dan had dit forum beter de real life soaps kunnen heten toch ,maar het heet secret storyquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:34 schreef cindy11 het volgende:
Real is real....dus eric mag als forumklant toch wel zn mening....en met wat achtergrond ervaring posten?
Zouden ze echt het woord bingokoningin moeten noemen? Dat gaat 'm niet worden natuurlijk haha! Althans, misschien kom ik uit een ei maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio aka Windy Mills is een FANTASTISCHE bingokoningin!!!
Het is hier wel de COS.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is hier wel de COS.
En een mening van een ervaringsdeskundige die zelf heeft meegedaan aan een RLS, lijkt me wel van meerwaarde.
Het is Commentaar Op Streams.
En Eric kan er zijn visie op geven.
Hij ziet het nu weer eens van de andere kant, hoe er op wordt gereageerd vanuit het perspectief van een streamer.
Echt hé, denk niet dat er iemand is die er veel vanaf weet (of toch.. Guido?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zouden ze echt het woord bingokoningin moeten noemen? Dat gaat 'm niet worden natuurlijk haha! Althans, misschien kom ik uit een ei maar ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze discussie afgelopen nacht ook al geweest. Geen herhaling hiervan toch, mag ik hopen?
Waarom post jij eigenlijk telkens die nutteloze printscreens?quote:
tis ook niet dat zijn ervaringen niet van toe doen ,maar de discussie over de wel of niet onderlinge fetes die in dgk afgespeel hebben doen er hier niet echt van toequote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is hier wel de COS.
En een mening van een ervaringsdeskundige die zelf heeft meegedaan aan een RLS, lijkt me wel van meerwaarde.
Hij ziet het nu weer eens van de andere kant, hoe er op wordt gereageerd vanuit het perspectief van een streamer.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk telkens die nutteloze printscreens?
Dat vind ik ook, maar je moet wel uitkijken dat we er niet ineens een DGK discussie van gaan makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is hier wel de COS.
Weet ik ook niet meer... Te lang geledenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heejj Eric,jij ook hier?! (goh van welke reallive soap periode ken ik jou nou toch)
Inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent lekker op de hoogte wel.
Precies. Daar zou een ander topic voor geopend kunnen worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tis ook niet dat zijn ervaringen niet van toe doen ,maar de discussie over de wel of niet onderlinge fetes die in dgk afgespeel hebben doen er hier niet echt van toe
Die zijn voor de mensen die de COSsen morgenochtend nog even doorlezen bv, dan weten ze ook hoe 't eruit zagquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mooi, ik ken jou ook nog van je geweldige commentaren :-)quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het weer wie je bent.
Dat is geen foto van personen hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:39 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.fotoleovogelza(...)emke%20181207-06.jpg
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die zijn voor de mensen die de COSsen morgenochtend nog even doorlezen bv, dan weten ze ook hoe 't eruit zag
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Inderdaad te lang geleden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Weet ik ook niet meer... Te lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |