Based on?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:21 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Maar Maik is toch de anabolenslikkert
Was slechts een gok toen, kan ook zeker Jurien zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:21 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Maar Maik is toch de anabolenslikkert
Philip zat eergisteren doodleuk te vertellen dat hij kerst in Dubai had gevierd, en wel in het Emirates Palace hotel. (hij vertelde namelijk over de kerstboom die daar stond, dat was toevallig de duurste kerstboom ter wereld, opgetuigd met juwelen. Van die juwelen vertelde hij wel, maar niet dat het de duurste kerstboom ter wereld was.)quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jurien kan ook miljonair zijn. Dus die is wat mij betreft niet zeker.
Of Joannaquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
Was slechts een gok toen, kan ook zeker Jurien zijn.
Maar zijn geheim weten we al.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Philip zat eergisteren doodleuk te vertellen dat hij kerst in Dubai had gevierd, en wel in het Emirates Palace hote. (hij vertelde namelijk over de kerstboom die daar stond, dat was toevallig de duurste kerstboom ter wereld, opgetuigd met juwelen. Van die juwelen vertelde hij wel, maar niet dat het de duurste kerstboom ter wereld was.)
Precies. Die heb ik dus ook niet in het lijstje hierboven gezet. We missen er nog een stuk of 4.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
Was slechts een gok toen, kan ook zeker Jurien zijn.
Ok, maar die heb ik ook allemaal. Was erbij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
In de Witte Bergen, maar kan effe geen foto's meer vinden .... Huub en Jaap kwamen daar opdraven.
Een vlucht naar Dubai kost niet zoveel, daar hoef je geen miljonair voor te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Philip zat eergisteren doodleuk te vertellen dat hij kerst in Dubai had gevierd, en wel in het Emirates Palace hote. (hij vertelde namelijk over de kerstboom die daar stond, dat was toevallig de duurste kerstboom ter wereld, opgetuigd met juwelen. Van die juwelen vertelde hij wel, maar niet dat het de duurste kerstboom ter wereld was.)
maik een borstverkleining?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:21 schreef catwaezle het volgende:
[..]maik een borstverkleining?
Zijn allemaal al zo onegveer voor 100% bewezen.
En wie zegt dat er niet iemand anders in het huis zit die met olympisch goud heeft gedated??quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn geheim weten we al.
Philip heeft relatie gehad met Femke Heemskerk. Is ook al een feit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Philip zat eergisteren doodleuk te vertellen dat hij kerst in Dubai had gevierd, en wel in het Emirates Palace hotel. (hij vertelde namelijk over de kerstboom die daar stond, dat was toevallig de duurste kerstboom ter wereld, opgetuigd met juwelen. Van die juwelen vertelde hij wel, maar niet dat het de duurste kerstboom ter wereld was.)
Een kamer in het Emirates Palace hotel daarentegen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Een vlucht naar Dubai kost niet zoveel, daar hoef je geen miljonair voor te zijn.
Mja ik vind 't nogal dunnetjes hoor. Wie is die persoon dan en hoe kent 'ie Maik en is dat gecontroleerd? Ik kan ook wel vanalles roepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je moet denken dat die persoon liegt, dan is het zo zeker nog niet.
Lijkt me heel sterk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:24 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
En wie zegt dat er niet iemand anders in het huis zit die met olympisch goud heeft gedated??
Allen hij is nu bekend, zou wel heel toevallig zijn maar toch..
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar je mag toch niks zeggen over je geheim?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel geniaal als ze gelijk hun geheim vertellen, dan raadt niemand er naar
ik kan ook wel zeggen van (ik en namen..volgensmij alex) dat ik hem ken woont in oegstgeest ,naast de deur hier bijnaquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je moet denken dat die persoon liegt, dan is het zo zeker nog niet.
Stiekem vond ik Huub wel een erg lekker ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was leuk heh ? Foto's gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf het raar vinden, en wie slikt er dan anabolenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:26 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige mannen dat ook laten doen ja.
Dat is waar. Ik vertrouw gewoon op Maanvis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kan ook wel zeggen van (ik en namen..volgensmij alex) dat ik hem ken woont in oegstgeest ,naast de deur hier bijna
en ene heel verhaal van hem opouden
en roddel is snel gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |