
Een album is verreweg mijn favoriet. Hoezo vraag je het?quote:
Nah, daar ben ik veel te laks en goedgelovig voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat een reden om geen kopietje te bewaren?
Al die mensen met haperende computers hier moeten je toch wel aan het denken lijkt me...
Ze komen in Nederland binnenkort. Bij de Melkweg....Maar misschien wist je dat al. Wij gaan iig proberen kaartjes te bemachtigen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een album is verreweg mijn favoriet. Hoezo vraag je het?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Mr. Greedy was translated into many different languages. In each language, his name appears as follows:
French Monsieur Glouton
German Unser Herr Nimmersatt
Spanish - Don Glot³n
Welsh Mr. Barus
Sweden Gubben Glufs Glufs
Dutch Meneer Smikkel
14 Mei..interessant maar het is zo'n datum die in mijn achterhoofd knaagt dat ik dan al iets hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze komen in Nederland binnenkort. Bij de Melkweg....Maar misschien wist je dat al. Wij gaan iig proberen kaartjes te bemachtigen.
In de Melkweg, op 14 mei, kaartverkoop begint morgen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze komen in Nederland binnenkort. Bij de Melkweg....Maar misschien wist je dat al. Wij gaan iig proberen kaartjes te bemachtigen.
Waarom denk je dat ik het haken aan jou over laat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
WWRRRAAAAGGGHHH....... ik word gek van die schoentjes!!![]()
![]()
Wisten jullie dat het heel moeilijk is om netjes een zwart randje ą la Converse te borduren?
On the bright side: de tweede is op dat punt ongeveer hetzelfde uitgevallen als de eerste, dus misschien worden ze nog best gelijk...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer een lange dag testen boarden
Ah, Freestyle skieen/snowboarden is de kinderjaren voorbij...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog 1 dagje boarden en dan zaterdag alweer naar huis, zo gaat een week snel
Oh, en ik heb nog geprobeerd om een fransoos zijn onderbenen te amputeren met een snowboard, waarna hij mijn knie probeerde te slopen met een ski en op m'n hoofd ging zitten, maar we leven allebei nog.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, en ik heb nog geprobeerd om een fransoos zijn onderbenen te amputeren met een snowboard, waarna hij mijn knie probeerde te slopen met een ski en op m'n hoofd ging zitten, maar we leven allebei nog.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat was je hiervoor ook alweer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo... Vanaf vandaag ben ik een Art Majoreen kunst student. Wapwap. Nooit gedacht van mezelf
Komt dat niet omdat ik het topic geopend hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, mijn mobiele versie van fok heeft een voorkeur voor jou. Het kleurt al je posts blauw. En dat rijmt. Gadver de kunstzinnigheid komt al naar boven
En vinden, net als communicatiestudenten, moeilijk werkquote:
Sshhht!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En vinden, net als communicatiestudenten, moeilijk werk
Vanmiddag nog gesolliciteerd op een functie als content authorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sshhht!!
Trouwens, het zou voor een communicatiestudent toch niet moeilijk moeten zijn.... communicatie is overal nodigKijk jij ook voor vacatures als copywriter enzo? Een vriendin van mij vindt daar wel regelmatig werk in.
En anders kun je mij nog vragen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gesolliciteerd op een functie als content authorMaar nadeel blijft dat ik geen ervaring heb
![]()
Heb volgende week een intakegesprek bij een bedrijf dat gericht is op HBO'ers/WO'ers om uiteindelijk wél werkervaring op te bouwen
Nu de dagen wat langer licht zijn, pas je je qua slaapuren prima aan. Ik hou wel van anticiperende types...quote:
nog niksquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat was je hiervoor ook alweer?
ahja dat verklaartquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat ik het topic geopend heb
Hebben ze dat pak niet nog gewoon in een magazijn van Hollywood liggen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via internet is er een collecte om in Detroit een standbeeld van Robocop neer te laten zetten
Als internetters hier geld aan willen uitgeven, prima! Beter dan dat het de inwoners van Detroit ongevraagd geld kost, want het is natuurlijk wel een onzinnig projectquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze dat pak niet nog gewoon in een magazijn van Hollywood liggen?
Cement er in, klaar.
$200,00 handel...
Yep, aan het werk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
'n avond Cobra, aan het werk?
Ik ga naar bed, ik word een ouwe doos maar ik ben echt moe![]()
Je gaat toch wel naar Brussel bij de 300?quote:
Gewoon 'THIS IS BELGIUM!' krijsen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat toch wel naar Brussel bij de 300?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon 'THIS IS BELGIUM!' krijsen...
Mogguhquote:
Dat verklaart een hoop voor de korte avonden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:50 schreef iamredleader het volgende:
yuplekker vroege start, ben een ochtendmens
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond naar de kapper geweestEn daarna de hele avond, tot na twaalven, bezig geweest met de iPad van mn collega, samen met haar. Ze had er de ballen verstand van, nu wel wat meer...
Ik heb er ook boeken (1500) en meerdere apps opgezet, de mail ingesteld voor 2 accounts. En ze wist het wachtwoord niet meer dus via omweg wachtwoorden opgevraagd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een iPad heb je toch in een half uur wel door?
Je kan /hoeft er niks op aan te sluiten en verder is het alleen maar aantikken/swooshen...
Klaar voor de kaartjesrace?
Ah, die set gratis boeken waarvan er misschien 20 interessant zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er ook boeken (1500) en meerdere apps opgezet, de mail ingesteld voor 2 accounts. En ze wist het wachtwoord niet meer dus via omweg wachtwoorden opgevraagd.
Ik ga een poging doen, ben die dag nog niet op vakantie kwam ik gisterenavond achter...quote:Nee, nog niet helemaal. Ik ga zo boven in de bieb proberen, daar staat een standalone. HIer op mn werkplek ivm beveiligingen is het vaak een ramp om kaartjes te bemachtingen.
O, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef De_Hertog het volgende:
GoedemorgenLekker rustig op de weg vandaag, veel mensen die de vakantie alvast begonnen zijn blijkbaar
Nee, niet de standaard gratis boeken.. .ik heb al heel veel digitale boeken via iemand anders gekregen, echt goede en leuke boeken zitten er tussen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die set gratis boeken waarvan er misschien 20 interessant zijn.
Die heb ik er heel snel weer afgeflikkerd, zonde van de ruimte die het inneemt...
Je bent dus drukker geweest met instellen/installeren dan met uitleg, wat op zich ook logisch is...
[..]
Ja, dat is goed en erg fijn!! Ik heb er 2 nodig.quote:Ik ga een poging doen, ben die dag nog niet op vakantie kwam ik gisterenavond achter...
Mocht het bij jou niet lukken, geef even een seintje.
Misschien lukt het hier wel in één keer. Hoeveel kaarten heb je eventueel nodig...?
Waar kan ik die boeken dan downloaden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, niet de standaard gratis boeken.. .ik heb al heel veel digitale boeken via iemand anders gekregen, echt goede en leuke boeken zitten er tussen.
[..]
Ja, dat is goed en erg fijn!! Ik heb er 2 nodig.
Hmm ik pm je straks even okay?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kan ik die boeken dan downloaden?
Ga kijken hoe ver ik kom met die kaarten...
OK, ik ga even een paar bakken koffie halen voor zo meteen om 10.00 uur...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik pm je straks even okay?
Is goed.... ik ga nu naar de bieb... succes!!
Zow, ik zit klaar...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik ga even een paar bakken koffie halen voor zo meteen om 10.00 uur...![]()
Anyone else?
Lekker. Het was dan wel rustig, maar wel vroegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik ga even een paar bakken koffie halen voor zo meteen om 10.00 uur...![]()
Anyone else?
Nee, ik red me wel, denk ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
MM, moet ik eigenlijk ook nog voor jou proberen?
Het ging ook zo snel... ik voel me bijna schuldig dat je nu met 2 extra kaarten zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:03 schreef MadMaster het volgende:
Had er voor de zekerheiod 2 extra genomen voor jullie, maar die verpats ik wel weer.
Iemand interesse in de Manic Street Preachers op 14 mei in de Melkweg?
Geen probleem, ik koop wel vaker meer/extra kaartjes voor vrienden e.d. eventueel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging ook zo snel... ik voel me bijna schuldig dat je nu met 2 extra kaarten zit.
Okay, gelukkig... ik denk ook niet dat het een probleem zal worden. Ik verbaasde me er dan ook over dat het zo snel ging. Misschien dat toch weinig mensen het weten. Wist jij het wel voordat ik het postte?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik koop wel vaker meer/extra kaartjes voor vrienden e.d. eventueel.
Willen/kunnen die niet, dan verkoop ik ze weer. Denk dat met de Maniacs geen probleem zal zijn. Ben nog nooit met tickets blijven zitten...
Ja, ik wist het al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, gelukkig... ik denk ook niet dat het een probleem zal worden. Ik verbaasde me er dan ook over dat het zo snel ging. Misschien dat toch weinig mensen het weten. Wist jij het wel voordat ik het postte?
Ik ook, maar meestal gooi ik ze ongelezen weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik wist het al.
Ben lid van alle nieuwsbrieven van de voor mij interessante poppodia en ik volg ze allemaal op Twitter. Woensdagmorgen werd het nieuws bekend gemaakt via een nieuwsbrief van de Melkweg, ook voor Moby. Dan ben ik helaas (alhoewel...) wel op vakantie.
Moby live is echt geweldig...
Nog een paar extra zaken weten te regelen en een stuk van de totaalprijs af weten te kletsen...quote:De boeking is voor jullie bevestigd, conform de afspraken zoals hieronder genoemd.
De hotelgegevens van het hotel in Nagano ga ik voor jullie opvragen bij onze agent, zodra ik deze heb ontvangen, zal ik jullie hierover informeren.
De treintickets krijgen jullie ter plekke van de reisbegeleider.
Een hele mooie reis toegewenst.
Daarmee bedoel je toch niet dat shirt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Yes!!
Nog een paar extra zaken weten te regelen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Yes!!
[..]
Nog een paar extra zaken weten te regelen en een stuk van de totaalprijs af weten te kletsen...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat is symbolisch...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je toch niet dat shirt?
Ik noem nooit data op internet, maar laten we zeggen: Eind oktober...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
wat fijn dat het nu definitief is. Wanneer vertrekken jullie?
Nee, alleen de middelste fles...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef wyccie het volgende:
De kleuren van de vogels op de doos komen niet overeen met de kleuren op de etiketten?
Snap ik... okay... duurt nog eventjes dus. Maar wel lange voorpret!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is symbolisch...
[..]
Ik noem nooit data op internet, maar laten we zeggen: Eind oktober...
Dat is lekker wakker wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame schijnt volgens HLN in de swimsuit editie van SI te staan.
Iemand naam en rugnummer ?
Edit: ik ben er uit volgens mij, het is mevrouw Esti Ginzburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dat duidelijk is kan ik met een gerust hart gaan slapen![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik... okay... duurt nog eventjes dus. Maar wel lange voorpret!!
Moby was binnen 5 minuten uitverkocht, lees ik net. Daar kon ik ook nog kaartjes voor krijgen, niet dat we zouden gaan, maar het kon wel.
Nee, maar er zit nog meer persoonlijks in...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef wyccie het volgende:
Oh, je voornaam. Ik neem dat dat de rest niet je achternaam is.
Eigenlijk zou jij TicketMaster moeten wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik koop wel vaker meer/extra kaartjes voor vrienden e.d. eventueel.
Willen/kunnen die niet, dan verkoop ik ze weer. Denk dat met de Maniacs geen probleem zal zijn. Ben nog nooit met tickets blijven zitten...
De leeftijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar er zit nog meer persoonlijks in...
Ga zo zo'n fles ophalen...
Ik wist niet dat het vandaag in de verkoop gingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had naar Moby gewild?
Had het even gevraagd, ik had ze op m'n scherm staan...
Ik heb het afgelopen dagen hier wel gemeld, toen Diaan zei dat ze voor MSP kaarten wilde hebben..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het vandaag in de verkoop ging
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij TicketMaster moeten weten
Dat wilde ik net zeggen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen dagen hier wel gemeld, toen Diaan zei dat ze voor MSP kaarten wilde hebben..
Maar ik ben de afgelopen dagen niet heel actief geweest hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen dagen hier wel gemeld, toen Diaan zei dat ze voor MSP kaarten wilde hebben..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziet wat ik nog heb liggen...
Het '3e' Lowlandskaartje is inmiddels ook de deur uit, richting een MUZ Trivia-medespeler...
Tja, ik was gewoon nog niet wakkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen...Nem, niet goed opgelet dus.
Maar ik had ze ook op mn scherm...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik was gewoon nog niet wakker
Ja een luxe dit niet echt opschiet. Ik lag wel pas om 03:00 op bed dus opzich normaal geslapen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook wel weer een luxe... ik stond om kwart voor 7 al onder de douche.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja een luxe dit niet echt opschiet. Ik lag wel pas om 03:00 op bed dus opzich normaal geslapen.
Die ga ik vanavond ook nog even checken. Peace was erg blij met hun komst naar LL. Gisteren heeft hij me ook al een nummer laten horen. Klinkt goed. YT werkt hier op mn werk nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg MM, heb je Fleet Foxes nog gecheckt?
Ik ben er ook weg blij meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond ook nog even checken. Peace was erg blij met hun komst naar LL. Gisteren heeft hij me ook al een nummer laten horen. Klinkt goed. YT werkt hier op mn werk nog steeds niet.dat hadden ze niet beloofd.
Werchter gaan we nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er ook weg blij mee
En ze komen ook weer naar Werchter
Net als Underworld
Maar die staan waarschijnlijk tegenoven Coldplay...
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werchter gaan we nietkomt pas weer als de kinderen groter zijn, als het al komt.
Ik heb met zowel Underworld en Colplay niets, maar zou dan kiezen voor Underworld.
Ik heb zelfs de XXL-versie van 'Born Slippy' op mijn MP3-speler.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werchter gaan we nietkomt pas weer als de kinderen groter zijn, als het al komt.
Ik heb met zowel Underworld en Colplay niets, maar zou dan kiezen voor Underworld.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
1000 Daders van kindermisbruik in de RKK. Zou het?
http://www.elsevier.nl/we(...)s-kindermisbruik.htm
Nee, te druk geweest gisteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg MM, heb je Fleet Foxes nog gecheckt?
Dan lijkt de keuze me erg simpel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Net als Underworld
Maar die staan waarschijnlijk tegenoven Coldplay...
Wil je de 17 minuten lange versie hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de XXL-versie van 'Born Slippy' op mijn MP3-speler.
9,5 minuut ben je daar zoet mee...
Wat moet ik ervoor doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je de 17 minuten lange versie hebben?
Te zijner tijd vraag ik hem op voor mijn HDD...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, ik upload hem van het weekend wel even...
Ligt aan je persoonlijk voorkeurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan lijkt de keuze me erg simpel...
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef Etcetera het volgende:
The fuck, heb weer wat gewonnen op FOK!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Het boek 'Pizza Maffia'. Ik weet alleen niet meer welke prijsvraag dat wasEn ik heb deze keer geen pm ontvangen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
EtcNu weet je tenminste wel iemand om mee naar de bios te gaan
Zou lullig zijn geweest als je het niet had gezienquote:Ik ben met mn sollicitatie bezig, goed dat ik nog even zag dat het in het Engels moet![]()
Nouja, levert maar meteen bewijs voor mijn stelling dat ik daar goed in ben
Ik wou net zeggen; wat nou "als hij wil"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]Als hij wil
Nederlandse films staan bij mij niet heel hoog aangeschreven. Ach, in het ergste geval hebben we meer oog voor elkaar dan voor de film
Gaat me er meer om dat ik niet weet of hij naar die film wilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; wat nou "als hij wil"Tuurlijk wil ie met jou naar de film
Ik ben ondertussen de tel een beetje kwijtquote:Klote van de afwijzing... heb je nog meer op stapel?
De zgn. bioscoopbroek:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]Als hij wil
Nederlandse films staan bij mij niet heel hoog aangeschreven. Ach, in het ergste geval hebben we meer oog voor elkaar dan voor de film
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zgn. bioscoopbroek:
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je naar Coldplay gaat, je toch meer Underworld dan Coldplay zal horen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het Underworld wordt maar ik weet het pas echt als ik daar ben
quote:
Hoe toepasselijk...quote:Hans Kaząn toert de komende maanden door Nederland met zijn avondvullende theatershow Het Koffertje, waarin hij alleen maar trucs doet met attributen die in zijn koffertje zitten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zgn. bioscoopbroek:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat als je naar Coldplay gaat, je toch meer Underworld dan Coldplay zal horen.
Ja op LL ook. Fantastischquote:Underworld in de HMH afgelopen oktober (??) was echt ouderwets goed...
quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Ik had 'm ook, heb toen Chrome opnieuw gestart en het was wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Voor de goede orde: ik heb voor zover ik weet geen adblockers geļnstalleerd
had ik maar een vak moeten lerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook weer weg na een keer f5, maar ik vond t toch raar
@Jojo, wat een dagen maak jij joh
En dan op kantoor precies zeggen wat de baas van je verlangt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
had ik maar een vak moeten leren![]()
Oudersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Hoe maak ik m'n ouders duidelijk dat ik niet op ELKE functie die op internet staat wķl solliciteren
Het zou zeg maar léśk zijn als de functie me aanspreekt
Gezeik
Sturen ze je alleen functies door of vragen ze ook iedere vijf minuten of je al gesolliciteerd hebt? Want in het eerste geval kun je ook gewoon denken 'misschien zit er ooit iets tussen dat wčl leuk is en mij nog niet opgevallen was'. Ik krijg ook geregeld projecten doorgestuurd waar ik niets aan vind, maar een tijdje geleden zat er eentje tussen die wel erg leuk was en die ik anders was misgelopen. Als je werk zoekt kun je nooit te veel opties binnenkrijgen, lijkt mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Hoe maak ik m'n ouders duidelijk dat ik niet op ELKE functie die op internet staat wķl solliciteren
Het zou zeg maar léśk zijn als de functie me aanspreekt
Gezeik
No offence takenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Ze roepen de laatste tijd vooral dat ik overal op moet solliciterenMaar dat wķl ik helemaal niet. Ja leuk, het is in m'n woonplaats, maar ik zie mezelf niet als tussenpersoon voor een bank en hun klanten werken. Lijkt me domweg niets
no offence red
ieder z'n ding
![]()
Dat snap ik, maar die kun je dan gewoon negeren, en misschien komt er plots eentje langs die wel geschikt isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Ze roepen de laatste tijd vooral dat ik overal op moet solliciterenMaar dat wķl ik helemaal niet. Ja leuk, het is in m'n woonplaats, maar ik zie mezelf niet als tussenpersoon voor een bank en hun klanten werken. Lijkt me domweg niets
no offence red
ieder z'n ding
![]()
Daar hebben ze dan wel weer gelijk in. Die eisen zijn lang niet overal even strikt en een beetje HR manager kijkt meer naar wat je kan en wil leren dan naar dat soort specifieke dingen. Ik bedoel, je moet niet gaan solliciteren op CEO bij een miljoenenbedrijf, maar eisen aan een specifieke opleiding of 'x jaar werkervaring' zijn meestal niet echt belangrijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef Etcetera het volgende:
En ze roepen dat het niet uitmaakt dat ik niet aan de functie-eisen voldoe. Kweetnie, functie EISEN. Dat vragen ze niet voor niets. Als ik niet aan de eisen voldoe, lijkt het me dat ik meteen naar de Afwijzingen stapel verhuis.
Moet ik een goed woordje voor je doen bij de plaatselijke directeur?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Juist werkervaring lijkt me iets wat gezocht wordt: er zijn zoveel mensen die werk zoeken nu, die in 9 van de 10 gevallen meer werkervaring hebben dan mij, dat ik mezelf regelmatig kansloos acht - en dan solliciteer ik toch omdat het me een leuke functie lijkt.
Nou ja ik zal solliciteren naar dat wat me vanavond is voorgeschoteld. Zie de afwijzing wel weer binnenkomen![]()
Ik bedoelde werkervaring op een specifiek gebied. Als ze zeggen 3 jaar ervaring in een branche te zoeken en jij hebt 2 jaar iets compleet anders gedaan is dat geen probleem. En wees vooral niet te bang jezelf te verkopen. Je gaat naar ik begreep geregeld naar LAN-partys, als je daar ook wel eens wat organisatorisch werk gedaan hebt kun je dat best laten tellen als 'werkervaring'. Zeker als je net begint, je bent niet enorm 'laat' toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Juist werkervaring lijkt me iets wat gezocht wordt: er zijn zoveel mensen die werk zoeken nu, die in 9 van de 10 gevallen meer werkervaring hebben dan mij, dat ik mezelf regelmatig kansloos acht - en dan solliciteer ik toch omdat het me een leuke functie lijkt.
Tsja, zo werkt het wel. Je moet op zo veel mogelijk dingen - die je interessant vindt, uiteraard - solliciteren en je er niets van aantrekken als je 99 afwijzingen binnenkrijgt. Die ene goedkeuring is tenslotte al voldoendequote:Nou ja ik zal solliciteren naar dat wat me vanavond is voorgeschoteld. Zie de afwijzing wel weer binnenkomen![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Moet ik een goed woordje voor je doen bij de plaatselijke directeur?
Officieel in december afgestudeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde werkervaring op een specifiek gebied. Als ze zeggen 3 jaar ervaring in een branche te zoeken en jij hebt 2 jaar iets compleet anders gedaan is dat geen probleem. En wees vooral niet te bang jezelf te verkopen. Je gaat naar ik begreep geregeld naar LAN-partys, als je daar ook wel eens wat organisatorisch werk gedaan hebt kun je dat best laten tellen als 'werkervaring'. Zeker als je net begint, je bent niet enorm 'laat' toch?
[..]
Communicatie/mediaquote:Tsja, zo werkt het wel. Je moet op zo veel mogelijk dingen - die je interessant vindt, uiteraard - solliciteren en je er niets van aantrekken als je 99 afwijzingen binnenkrijgt. Die ene goedkeuring is tenslotte al voldoende
In welke richting zoek je eigenlijk werk?
Nee precies. En als je eens graaft naar elke vorm van organisatie of relevant werk die je gedaan hebt (als in, niet de krantenwijk toen je 16 was maar wel de website voor de kat van de buren) kun je nog best een eind komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
No thanks
[..]
Officieel in december afgestudeerdValt nog wel mee inderdaad
Misschien, maar het is óók iets waar je alle kanten mee op kunt en waar zo'n beetje iedereen behoefte aan hebt. Het hangt er maar net van af hoe je het brengt (en persoonlijk zou ik dan iets minder eerlijk zijnquote:Communicatie/mediaWat, als ik eerlijk ben, elke knurft kan doen
Donequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee precies. En als je eens graaft naar elke vorm van organisatie of relevant werk die je gedaan hebt (als in, niet de krantenwijk toen je 16 was maar wel de website voor de kat van de buren) kun je nog best een eind komen.
[..]
Misschien, maar het is óók iets waar je alle kanten mee op kunt en waar zo'n beetje iedereen behoefte aan hebt. Het hangt er maar net van af hoe je het brengt (en persoonlijk zou ik dan iets minder eerlijk zijn)
Kun je me je CV eens doorsturen? Ik beloof niets, maar ik kan altijd een oogje open houden.
LinkedIn, Monsterboard, Nationale Vacaturebank en nog een site voor meer Grafische vacatures.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
Op welke sites heb je al een profiel/CV, Etcie?
Tsja, als je daadwerkelijk over je eigen werk zegt dat iedere knurft het kan doen kan ik me voorstellen dat het wat lastiger wordt allemaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Donepas 'm nog wel eens aan trouwens en ben niet graag minder eerlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, als je daadwerkelijk over je eigen werk zegt dat iedere knurft het kan doen kan ik me voorstellen dat het wat lastiger wordt allemaal.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef lolliestokje638 het volgende:
graag serieuze antwoorden.
ik heb mijn vriend gerukt, en daarna men handen gewassen. toen in mijn eigen broek gezeten..
ik ben 1 dag niet meer ongesteld maar ineens toen ik op de wc zat, zat er bloed aan het toilet papier. en ook heb ik buikpijn..
ben ik zwanger? :$
Ja, alweer Paul Haenen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hee, alweer Paul Haenen? Veel plezier dan, de vorige keer was leuk he?
Iedereen fijn weekend vast, ik ga zo eten maken en dan vanavond naar Blof
Laat hem maar schuiven met z'n optredens, schrijfwerk voor andere toneelgezelschappen, Sesamstraat en vele andere zaken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Paul Haenen heeft me nooit kunnen boeien (alleen met Sesamstraat wel). Maar op zich wel mooi dat hij zo een vast publiek heeft. Zal wel veel werk voor hem zijn, maar ja als je werk je hobby is
Kijk ik wel eens op, maar moet het denk ik maar wat meer uitbreidenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets vergeet ook niet af en toe bij gemeentes te kijken! Wat kennissen die communicatie gedaan hebben zijn bij gemeenten terecht gekomen. Soms maar voor een paar maanden omdat een van de vaste medewerkers op zwangerschapsverlof ging, maar het is wel een paar maanden bezig zijn en werkervaring en contacten opdoen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow etc. Op deze site kun je je ook nog inschrijven: www.rechtspraak.nl daar worden geregeld mensen gezocht. Ook voor communicatie.
Dit is zó fijn om te lezenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef MadMaster het volgende: Ervaring is een som van kennis + tijd en dat laatste heb je als jonge sollicitant simpelweg nog niet. Daarom is je houding des te belangrijker, daarmee kan je mensen voor je winnen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef MadMaster het volgende:
@ Etcie v.w.b. de sollicitaties:
Wat De_Hertog al zegt, trek je niet te veel aan van die 'eisen'.
Ik heb in het verleden ook mensen aan moeten nemen en ik keek altijd meer naar de persoon en zijn/haar attitude, dan naar de diploma's en ervaring. Ervaring is een som van kennis + tijd en dat laatste heb je als jonge sollicitant simpelweg nog niet. Daarom is je houding des te belangrijker, daarmee kan je mensen voor je winnen.
Ik heb ook regelmatig 'onervaren' personen aangenomen voor, in het begin, simpelere taken, waarna ze vanzelf verder groeide in het bedrijf of elders...
Once you're in...
Succes!!
Ik herken mezelf alleen niet in de backward curvequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Voor een grotere weergave
http://www.dumpert.nl/mediabase/1367261/5ecaaaa2/plassen.html
Nee, de hond zal het wel uitgelokt hebben. Als je zie hoe uitdagend die lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Is er iets mis met zo iemand![]()
![]()
Man verkracht chihuahua
Ach, slechter kan het niet worden...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
De 3J's gaan nu hun nummer in het Engels doen voor het ESF. Eindelijk iemand die het snapt.
Inderdaad. Maar er is geen hond meer die zit te wachten op Nederlandse liedjes. Engelse liedjes kun je veel beter mee scoren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, slechter kan het niet worden...
Ja, zie De Toppers met hun zeer Engelstalige 'Shine'...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar er is geen hond meer die zit te wachten op Nederlandse liedjes. Engelse liedjes kun je veel beter mee scoren.
Dat is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zie De Toppers met hun zeer Engelstalige 'Shine'...
Maar wie wil er nu nog naar het ESF?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ze moeten doen is zo'n bandje dat bij DWDD komt erheen sturen. Die hebben net nieuwe nummers, worden net populair en dan is de kans groot dat ze een nieuw nummer gaan maken dat nog bij hun stijl aansluit wat voor het ESF kan dienen. Beter dan zo'n gevestigde bende huilers die het ESF gevoel wil uitstralen
En dat komt door die serie kutartiesten met kutnummers en figuren als Cornald Maas en Piere Kartner die vast willen houden aan een waanideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wie wil er nu nog naar het ESF?
Je kan er meer verliezen dan winnen...
Tot in de pruimentijd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vakantie-inspiratie opdoen in een Japanse/Chinese voedingsgroothandel en ga op zoek naar Choya pruimen wijn...
Dat is nog niet zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik vanavond naar DeWolff ga...
Van Twarkenquote:@Phaedar Spareribs?? maar... maar... een stronk broccoli is ook lekker hoor, vooral met een sausje!
Neequote:
Ik zeg: Doen!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik vanavond naar DeWolff ga...
Okay... fijn dat je op het laatste moment nog kunt beslissen!! DeWolff moet erg goed zijn, dus zeker doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Wat vrienden van mij gaan en die vertelden dat zij gaan. Ik had gezegd van niet maar ik kende het gewoon nog niet echt. Net even geluisterd en het klinkt wel lekker.
Er zijn nog kaartjes en Den Haag is niet zo verquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg: Doen!!
Die staan op mijn 'to see'-lijstje...
Nou, ik moet wel echt rond openingstijd er zijn want wellicht verkoopt het uit aan de deurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... fijn dat je op het laatste moment nog kunt beslissen!! DeWolff moet erg goed zijn, dus zeker doen.
Okay, dan moet je op tijd vertrekken...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel echt rond openingstijd er zijn want wellicht verkoopt het uit aan de deur
19:00quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan moet je op tijd vertrekken...
Dan heb je nog 20 minuten, net 1 kop koffie. Ik ga Lennon maar eens fruit geven, die moet iets na 19:00 naar bed...quote:
Dank je, mamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je nog 20 minuten, net 1 kop koffie. Ik ga Lennon maar eens fruit geven, die moet iets na 19:00 naar bed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |