Moet ik mn stokkie in mn knuistje nemen?quote:
Ik heb een emmer latex en de kwasten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik mn stokkie in mn knuistje nemen?
Dan wil ik je een Barsoi vestiging aanraden, of Thom Broekman in Utrecht of Piet Zoomers in de Achterhoek/Twentequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Zat zaken geprobeerd, ook dure zaakjes.. Alles moest of speciaal besteld of gemaakt worden.
Zelfs de kleermaker van de zaak begint er nieteens aan
Word?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij. Ik word oud.
Geen Barsoi in Rotterdam toevallig? Das minder, alles in Utrecht of verder..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wil ik je een Barsoi vestiging aanraden, of Thom Broekman in Utrecht of Piet Zoomers in de Achterhoek/Twente
ik kom nooit in Rotterdam, dus ken de betere zaken niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen Barsoi in Rotterdam toevallig? Das minder, alles in Utrecht of verder..
Heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij. Ik word oud.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer
Ben nog wel nieuwsgierig naar 1 of 2 dingen
Ik ben nog drie weken ouder hè? Je hebt nog even dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet
Want als jij een oude lul bent... dan ben ik dat ook... en ik ben dat niet, dus!
Ik vind het niet genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog drie weken ouder hè? Je hebt nog even dus.
Nee beter lezen jij...quote:
Volgens mij bestaat de groep nog niet zo lang. Maar ze maken wel zalige muziek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
Flashback van oude uit Oost-Duitsland afkomstige collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |