De voorpagina's van die site. Ben er verder niet zo benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij haar filmpjes ook gezien?
Truste voor zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik zo ga... nog 10 minuutjes
http://www.iphoned.nl/sec(...)one-te-volgen/31811/quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
http://Pizzalucht.com heeft of had eentje, maar bij mij werkt het niet
edit: oh alweer down dus, helaas
nee ik ook niet, maar schijnbaar heeft ze 1 of meerdere intellegentiequiz' gewonnen op tv.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Mja. Vind ik ook een lastige. Borstverkleining misschien? Maar weet uit mn hoofd niet zo goed hoe dat dan uitkomt met de andere geheimen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hmmzz. vind ik ook moeilijk te geloven, maar wat zou het anders zijn?
Maik is van de borstverkleiningquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja. Vind ik ook een lastige. Borstverkleining misschien? Maar weet uit mn hoofd niet zo goed hoe dat dan uitkomt met de andere geheimen.
Borstvergroting (of verkleining) misschien? Dat lijkt me iig meer aannemelijk dan hoogbegaafd, in dit geval.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hmmzz. vind ik ook moeilijk te geloven, maar wat zou het anders zijn?
Moest al lachen weer een uur erbijquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf nog, want ze moeten naar de rode bank
Maik? Maar das een vent... Die hebben geen eens tetten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maik is van de borstverkleining
Neeeee. Die was toch van de Anabolen??quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maik is van de borstverkleining
Dat is toch die kamper? Volgens de omschrijvingen zit er 1 in. Iets met veel familie, opkomen voor je vrienden en kleine sociale groep ofzo..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Coos het volgende:
Als ik de stream aan heb en kijk dan kijkt deze doos altijd schagerijnig.
[ afbeelding ]
Nee hij was gebeld door SBS en het mocht niet. HIj wilde verder, begrijpelijk, geen problemen dus heeft ie de boel gedelete.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
www.pizzalucht.com maar zo te zien weer down
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maik? Maar das een vent... Die hebben geen eens tetten..
Nope.... kijk maar in zijn topicquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neeeee. Die was toch van de Anabolen??
Ik raak helemaal in de war zo
of hells angelquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is toch die kamper? Volgens de omschrijvingen zit er 1 in. Iets met veel familie, opkomen voor je vrienden en kleine sociale groep ofzo..
Kamper
Ja nderdaad.... ik kom slaap te kortquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Ceetje.. het volgende:
't is toch wat hè. Lig je net in je bed, moet je er weer uit. Kunnen ze niet op een normaal tijdstip op de rode knop drukken (dacht "de stem" volgens mij ook, die was al naar huis)
yupquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:13 schreef ko_On het volgende:
Wie raad wie zijn geheim niet? Guido > Alex?
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:13 schreef ko_On het volgende:
Wie raad wie zijn geheim niet? Guido > Alex?
Lekker kite-surfen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Haha, de Stem wil duidelijk ook naar bed en heeft morgen een vrije dag ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |