abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92969386
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Iemand die een valse bommelding pleegt is niet fout, maar de overheid die ons voor echte bommen wil hoeden wel?

Zo zout heb ik het nog nooit gegeten 8)7
Jamaar het was maar een grapje natuurlijk.
pi_92970824
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:22 schreef Bot13 het volgende:
Ik snap het nog als het een grap zou zijn met alleen "Nou ik plaats wel een bom op die kloteschool van me!"..

Maar als je bomaanslag + #dwdd + allemaal andere keywords + telegraaf, nrc er bij zet, dan ben je gewoon doelbewust zoveel mogelijk media-aandacht aan het kweken. Die mag van mij een paar weekjes #schoffelen.
precies. en ze deed gymnasium, dan vraag je er gewoon om om straf te krijgen. de kuthoer
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:20:31 #103
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92972055
Dit mag vast niet. :D
ElsaSophie10 Elsa-Sophie
by Bass_Cake
Ik ga mijn lerares maandag vermoorden om 8:30 @montessoricollega arnhem
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:21:44 #104
69315 raistlin6
pi_92972093
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef raistlin6 het volgende:
ElsaSophie10 Elsa-Sophie
by Bass_Cake
http://twitter.com/#!/ElsaSophie10

"Haha ik word geretweet door #doodsbedreiging haha im a killah"
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92972222
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Jamaar het was maar een grapje natuurlijk.
Zien hoe leuk hij het grapje vind als hij net met het vliegtuig wil vertrekken en iemand oefent zijn recht op vrijheid van meningsuiting uit op zijn vliegtuig

Laten we eerlijk zijn, je mag van een gymnasium leerlinge toch wel enige hersens verwachten, of tegenwoordig ook al niet meer?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_92972377
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef raistlin6 het volgende:
ElsaSophie10 Elsa-Sophie
by Bass_Cake
Jezus, wat een niveau. Ik begin steeds meer te geloven in het in Idiocracy geschetste toekomst beeld ;(
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:30:52 #107
69315 raistlin6
pi_92972492
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jezus, wat een niveau. Ik begin steeds meer te geloven in het in Idiocracy geschetste toekomst beeld ;(
En ook echt daarna toegeven dat ze het deed om in dwdd te komen. :D
Ik ben heel veel moeite aan het doen om de neiging het te melden bij de politie in te houden.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:35:36 #108
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_92972682
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat met meer welvaart en langere opleidingen de bevolking ook wijzer wordt. Het tegendeel lijkt echter waar :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_92973135
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat met meer welvaart en langere opleidingen de bevolking ook wijzer wordt. Het tegendeel lijkt echter waar :')
triest, maar o so true
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:51:38 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92973457
De politie weet niet wat een hashtag is en HP de Tijd vindt het feit dat ze haar BH uit moest doen zo essentieel dat dat in de url van het bericht wordt meegegeven |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:13:43 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92974453
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Iemand die een valse bommelding pleegt is niet fout, maar de overheid die ons voor echte bommen wil hoeden wel?

Zo zout heb ik het nog nooit gegeten 8)7
Als een minderjarig meisje een bommelding maakt op haar school valt dat niet onder een bommelding maar een grap. Als je dit niet snap ben je zelf juist de bange inwoner waar onze staat gebruik van maakt.

Hoe behoedt onze overheid van bommen door minderjarige vrouwlijke grapjassen op te pakken, doe eens uitleggen, ik ben namelijk oprecht benieuwd..
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 18:30:26 #112
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92975174
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef Leandra het volgende:
De politie weet niet wat een hashtag is en HP de Tijd vindt het feit dat ze haar BH uit moest doen zo essentieel dat dat in de url van het bericht wordt meegegeven |:(
En dan zijn er mensen die je voor gek verklaren als je justitie, politie, overheid en media corrupt en/of ongeschikt/onbeschaamd vind...
pi_92976127
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zien hoe leuk hij het grapje vind als hij net met het vliegtuig wil vertrekken en iemand oefent zijn recht op vrijheid van meningsuiting uit op zijn vliegtuig

Laten we eerlijk zijn, je mag van een gymnasium leerlinge toch wel enige hersens verwachten, of tegenwoordig ook al niet meer?
Je mag van het om en de aivd ook verwachten dat ze dit allang al hadden kunnen uitgummen als terroristische dreiging en kunnen degraderen tot een rotgeintje. Ze komt niet uit de kaukasus, ze is geen weduwe, geen moslima, motief ontbreekt. Ze is hooguit wat kritisch.. nou fucking en!

Flikker haar gelijk maar lekker in de cel om een geinbomtweet. Wie is er nou gezakt? Klein beetje algemene kennis mag je wel verwachten van de overheid, toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_93006112
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je mag van het om en de aivd ook verwachten dat ze dit allang al hadden kunnen uitgummen als terroristische dreiging en kunnen degraderen tot een rotgeintje. Ze komt niet uit de kaukasus, ze is geen weduwe, geen moslima, motief ontbreekt. Ze is hooguit wat kritisch.. nou fucking en!

Flikker haar gelijk maar lekker in de cel om een geinbomtweet. Wie is er nou gezakt? Klein beetje algemene kennis mag je wel verwachten van de overheid, toch?
Hee, de reactie is ook zwaar overtrokken. Maar aan de andere kant verwacht ik wat meer niveau van iemand die gymnasium doet.
pi_93006545
Meisje dom grapje. Meisje flinke tik op de neus.
Stop een flinke prent in haar broekzak die afschrikkend werkt voor de volgende grappenmaker. Klaar.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:48:20 #116
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93006744
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hee, de reactie is ook zwaar overtrokken. Maar aan de andere kant verwacht ik wat meer niveau van iemand die gymnasium doet.
Ik ken politici die dommer en extremer zijn en best een hoop stemmen trekken. Balkenende, Teeven, Wilders.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:52:07 #117
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_93006876
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:41 schreef Maatregel het volgende:
Meisje dom grapje. Meisje flinke tik op de neus.
Stop een flinke prent in haar broekzak die afschrikkend werkt voor de volgende grappenmaker. Klaar.
Ik had wel eens willen weten wat er was gebeurd als dit bericht 'voor de grap' was geplaatst door een 17-jarige Marokkaan in plaats van een naïef gymgansje uit Blaricum. Ik heb zo'n vermoeden dat die eerste niet 's avonds breed lachend bij DWDD zou zitten om alsnog zijn examen bij zijn middelbare school veilig te stellen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2011 @ 12:03:06 #118
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93007210
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Ik had wel eens willen weten wat er was gebeurd als dit bericht 'voor de grap' was geplaatst door een 17-jarige Marokkaan in plaats van een naïef gymgansje uit Blaricum. Ik heb zo'n vermoeden dat die eerste niet 's avonds breed lachend bij DWDD zou zitten om alsnog zijn examen bij zijn middelbare school veilig te stellen.
pi_93009457
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Sja, zo werkt de huidige wereld. Telkens erover lopen klagen heeft geen zin. Feit is dat alle moslim allochtonen het aangerekend worden als er 1 iets uitvreet. Feit is ook dat veel moslim jeugd ook genoeg over zich afgeroepen heeft.

Maar feit is ook dat als je iets rechts bent, je gelijk naar de hoek geschoven wordt van de racisten en Nazi's.

Lood om oud ijzer.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_93010724
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ken politici die dommer en extremer zijn en best een hoop stemmen trekken. Balkenende, Teeven, Wilders.
Die Idiocracy opmerking maakte ik niet voor niets
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:10:58 #121
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_93011203
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Sja, zo werkt de huidige wereld. Telkens erover lopen klagen heeft geen zin. Feit is dat alle moslim allochtonen het aangerekend worden als er 1 iets uitvreet. Feit is ook dat veel moslim jeugd ook genoeg over zich afgeroepen heeft.

Maar feit is ook dat als je iets rechts bent, je gelijk naar de hoek geschoven wordt van de racisten en Nazi's.

Lood om oud ijzer.
Ik klaag niet, ik stel slechts de vraag.

Hypocrisie en het met twee maten meten afdoen met 'telkens erover lopen klagen heeft geen zin' vind ik een symptoom van tunnelvisie en het wel prettig vinden om lekker rond te blijven wentelen in de eigen xenofobe vooroordelen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:12:55 #122
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_93813642

quote:
SOEST - Charlotte Bouwman uit Soest zit weer in de schoolbanken. Het 17-jarige meisje zat de afgelopen drie weken thuis, nadat ze via Twitter had aangekondigd een bom te plaatsen op haar school in Amersfoort.

Politie en Justitie namen de melding zeer serieus en namen het meisje mee. Het Johan van Oldenbarnevelt Gymnasium schorstte de leerling. Maandag was ze weer welkom.

De schooldag was prima en zonder bomgrappen, twitterde Charlotte.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/336904
  maandag 9 juni 2014 @ 17:24:27 #123
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_140876243
3 jaar later staat je kop op een fotocollage van verschillende moordenaars in het Cobra museum :)
  maandag 9 juni 2014 @ 17:38:26 #124
69211 koffiegast
langzinnig
pi_140876784
Meisje wilt enkel aandacht anders plaats je niet dwdd telegraaf etc...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')