Welke?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, sorry ..... daar is deze verslaving begonnen. De fandag was geweldig :-)
Zij is waarschijnlijk ook de hoogbegaafde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:07 schreef Recce het volgende:
Ik vind Monique een redelijk enigma. Van haar kan ik totaal geen hoogte krijgen.
Sharon vind ik wat minder hoor. Soms komt ze erg grappig uit de hoek maar ik vind haar niet heel sympathiek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:04 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind Sofia en Sharon de leukste vrouwen btw. Joanna is fantastisch voor tv met d'r paranoia dus die mag ook nog even blijven, maar met de rest heb ik niet zoveel.
Zei ze ook wat voor een winkeltje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef catwaezle het volgende:
Sofia wil een eigen winkeltje beginnen.
Met iets wat ze tijdens haar vorige baan niet echt nodig had: kleding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zei ze ook wat voor een winkeltje?
Lijkt me niet. Het zou me niet verbazen, als Sofia de hoogbegaafde blijkt te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:08 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zij is waarschijnlijk ook de hoogbegaafde.
Is al zo goed als een feit dat sofia de persoon is die in een internaat heeft gezetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het zou me niet verbazen, als Sofia de hoogbegaafde blijkt te zijn.
Hoezo is dat dan zo goed als een feit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:10 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Is al zo goed als een feit dat sofia de persoon is die in een internaat heeft gezeten
Tja, het fenomeen 'starfucker' doet z'n intrede en dat is niet altijd te door/voorzien, met alle mogelijke gevolgen en consequenties: soms niet leuk, soms ERG leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:04 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Van mannen, media, enzovoort..
Of was het alweer snel terug als ervoor? (Uiteraard met wat herkenning op straat lijkt mij?)
Omdat bekend is dat haar ouders heel vaak heel lang op zee waren en zij dan naar een schippersinternaat moest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hoezo is dat dan zo goed als een feit?
Ah, dat gokte ik al. Leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:09 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Met iets wat ze tijdens haar vorige baan niet echt nodig had: kleding.
Laura kijkt lief, maar ze is het niet. Ik vind haar nogal een negatieve instelling hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sharon vind ik wat minder hoor. Soms komt ze erg grappig uit de hoek maar ik vind haar niet heel sympathiek.
Verder Sofia vind ik ook leuk en om Joanna moet ik vaak lachen. Aan Laura heb ik een hekel (dat heb je soms bij mensen, zonder een hele goede reden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |