dus in feite: als iemand toch het idee krijgt om bijvoorbeeld joanne (als ze weer in haar ikke ikke ikke ikke fase zit) in het zwembad wil verzuipen, wij dit uiteindelijk niet te zien krijgen. Jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zou het kwart vóór moeten zijn
Een telefoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Coos het volgende:
Wat is dit voor ding?? Terrasverwarmer??
[ afbeelding ]
Dat is de rode telefoon!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Coos het volgende:
Wat is dit voor ding?? Terrasverwarmer??
[ afbeelding ]
Tenzij; mods are sleeping. Maar dat lijkt me sterk..quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus in feite: als iemand toch het idee krijgt om bijvoorbeeld joanne (als ze weer in haar ikke ikke ikke ikke fase zit) in het zwembad wil verzuipen, wij dit uiteindelijk niet te zien krijgen. Jammer
Die dingen zijn ook allemaal al wel bekend en "bewezen".quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:58 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik vond trouwens ook wel dat er wat inzat. Helemaal met het geheim van Sharon.
Wel raar dat de hoorn aan de achterkant zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de rode telefoon!
Heb je toevallig ook UPC, want de mijne stopte ook ineens en ik kijk naar kanaal 14quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mediabox valt gewoon uit
Gaat-ie updaten
d'r mond vol...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natuurlijk voelt Sofia haarzelf spraakzamer dan anders.
Heb op bepaalde sites, die ik hier niet mag plaatsen filmpjes van haar gezien.
Tja, daar had ze altijd de mond vol.
ja ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook UPC, want de mijne stopte ook ineens en ik kijk naar kanaal 14
Ja, maar dat ze onder water in het introfilmpje zit (Tsunami) is dan wel heel soepel verwerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook allemaal al wel bekend en "bewezen".
hier ook. heeft er geen zin meer inquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook UPC, want de mijne stopte ook ineens en ik kijk naar kanaal 14
Hij staat buiten in het gras en niet waterdicht zo te zien, dus geen telefoon lijkt mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de rode telefoon!
Zeg maar rustig alle ruimen vol.quote:
Ja dat is zeker weten de telefoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij staat buiten in het gras en niet waterdicht zo te zien, dus geen telefoon lijkt mij.
Vraag 't dan nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij staat buiten in het gras en niet waterdicht zo te zien, dus geen telefoon lijkt mij.
Yup hier ook upc zelfde ploep wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, upc heeft gehoord dat ik om 1.00 naar bed wil. Mijn mediabox springt ineens op updaten, geen beeld meer/geen geluid, niks nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |