Proberen te raden, hij is toch '' de ridder'' ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef catwaezle het volgende:
Guido gaat het geheim van Alex raden
Volgens mij is er een rode knop, waar iemand op drukt en denkt het geheim van iemand te weten of een gesprek met "de stem te hebben"quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iemand denkt een geheim te weten van een andere bewoner
Oke, logisch welquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is er een rode knop, waar iemand op drukt en denkt het geheim van iemand te weten of een gesprek met "de stem te hebben"
Correct me if i'm wrong. Zit er nog niet helemaal in.
Ik denk als Philip erin blijft en hij genoeg pogingen kan doen, het wel gaat raden uiteindelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niemand gaat dat ooit raden (tenzij ze de geheimomschrijvingen zouden kennen).
In het labyrint staat steeds eten en drankquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Het labyrint is een verwijzing naar een doolhof in de tuin van een kasteel - ridder?
Ik hoop het ook... ik wilde om 1 uur de laptop uitzettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef Rafq het volgende:
hopelijk komt de uitslag wat sneller nu
ik snap dit niet, vertel eens meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Het mooie van SST is dat er waarschijnlijk nog een kelder is en een geheime kamer zoals in de franse versie![]()
die kamer is er want daar heeft jurien geslapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Het mooie van SST is dat er waarschijnlijk nog een kelder is en een geheime kamer zoals in de franse versie![]()
De geheime kamer is erquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
waar las je dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef ko_On het volgende:
Er wordt binnenkort toch een extra kamer geopend? Eentje waar allerlei steekwoorden in staan? Dat las ik in ieder geval op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |