Zuigvlek van Servio misschien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom heeft Guido een pleister in zijn nek
hij had een puistje of bultje en dat ging open en daar moest ie iets op doen, want anders zou dat niet goed gaan (tja, dan komt ie natuurlijk niet meer ongeschonden op de fotootjes)quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik moet toegeven dat Guido wel een lekkere piemel heeftquote:
Latersquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan kan ik eindelijk gaan slapen [ afbeelding ]
Weltrusten en tot over een paar uur [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Guido wel een lekkere piemel heeft
Truste Ceetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik gooi de pannen erop. UPC heeft het boze oog weer in beeld, censuur, dus ik hou het voor gezien. Tot morgen allemaal
Wat ik meen hetquote:
Beetje jong klopt wel, maar "beetje" gay?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wat ik meen hetHij is alleen een beetje jong, en gay
Ik vind het een tegenvaller(tje)quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Is dat die gozer van die gay site??quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het een tegenvaller(tje)
Ik vind niet dat ie een kleintje heeft hoor..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het een tegenvaller(tje)
Hij had een puistje wat ging bloedenquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Als ik jarig ben zet ik Guido op m'n verlanglijstje... Hij kan ook gewoon op z'n buik...quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wat ik meen hetHij is alleen een beetje jong, en gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |