Ik moet nog vertrekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:22 schreef Schalks. het volgende:
Eens met klacht, maar waarom ga je nu al naar huis?
Dit is niet klagen over het ovquote:
Denken dat de NS op die traject reistquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dit is niet klagen over het ov
NS
Gelukkig krijgen we volgend jaar Arrivaquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Denken dat de NS op die traject reist.
Creeg
Syntus![]()
Sterkte, mi boi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we volgend jaar Arriva
Deze post faalt zo ontzettend hard.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Adelante het volgende:
Wie wil er dan vanuit Arnhem ook die kant heen??
Swedish style; enkelspoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Die verbinding is zo crap he!
Ik ga weleens naar Aalten( haha ja naar Aalten) en die treinen rijden fucking op 1 spoor ofzo dus als die andere telaat is dan moet je gewoon ergens wachten
Gast, vanuit Duiven rijdt er alleen een trein naar Arnhemquote:
En naar Winterswijk, en dan kan je via Winterswijk naar Zutphen gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, vanuit Duiven rijdt er alleen een trein naar Arnhem
Mensen die 'vertrektijden' niet snappen
Iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Die verbinding is zo crap he!
Ik ga weleens naar Aalten( haha ja naar Aalten) en die treinen rijden fucking op 1 spoor ofzo dus als die andere telaat is dan moet je gewoon ergens wachten
Laat ik dat maar doen jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En naar Winterswijk, en dan kan je via Winterswijk naar Zutphen gaan
Ik heb het ooit gedaanquote:
Wat een omwegquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gedaan
Stond op ns.nl dat ik van Aalten naar Winterswijk moest, en van Winterswijk naar Zutphen en van Zutphen naar Arnhem, ik heb mij nog nooit zo opgelicht gevoeld als toen
Ja en ik moest nog van Arnhem naar Zaandam.quote:
Want te armoedig voor dubbelspoor.quote:
Om 9.48 kwam de eerste trein weer, waar ik me in heb moeten proppen. Maar ik boek hem nu al hard richting Utrecht.quote:
Ik eentje, ooit. Maar Syntus doet nog niet aan de OV-chipkaart, dus kunnen ze mijn studentenov ook niet controleren. Oftewel, gratis in het weekend naar Arnhem met mijn week-ovquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat wel een voordeel is dat je nooit een treinkaartje hoeft te kopen want ik heb serieus nog nooit een conducteur gezien
Als ik naar Aalten ga dan haal ik dus alleen een treinkaartje naar Arnhem, scheelt weer 10 euroquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik eentje, ooit. Maar Syntus doet nog niet aan de OV-chipkaart, dus kunnen ze mijn studentenov ook niet controleren. Oftewel, gratis in het weekend naar Arnhem met mijn week-ov
kom jij uit arnhem?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik moest nog van Arnhem naar Zaandam.
Nee in de buurt van Zaandam dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kom jij uit arnhem?
dan woont mijn idool hier in de buurt mannnng
kom jij maar een keer bij mijn werk langs, ik vind je wel een typ die daar toch vaak komt. de macquote:
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Potentieel socios bash-topic, altijd terecht!
Zo'n buffel? Die leent de Syntus wel eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef remlof het volgende:
Er reed een trein met NS-logo richting Doetinchem toen ik op de trein naar Zutphen stond te wachten op Arnhem Velperpoort.
echt, ik zie ze heel vaak voorbij komen en dan kijkt iedereen me raar aan. Zit trouwens al een uur naar buiten te staren, maar heb eigenlijk geen trein gezien? En ze komen toch echt 4x in het uur en ook nog eens van 2 kanten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo'n buffel? Die leent de Syntus wel eens
Yep, die van 9:51 reed gewoon op tijd. Of misschien was het die van 9:21 met een half uur vertragingquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo'n buffel? Die leent de Syntus wel eens
Woon tegenwoordig helaas in Nijmegen ja.. Maar m'n hart ligt in Arnhem!quote:
Ik had die van 9.48 uit Duiven, met een kwartier vertraging. Dus eigenlijk gewoon de trein van 10.02 (welke zogenaamd ook weer een kwartier vertraging hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
echt, ik zie ze heel vaak voorbij komen en dan kijkt iedereen me raar aan. Zit trouwens al een uur naar buiten te staren, maar heb eigenlijk geen trein gezien? En ze komen toch echt 4x in het uur en ook nog eens van 2 kanten!
oh wacht, ik zie er net 1 voorbij komen richting duiven
Ik woon in een sneu dorp bij arnhemquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Woon tegenwoordig helaas in Nijmegen ja.. Maar m'n hart ligt in Arnhem!
Idemquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik woon in een sneu dorp bij arnhem
Deutsche Bahnquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Gelukkig krijgen we volgend jaar Arriva
Wat is in de buurt van Zaandam? Woon namelijk ook in die regionenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee in de buurt van Zaandam dus
Maar ik wil wel langs gaan bij je een keertje hoor, dan mag je me aanraken!
Elst of Huissenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Inderdaad, Deutsche Bahnquote:
Arriva is al een tijd in handen van DB.quote:Maar heb je een bron?
Ik voel een fok-omgevingvanarnhem-meet aankomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Duiven, groessen, loo, westervoort, zevenaar?
Als de syntus rijdt jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik voel een fok-omgevingvanarnhem-meet aankomen
Hoe weet je dat? Wanneer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Bitlord het volgende:
Dit gaat rijden naar Winterswijk:
http://www.stadlerrail.com/de/referenzen/arriva-dmu-niederlande/
En dit gaat rijden naar Doetinchem:
http://nl.wikipedia.org/wiki/GTW_Breng
Nee, men kan te allen tijde met een papieren treinkaartje met de trein blijven reizen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef gewoonfaye het volgende:
En ik zag dat er incheckpaaltjes op station zevenaar werden gemaakt. Komt de ov chipkaart eraan?
Ik wil ov.. papieren kaartje is kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, men kan te allen tijde met een papieren treinkaartje met de trein blijven reizen.
snel terug dan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Woon tegenwoordig helaas in Nijmegen ja.. Maar m'n hart ligt in Arnhem!
Over een maandje of twee weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is geweldig
Nu met het zonnetje langs de rijnkade wandelen of als het straks iets warmer is voor de witte villa hangen
En naar Zevenaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, vanuit Duiven rijdt er alleen een trein naar Arnhem
Mensen die 'vertrektijden' niet snappen
Westervoort?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Da's een Arnhemse wijk menquote:
Oh.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wijchende beste plaats van Nederland
Ik ben import.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Oh.Ben wel in Arnhem geboren. schepen van ommerenstraat...
Nee iets verder..quote:
Ik woon wel in Westervoort, én heb op het Candea gezetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee iets verder..
heb je op het candea gezeten? Of ben je nog van de andreas tijd?
Wait whut? Wanneer en saturnus 1 of 2??quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik woon wel in Westervoort, én heb op het Candea gezeten. Ben alleen nu pas thuis omdat ik in slaap viel in de trein en in Nijmegen pas wakker werd
.
Wormerquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is in de buurt van Zaandam? Woon namelijk ook in die regionen
Al maanden niet geweest, snap wel waarom je bij de Mac werkt...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef gewoonfaye het volgende:
kom jij maar een keer bij mijn werk langs, ik vind je wel een typ die daar toch vaak komt. de mac
Candea.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee iets verder..
heb je op het candea gezeten? Of ben je nog van de andreas tijd?
Hoi mede-Westervoortder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik woon wel in Westervoort, én heb op het Candea gezeten. Ben alleen nu pas thuis omdat ik in slaap viel in de trein en in Nijmegen pas wakker werd
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |