Heet genoeg wassen en door 't droog programma laten gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar koop jij je overhemden dat ze nog krimpen
Achja, dan is t wel over als t goed isquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef L-E het volgende:
Ah, de dokter. Zoonlief mag aan de antibiotica. Hard nodig, maar toch stom.
Of je koopt gewoon meteen de goede maatquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet genoeg wassen en door 't droog programma laten gaan
waaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet genoeg wassen en door 't droog programma laten gaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit komt echt sneu over, dat weet je?
En? Ik kan er ook niets aan doen dat ik kleiner ben dan gemiddeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit komt echt sneu over, dat weet je?
Een week.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, dan is t wel over als t goed ishoe lang moet die dat?
Ooh en Boobies![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)oont_talenten_n.html
Om nom nomquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh en Boobies![]()
Ik bedoelde het niet gemeen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En? Ik kan er ook niets aan doen dat ik kleiner ben dan gemiddeld
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon meteen de goede maat
Ja, in mijn maat zijn ook echt de juiste overhemden te vinden, en vooral die ik voor m'n werk nodig hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waaromkoop ze in de juiste maat
en:
[..]
Yup, waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef L-E het volgende:
Mooie borsten. Wel nep, denk ik. Maar toch mooi.
Doet me beetje denken aan het lichaam van Mia, ook uit Californicationquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, dan is t wel over als t goed ishoe lang moet die dat?
Ooh en Boobies![]()
Dat vond ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef L-E het volgende:
Mooie borsten. Wel nep, denk ik. Maar toch mooi.
Dat is nog te overzienquote:
Eeuh ja? Naar een goede winkel gaan en niet naar de C&A.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja, in mijn maat zijn ook echt de juiste overhemden te vinden, en vooral die ik voor m'n werk nodig heb
Ga toch fietsen
Lees de tekst eens bij het artikel...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan het lichaam van Mia uit Californication
Gohquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doelde op je verschrikkelijke fout. Waar ik niet over zou vallen ware het niet dat jij twee dagen geleden iemand anders op zijn fouten wees. Ik sta altijd klaar om je terecht te wijzen.
Het is een actrice die de rol van Mia moet spelen in de verfilming van t boek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees de tekst eens bij het artikel...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees de tekst eens bij het artikel...
Dat is een anderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Zat zaken geprobeerd, ook dure zaakjes.. Alles moest of speciaal besteld of gemaakt worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
[..]
Dat is nog te overzien
[..]
Eeuh ja? Naar een goede winkel gaan en niet naar de C&A.
Doe dat Godverdomme dan ook niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja hij was ook vreselijk ja, heb m al verbeterd. Dat krijg je ervan als je tussendoor nog werkt
Heej, die heb ik ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:
He, deze laptop van toshiba doet me wel wat denken aan een laptop van toshiba, echt vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |