Een telefoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Coos het volgende:
Wat is dit voor ding?? Terrasverwarmer??
[ afbeelding ]
Dat is de rode telefoon!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Coos het volgende:
Wat is dit voor ding?? Terrasverwarmer??
[ afbeelding ]
Tenzij; mods are sleeping. Maar dat lijkt me sterk..quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus in feite: als iemand toch het idee krijgt om bijvoorbeeld joanne (als ze weer in haar ikke ikke ikke ikke fase zit) in het zwembad wil verzuipen, wij dit uiteindelijk niet te zien krijgen. Jammer
Die dingen zijn ook allemaal al wel bekend en "bewezen".quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:58 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik vond trouwens ook wel dat er wat inzat. Helemaal met het geheim van Sharon.
Wel raar dat de hoorn aan de achterkant zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de rode telefoon!
Heb je toevallig ook UPC, want de mijne stopte ook ineens en ik kijk naar kanaal 14quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mediabox valt gewoon uit
Gaat-ie updaten
d'r mond vol...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natuurlijk voelt Sofia haarzelf spraakzamer dan anders.
Heb op bepaalde sites, die ik hier niet mag plaatsen filmpjes van haar gezien.
Tja, daar had ze altijd de mond vol.
ja ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook UPC, want de mijne stopte ook ineens en ik kijk naar kanaal 14
Ja, maar dat ze onder water in het introfilmpje zit (Tsunami) is dan wel heel soepel verwerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook allemaal al wel bekend en "bewezen".
hier ook. heeft er geen zin meer inquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook UPC, want de mijne stopte ook ineens en ik kijk naar kanaal 14
Hij staat buiten in het gras en niet waterdicht zo te zien, dus geen telefoon lijkt mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de rode telefoon!
Zeg maar rustig alle ruimen vol.quote:
Ja dat is zeker weten de telefoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij staat buiten in het gras en niet waterdicht zo te zien, dus geen telefoon lijkt mij.
Vraag 't dan nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij staat buiten in het gras en niet waterdicht zo te zien, dus geen telefoon lijkt mij.
Yup hier ook upc zelfde ploep wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, upc heeft gehoord dat ik om 1.00 naar bed wil. Mijn mediabox springt ineens op updaten, geen beeld meer/geen geluid, niks nie
Waarom loopt ze uberhaupt de hele dag in een badjas? Zonnebrillen kan ik begrijpen in die lichtkast van een studio.. Maar de afzichtelijke badjas..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:03 schreef Rafq het volgende:
Joanna wil geloof ik echt graag slapen zodat ze kan gaan wandelen
hier ook alquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Okéquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is zeker weten de telefoon.
als deze over gaat moet je hem zo snel mogelijk oppakken. Dan krijg je opdrachten of hints te horen
ja klopt ze gingen ook testen vandaag toch hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vraag 't dan niet![]()
![]()
En het is wel de telefoon volgens mij.
haha ze kleedt zich de hele dag om, dit is al der 5e outfit van vandaag ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:03 schreef ko_On het volgende:
[..]
Waarom loopt ze uberhaupt de hele dag in een badjas? Zonnebrillen kan ik begrijpen in die lichtkast van een studio.. Maar de afzichtelijke badjas..
Wat is het geheim van Monique?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook allemaal al wel bekend en "bewezen".
Men zégt hier Hoogbegaafd. Maar die geloof ik eigenlijk niet zo..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat is het geheim van Monique?!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef ko_On het volgende:
Ik ga niet verder meekijken met de stream maar houd 't forum wel in de gaten. Houd me op de hoogte.
Trusten allemaal! Tot morgen.
Nope helaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef ko_On het volgende:
Of is er een mogelijkheid om met je iPhone de stream te bekijken?
truste ko_onquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef ko_On het volgende:
Ik ga niet verder meekijken met de stream maar houd 't forum wel in de gaten. Houd me op de hoogte.
Trusten allemaal! Tot morgen.
http://Pizzalucht.com heeft of had eentje, maar bij mij werkt het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef ko_On het volgende:
hihi, ik ook, heb zojuist 10 minuten gemist, upc box bleef na updaten weer hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik zo ga... nog 10 minuutjes
www.pizzalucht.com maar zo te zien weer downquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef ko_On het volgende:
Hmmzz. vind ik ook moeilijk te geloven, maar wat zou het anders zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Men zégt hier Hoogbegaafd. Maar die geloof ik eigenlijk niet zo..
De voorpagina's van die site. Ben er verder niet zo benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij haar filmpjes ook gezien?
Truste voor zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik zo ga... nog 10 minuutjes
http://www.iphoned.nl/sec(...)one-te-volgen/31811/quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
http://Pizzalucht.com heeft of had eentje, maar bij mij werkt het niet
edit: oh alweer down dus, helaas
nee ik ook niet, maar schijnbaar heeft ze 1 of meerdere intellegentiequiz' gewonnen op tv.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Mja. Vind ik ook een lastige. Borstverkleining misschien? Maar weet uit mn hoofd niet zo goed hoe dat dan uitkomt met de andere geheimen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hmmzz. vind ik ook moeilijk te geloven, maar wat zou het anders zijn?
Maik is van de borstverkleiningquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja. Vind ik ook een lastige. Borstverkleining misschien? Maar weet uit mn hoofd niet zo goed hoe dat dan uitkomt met de andere geheimen.
Borstvergroting (of verkleining) misschien? Dat lijkt me iig meer aannemelijk dan hoogbegaafd, in dit geval.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hmmzz. vind ik ook moeilijk te geloven, maar wat zou het anders zijn?
Moest al lachen weer een uur erbijquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf nog, want ze moeten naar de rode bank
Maik? Maar das een vent... Die hebben geen eens tetten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maik is van de borstverkleining
Neeeee. Die was toch van de Anabolen??quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maik is van de borstverkleining
Dat is toch die kamper? Volgens de omschrijvingen zit er 1 in. Iets met veel familie, opkomen voor je vrienden en kleine sociale groep ofzo..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Coos het volgende:
Als ik de stream aan heb en kijk dan kijkt deze doos altijd schagerijnig.
[ afbeelding ]
Nee hij was gebeld door SBS en het mocht niet. HIj wilde verder, begrijpelijk, geen problemen dus heeft ie de boel gedelete.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
www.pizzalucht.com maar zo te zien weer down
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maik? Maar das een vent... Die hebben geen eens tetten..
Nope.... kijk maar in zijn topicquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neeeee. Die was toch van de Anabolen??
Ik raak helemaal in de war zo
of hells angelquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is toch die kamper? Volgens de omschrijvingen zit er 1 in. Iets met veel familie, opkomen voor je vrienden en kleine sociale groep ofzo..
Kamper
Ja nderdaad.... ik kom slaap te kortquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Ceetje.. het volgende:
't is toch wat hè. Lig je net in je bed, moet je er weer uit. Kunnen ze niet op een normaal tijdstip op de rode knop drukken (dacht "de stem" volgens mij ook, die was al naar huis)
yupquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:13 schreef ko_On het volgende:
Wie raad wie zijn geheim niet? Guido > Alex?
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:13 schreef ko_On het volgende:
Wie raad wie zijn geheim niet? Guido > Alex?
Lekker kite-surfen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Haha, de Stem wil duidelijk ook naar bed en heeft morgen een vrije dag ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |