Volgens mij, heeft iemand die suggestie enkel aan het woord "thuishaven" gekoppeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Omdat bekend is dat haar ouders heel vaak heel lang op zee waren en zij dan naar een schippersinternaat moest.
Haha oké!quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tja, het fenomeen 'starfucker' doet z'n intrede en dat is niet altijd te door/voorzien, met alle mogelijke gevolgen en consequenties: soms niet leuk, soms ERG leuk!Media aandacht nam gelukkig snel af, maar dat vind ik allerminst erg. En er gaat geen dag voorbij dat ik niet wordt herkend... En dat na 4 jaar
In de Witte Bergen, maar kan effe geen foto's meer vinden .... Huub en Jaap kwamen daar opdraven.quote:
Gerard en Jurien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:16 schreef catwaezle het volgende:
Karim: dakloos geweest
Sofia: internaat gezeten
Laura: fake relatie
Guido: fake relatie
Alex: ridder
Philip: relatie gehad met Femke Heemskerk
Sharon: tsunami overleefd
Aafke: piercer
Cynthia: bollywood (waarschijnlijk)
Joanna: slaapwandelt
Servio: bingo-konigin
Vergeet ik nog iemand?
Maik: borstverkleiningquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:16 schreef catwaezle het volgende:
Karim: dakloos geweest
Sofia: internaat gezeten
Laura: fake relatie
Guido: fake relatie
Alex: ridder
Philip: relatie gehad met Femke Heemskerk
Sharon: tsunami overleefd
Aafke: piercer
Cynthia: bollywood (waarschijnlijk)
Joanna: slaapwandelt
Servio: bingo-konigin
Vergeet ik nog iemand?
Gerard Miljonairquote:
Wie anders?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard Miljonair
En vandaag hoorde ik Maik; boobjob. Maar die geloof ik niet. Zoals ik er wel meer niet direct geloof.
Is Gerard ook niet zeker dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:18 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik wet welke bewoners missen, maar ik bedoel waar we de geheimen zeker van weten.
Jurien kan ook miljonair zijn. Dus die is wat mij betreft niet zeker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard Miljonair
En vandaag hoorde ik Maik; boobjob. Maar die geloof ik niet. Zoals ik er wel meer niet direct geloof.
Hier verteld ze in een filmpje op 101 tv dat ze een normale jeugd en opvoeding heeft gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Volgens mij, heeft iemand die suggestie enkel aan het woord "thuishaven" gekoppeld?
niet helemaal eens met het lijste wat op in het begin staatquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:15 schreef Sportex het volgende:
Koppel hier de geheimen aan de kandidaten
Nee, dat valt inderdaad vies tegen..:(quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:51 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Dronken voeren die bitches! Dan komt het vanzelf, maar die kleine ladingen drank gaan het niet doen
Ja, paar zijn niet helemaal zeker. Zoals Monique en Gerard.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet helemaal eens met het lijste wat op in het begin staat
Zijn allemaal al zo onegveer voor 100% bewezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet helemaal eens met het lijste wat op in het begin staat
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard Miljonair
*edit ik ben ook altijd te laat met antwoorden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |