Ligt er aan waarquote:
Je weet voldoende om het niet te willen lijkt mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
I don't, I don't know where you've been
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
De mist trekt op, mn uitzicht komt terug![]()
Ooh en t moet warm worden vandaag en vanavond, moet naar de Uithof fietsen vanavond
Hoe kom je er toch bij dat jij hier een stem in hebt?quote:
Angstig was ik sowieso al niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, je wordt al minder angstig
Ik ga je gewoon prikkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat jij hier een stem in hebt?
Ik moest verdomme krabben vanochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnig
Tuurlijk jongquote:
nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnig
Misschien niet, maar een paar weken geleden dacht je meteen dat ik iets ranzigs bedoeldequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Angstig was ik sowieso al niet hoor.
Jeuk van de werkmannen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest verdomme krabben vanochtend
Nouhou *stampvoet*quote:
DE oplossing: geen auto, niet krabbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest verdomme krabben vanochtend
Dat denk ik nog steeds bij alles wat jij zegt hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien niet, maar een paar weken geleden dacht je meteen dat ik iets ranzigs bedoelde
Je denkt dat t over dr auto gaat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DE oplossing: geen auto, niet krabben
Werken in Meppelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
alles goed? wat ben je aan tdoen?
Kijk, een heb ik er al gebrokenquote:
En dan word ik de ransaap genoemd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je denkt dat t over dr auto gaat?
Nou, over het algemeen, beketent een zonnetje in de winter meestal dat het een stuk kouder is dan als het bewolkt isquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicekrijg ik t tenminste niet zo stervends koud.
Ja he, vrouwenquote:
hmm ja, zit wat in, hoef ook pas om 9u die kant opquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen, beketent een zonnetje in de winter meestal dat het een stuk kouder is dan als het bewolkt is
Ja, ben een compleet wrak nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, een heb ik er al gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |