MM en mw MM? Zelfde idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond Etcie en meneer Etcie niet klinken...
De combi met Etcie...quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Wat klinkt er niet aan Meneer Etcie dan
Klopt, maar dat gebruik ik zelf nooit in die combinatie...quote:
Die heeft zeker een andere nickname maar als ik die hier spam vindt hij zichzelf in no time met google denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM en mw MM? Zelfde idee.
Ets, heeft je vlam niet een andere nickname die we kunnen gebruiken?
Ofcourse, ofcourse...quote:
Eh, ik heb je toch vaker "Mw MM" zien typen?quote:Klopt, maar dat gebruik ik zelf nooit in die combinatie...
Het is 'Of course'....quote:
Ja, maar je hebt me nog nooit mezelf 'meneer MM' of 'MM' zien noemen.quote:[..]
Eh, ik heb je toch vaker "Mw MM" zien typen?
Ik wist dit iemand hierover ging vallenquote:
Oh zo.quote:Ja, maar je hebt me nog nooit mezelf 'meneer MM' of 'MM' zien noemen.
De combi 'MM en mevr. MM' gebruik ik dus zelf ook nooit, anderen misschien soms wel...
Begrijp me niet verkeerd, ik vond die rocheforts ook lekker, maar duvel vind ik op een andere manier net zo lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit of ik de 8 of de 10 nou het lekkerste vind van de drie. Ik geloof dat de 10 wat zoeter is en meer naar rozijnen smaakt dan de 8. Daarnaast heeft de 10 ook een duidelijkere alcoholsmaak. Als je de 8 niet fantastisch vindt denk ik dat dat bij de 10 niet heel anders gaat zijn. Gelukkig is Rochefort voor minder dan 2 euro per flesje te krijgen, dus kan je het zonder al te veel problemen uitproberen. Maar als het je stijl niet is, soit, dat kan natuurlijk.
Welke speciaalbieren vind je wel verdomde lekker? Misschien is op basis daarvan dan nog een tip te geven.
Ik zou het alleen niet als een oplossing voor de lange termijn zien eigenlijk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Er ontstaan wat haarscheurtjes in de loop der tijd. Gevolg: mijn laptop zat in een reboot loop, iedere paar seconden. Die haarscheurtjes zouden zo dicht moeten lopen.
Je kunt het ook met een goede fohn doen, maar dan moet je wel weten waar je moet mikken. Dus beter het hele ding maar in de oven
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou het alleen niet als een oplossing voor de lange termijn zien eigenlijk...
Het is een 'fout' die ik zelf ook regelmatig maakte en waar ik tig keer op aangesproken ben, vandaar...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist dit iemand hierover ging vallen
Moet ik ingrijpen voordat dit topic off course gaat ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist dit iemand hierover ging vallen
Of course not...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet ik ingrijpen voordat dit topic off course gaat ?
Ik heb het zojuist op FB wel correct gebruikt en tijdens het typen hier was ik te lui het te verbeterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een 'fout' die ik zelf ook regelmatig maakte en waar ik tig keer op aangesproken ben, vandaar...
Doet maart niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet ik ingrijpen voordat dit topic off course gaat ?
Fleet Foxesquote:
Hoor je ze dan beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fleet Foxes
Ik vind ze steengoed maar je moet wel je houthakkersoverhemd aantrekken en een grasspriet in je mond doen bij het luisteren
Dat wordt vanavond dan.quote:
A Yeardquote:This song makes me want to grow a really big beard. No shaving for a year, just beard. A year beard. A Yeard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Meest gewaardeerde comment bij Ragged Wood:
[..]
A Yeard
Ohja, dat was ik nog vergeten..de baardquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Meest gewaardeerde comment bij Ragged Wood:
[..]
A Yeard
quote:Internet is abuzz with the rumour that Apple CEO Steve Jobs may have only six weeks to live. US-based tabloid National Enquirer claims to be publishing photos of Jobs taken on February 8 outside Stanford Cancer Center that show the Apple founder looking extremely thin and frail.
According to various media reports, in the photos, an extremely "skeletal-looking" Jobs can be seen getting out of his car at the center, just one day after he was spotted at work on Apple's Cupertino campus.
In January, fifty-five-year-old Jobs took third medical leave from Apple in seven years. Apple founder Jobs is suffering from pancreatic cancer. The CEO, 55, has been regularly attending the cancer treatment center, RadarOnline.com confirmed.
The Enquirer is reported to have interviewed critical-care physician Dr Samuel Jacobson who viewed the photos and said the Jobs appeared "close to terminal."
"I would say he has six weeks," Jacobson reportedly said.
Dr Gabe Mirkin a physician with supposedly 40 years of experience told the tabloid, "He is terminal. What you are seeing is extreme muscle wasting from calorie depravation, most likely caused by cancer. He has no muscle left in his buttocks, which is the last place to go."
"He definitely appears to be in the terminal stages of his life from these photos. I would be surprised if he weighed more than 130lb," Mirkin reportedly told the tabloid.
Jobs' battle with cancer started in 2004 and he reportedly went to Switzerland in 2009 to undergo a rare radiology treatment.
Earlier, Wall Street Journal reported that Jobs also had a secret liver transplant in Memphis.
Jobs announced his medical leave in January in an email to employees, explaining that "the board of directors has granted me a medical leave of absence so I can focus on my health."
"I will continue as CEO and be involved in major strategic decisions for the company," Jobs added.
Interestingly, there are also reports quoting US officials that President Barack Obama will meet ailing Apple chief Steve Jobs and other US high-tech gurus in California on Thursday.
Lijkt me inderdaad goed om die nu af te stoten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen zn apple aandelen hier al gedumpt?
[..]
Het is sowieso handig voor jezelf indien ze een keer te weinig uitbetalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Het internet is hier gammel vandaag, maar het lijkt voorlopig even te werken
Kwam er net achter dat ik weer eens vergeten ben om mn urenbriefje in te vullen vorige weekheb ik al eens voor op mn flikker gehad van het uitzendbureau....
Dat klopt maar ik neem aan dat je een kopietje bewaart?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij komt het er meer op neer dat ze me nķet uitbetalen als ik die dingen niet invul
Het is onlinequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik neem aan dat je een kopietje bewaart?
Is dat een reden om geen kopietje te bewaren?quote:
Wrs randstad... Die kun je makkelijk printen. Doen wij ook voor uitzendkrachten.quote:
Manic Street Preachers?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wrs randstad... Die kun je makkelijk printen. Doen wij ook voor uitzendkrachten.
Zijn hier manics- fans?
Deze had ik als kind:quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, in een topic als deze mag dit niet ontbreken:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou eigenlijjk een Little Miss Trouble shirt moeten hebben voor CZ dit jaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze had ik als kind:
[ afbeelding ]
Meneer Smikkel in het Nederlands
Een album is verreweg mijn favoriet. Hoezo vraag je het?quote:
Nah, daar ben ik veel te laks en goedgelovig voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat een reden om geen kopietje te bewaren?
Al die mensen met haperende computers hier moeten je toch wel aan het denken lijkt me...
Ze komen in Nederland binnenkort. Bij de Melkweg....Maar misschien wist je dat al. Wij gaan iig proberen kaartjes te bemachtigen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een album is verreweg mijn favoriet. Hoezo vraag je het?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Mr. Greedy was translated into many different languages. In each language, his name appears as follows:
French Monsieur Glouton
German Unser Herr Nimmersatt
Spanish - Don Glot³n
Welsh Mr. Barus
Sweden Gubben Glufs Glufs
Dutch Meneer Smikkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |