FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Geen idee?? karim ligt toch te slapen??quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef ko_On het volgende:
Wat vind Karim nu niet fijn? Op welke manier wil hij niet communiceren met Guidson?
Hij voelt zich niet lekker, buikpijn of zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef ko_On het volgende:
Wat vind Karim nu niet fijn? Op welke manier wil hij niet communiceren met Guidson?
Guido was daar even.. ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee?? karim ligt toch te slapen??
Maar hij beweegt nogquote:
Sorry, moest effe kiezen en deze was net eerder (zie je aan topicnummer)quote:
Correcto, geeft niet! Thanks!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, moest effe kiezen en deze was net eerder (zie je aan topicnummer)
Have fun verder.
Hopelijk om een krat drank dat huis binnen te slepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Guido moet weer naar de KVDW komen
Anders kap ik er ook lekker vroeg mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk om een krat drank dat huis binnen te slepen.
Zelfde hier, moet veels te vroeg met de bus. 7;05. Blegh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop het wel. Nog tot 1.00 en dan gooi ik de pannen erop, ondanks dat ik morgen vrij ben
Nee want ik moet slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk om een krat drank dat huis binnen te slepen.
huiliehuilie, buikiebuikiepijn...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet lekker, buikpijn of zoiets
Dat laatste!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap even niet wat het vanmiddag was, dat er gezegd werd dat Joanne haar had teruggetrokken, maar ze is er nog.
Of betekende dat ze twijfelde dat ze een geheim dacht te kennen en daar op terugkwam?
Ja, ze had zich teruggetrokken omdat ze dacht dat het misschien wel fout kon zijn, en ze gunde Gerard in dat geval het geld niet (ieder ander wel, voegde ze daar nog fijntjes aan toequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap even niet wat het vanmiddag was, dat er gezegd werd dat Joanne haar had teruggetrokken, maar ze is er nog.
Of betekende dat ze twijfelde dat ze een geheim dacht te kennen en daar op terugkwam?
Proberen te raden, hij is toch '' de ridder'' ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef catwaezle het volgende:
Guido gaat het geheim van Alex raden
Volgens mij is er een rode knop, waar iemand op drukt en denkt het geheim van iemand te weten of een gesprek met "de stem te hebben"quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iemand denkt een geheim te weten van een andere bewoner
Oke, logisch welquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is er een rode knop, waar iemand op drukt en denkt het geheim van iemand te weten of een gesprek met "de stem te hebben"
Correct me if i'm wrong. Zit er nog niet helemaal in.
Ik denk als Philip erin blijft en hij genoeg pogingen kan doen, het wel gaat raden uiteindelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niemand gaat dat ooit raden (tenzij ze de geheimomschrijvingen zouden kennen).
In het labyrint staat steeds eten en drankquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Het labyrint is een verwijzing naar een doolhof in de tuin van een kasteel - ridder?
Ik hoop het ook... ik wilde om 1 uur de laptop uitzettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef Rafq het volgende:
hopelijk komt de uitslag wat sneller nu
ik snap dit niet, vertel eens meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Het mooie van SST is dat er waarschijnlijk nog een kelder is en een geheime kamer zoals in de franse versie![]()
die kamer is er want daar heeft jurien geslapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Het mooie van SST is dat er waarschijnlijk nog een kelder is en een geheime kamer zoals in de franse versie![]()
De geheime kamer is erquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
waar las je dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef ko_On het volgende:
Er wordt binnenkort toch een extra kamer geopend? Eentje waar allerlei steekwoorden in staan? Dat las ik in ieder geval op internet.
quote:Philip: Koning Olympos? Zeus? Olympische Spelen > Ik had een romance met Olympisch goud
Sharon: Ligt in een kamer vol water en is ook onder water > Ik heb de tsunami overleefd
Joanna: Ligt te slapen en zegt 'sshht' > Ik slaapwandel
Alex: Statige pose, twee zwarte luipaarden (jammer dat het geen leeuwen zijn), goud door zijn handen > Ik ben ridder
Mislukt lolquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook... ik wilde om 1 uur de laptop uitzetten
Natuurlijk niet. Niet zoals je nooit raadt zonder aanwijzingen dat iemand bingo-koningin is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk als Philip erin blijft en hij genoeg pogingen kan doen, het wel gaat raden uiteindelijk.
Dan nog kan toch een clou zijn voor de bewoners?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het labyrint staat steeds eten en drank__! De boodschappen enzo
Sjee, vraag je me wat. Heb ik ergens gelezen toen ik me ging verdiepen in SST. De dagelijkse research zeg maar. Als ik 't nog kan vinden zal k 't wel posten.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Niet zoals je nooit raadt zonder aanwijzingen dat iemand bingo-koningin is.
Daar kom je gewoon nooitop. Hij kan misschien raden dat de ouders van Alex van adel zijn. Verder kom je niet. Op 'ridder' kom je echt nooit.
Weet het ook niet precies, hoorde het van een vriend die er dingen van heeft gezien, scheen dat er muren verplaatst werden enz. Bleek er een kelderdeur te zitten onder een tegel bij de douchesquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef Rafq het volgende:
[..]
ik snap dit niet, vertel eens meer
Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Weet het ook niet precies, hoorde het van een vriend die er dingen van heeft gezien, scheen dat er muren verplaatst werden enz. Bleek er een kelderdeur te zitten onder een tegel bij de douches
mar die intro hebben de bewoners ook gezien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
in een ander topic heeft iemand de intro/leader van het programma tig keer bekeken. Zit wel iets in moet ik zeggen.
[..]
Jep! Zal er eens even iets over opzoeken, staan genoeg scenes erover op yt maar toch kan ik het niet vinden met mijn slechte franse taalkennisquote:
Gisteren ook al ja.. Misschien staat de klok gewoon een kwartier misquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef De-Hamster het volgende:
Riep Sofia nu dat het er tien over twaalf was? Wat is er mis met die tijd daar? Portugal is een uur vroeger, en ze missen dan nog 15 minuten met ons
Die geheime kamer is meteen bij de start al gebruikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Dus een bewoner ontdekte de deur bij toeval en wat gebeurde er toen? Of weet je dat nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Jep! Zal er eens even iets over opzoeken, staan genoeg scenes erover op yt maar toch kan ik het niet vinden met mijn slechte franse taalkennis
Het is niet exact live. Doen ze met opzet zodat 'rampen voorkomen kunnen worden'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef De-Hamster het volgende:
Riep Sofia nu dat het er tien over twaalf was? Wat is er mis met die tijd daar? Portugal is een uur vroeger, en ze missen dan nog 15 minuten met ons
Al klokken staan 15 minuten voor. Waarom dat is weet ik niet. Misschien ook eenclue.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef De-Hamster het volgende:
that's not what I mean, wilde het gewoon effe kwijtquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mar die intro hebben de bewoners ook gezien?
Dan zou het kwart vķķr moeten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef ko_On het volgende:
[..]
Het is niet exact live. Doen ze met opzet zodat 'rampen voorkomen kunnen worden'.
Ik vond trouwens ook wel dat er wat inzat. Helemaal met het geheim van Sharon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
that's not what I mean, wilde het gewoon effe kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |