Dan heb ik die gemist. Deze ging over Huub dacht ik. En als mensen foto's van gouden kooi deelnemers gaan plaatsen, moet je misschien die personen erop wijzen dat niet te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze discussie afgelopen nacht ook al geweest. Geen herhaling hiervan toch, mag ik hopen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
aan de hand van de voorfilmpjes die bij veel mensen kloppen ,kom ik daarbij bij gerard vuur en slaan op de grond = kracht?
en verdenk ik juist serio met dat ingetje en een staafje als piercer,maar dat zijn mijn persoonlijke conclusies
ben onder de donkere haren Hoog blond
Ik weet het weer wie je bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was leuk heh ? Foto's gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met respect naar erikquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan heb ik die gemist. Deze ging over Huub dacht ik. En als mensen foto's van gouden kooi deelnemers gaan plaatsen, moet je misschien die personen erop wijzen dat niet te doen.
Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met respect naar erik
maar de hele gouden kooi gesprekken horen hier niet thuis
Vind Jurien ook wel een miljonairtje, vind het een behoorlijk slimme kerel zover ik gesprekken van heb geluisterd, maar op basis van Gerards foto's op facebook en z'n eigen bedrijf denken veel dat hij het is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
aan de hand van de voorfilmpjes die bij veel mensen kloppen ,kom ik daarbij bij gerard vuur en slaan op de grond = kracht?
en verdenk ik juist serio met dat ingetje en een staafje als piercer,maar dat zijn mijn persoonlijke conclusies
ben onder de donkere haren Hoog blond
vind de rest ook niet gespierd genoeg eruitzien ,met of zonder anabolenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
heb je Gerard al wel eens goed bekeken? Als hij anabolen slikt, doet 'ie volgens mij iets verkeerd
Bron?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Philip heeft relatie gehad met Femke Heemskerk. Is ook al een feit.
Servio aka Windy Mills is een FANTASTISCHE bingokoningin!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat dát je geheim is. Maar als de bingo koningin gewoon terloops zegt dat hij wel eens bingo heeft gewonnen, zullen ze daar niet moeilijk over doen lijkt mij.
Neem dan even de moeite om in het topic van Philip te kijken johquote:
Ja maar doe eens niet? Het is best leuk als er door de deelnemers in deze discussie soms even gelinkt wordt naar DGK. maar dit is nu even SST.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben we gezien
Weet ik, sorry, ik werd weer even nostalgisch door de afbeeldingen die gepost werden door iemand anders. Je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja maar doe eens niet? Het is best leuk als er door de deelnemers in deze discussie soms even gelinkt wordt naar DGK. maar dit is nu even SST.
DGK is geweest!
Waarom had ik al het idee,dat jij hiermee zou komen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio aka Windy Mills is een FANTASTISCHE bingokoningin!!!
dan had dit forum beter de real life soaps kunnen heten toch ,maar het heet secret storyquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:34 schreef cindy11 het volgende:
Real is real....dus eric mag als forumklant toch wel zn mening....en met wat achtergrond ervaring posten?
Zouden ze echt het woord bingokoningin moeten noemen? Dat gaat 'm niet worden natuurlijk haha! Althans, misschien kom ik uit een ei maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio aka Windy Mills is een FANTASTISCHE bingokoningin!!!
Het is hier wel de COS.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is hier wel de COS.
En een mening van een ervaringsdeskundige die zelf heeft meegedaan aan een RLS, lijkt me wel van meerwaarde.
Het is Commentaar Op Streams.
En Eric kan er zijn visie op geven.
Hij ziet het nu weer eens van de andere kant, hoe er op wordt gereageerd vanuit het perspectief van een streamer.
Echt hé, denk niet dat er iemand is die er veel vanaf weet (of toch.. Guido?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zouden ze echt het woord bingokoningin moeten noemen? Dat gaat 'm niet worden natuurlijk haha! Althans, misschien kom ik uit een ei maar ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze discussie afgelopen nacht ook al geweest. Geen herhaling hiervan toch, mag ik hopen?
Waarom post jij eigenlijk telkens die nutteloze printscreens?quote:
tis ook niet dat zijn ervaringen niet van toe doen ,maar de discussie over de wel of niet onderlinge fetes die in dgk afgespeel hebben doen er hier niet echt van toequote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is hier wel de COS.
En een mening van een ervaringsdeskundige die zelf heeft meegedaan aan een RLS, lijkt me wel van meerwaarde.
Hij ziet het nu weer eens van de andere kant, hoe er op wordt gereageerd vanuit het perspectief van een streamer.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk telkens die nutteloze printscreens?
Dat vind ik ook, maar je moet wel uitkijken dat we er niet ineens een DGK discussie van gaan makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is hier wel de COS.
Weet ik ook niet meer... Te lang geledenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heejj Eric,jij ook hier?! (goh van welke reallive soap periode ken ik jou nou toch)
Inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent lekker op de hoogte wel.
Precies. Daar zou een ander topic voor geopend kunnen worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tis ook niet dat zijn ervaringen niet van toe doen ,maar de discussie over de wel of niet onderlinge fetes die in dgk afgespeel hebben doen er hier niet echt van toe
Die zijn voor de mensen die de COSsen morgenochtend nog even doorlezen bv, dan weten ze ook hoe 't eruit zagquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mooi, ik ken jou ook nog van je geweldige commentaren :-)quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het weer wie je bent.
Dat is geen foto van personen hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:39 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.fotoleovogelza(...)emke%20181207-06.jpg
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die zijn voor de mensen die de COSsen morgenochtend nog even doorlezen bv, dan weten ze ook hoe 't eruit zag
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Inderdaad te lang geleden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Weet ik ook niet meer... Te lang geleden
Met of zonder spandoeken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:40 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Inderdaad te lang geleden!
Hahaha best nog lol gehad....
Ik ga trouwen van de zomer,zin in een feestje?!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
Eentje voor in het boterhamzakje als je gaat werken
[ afbeelding ]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/16/1297891797-090.pngquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is geen foto van personen hoor.
Nee ik wil wel wat om naar te kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:44 schreef catwaezle het volgende:
Donderdagavond exit?
[ afbeelding ]
.png zijn wel erg grote plaatjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/16/1297891797-090.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |