Stoere gitaar! Heeft 'ie een omwonden G-snaar of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooie tekening in het hout
[ afbeelding ]
Whehe, en zonder nieuwe kleren? Maar tof ding.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ging naar de stad om nieuwe kleren te kopen, fietste langs de muziekwinkel en denk ff kijken voor die akoestische gitaar wat ze allemaal hebben staan.
En ik kwam thuis met een gitaar
Oh zou wel kunnen, nooit goed naar gekeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:35 schreef Muchachooo het volgende:
meeste akoestische gitaren hebben dat volgens mij
die van mij iig wel
Ja ik wou eigenlijk typen dat ik thuis kwam zonder kleren maar met een gitaar, maar dat zouden jullie weer raar opvattenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Whehe, en zonder nieuwe kleren? Maar tof ding.
komt uit frankrijk! maken kekke gitaartjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef mdvries_2 het volgende:
Altijd leuk om onverwachts met een gitaar thuis te komen. Zo kwam ik laatst onverwachts thuis met een erg leuke 2ehands voor op strand en jamsessies met teveel drank etc..
Maar een mooi ding! Lag is een erg leuk merk, had er tot voor kort ook nog niet van gehoord eigenlijk...
huhuhuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je op een Lag ook snel spelen?/geek
quote:
Wat doet genakt nou dat hij om de week een ban te pakken heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Wederom te koop, voor genakt [want ban]:
[TK] Hendricson Explorer electrische gitaar
Geen idee, rellen denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat doet genakt nou dat hij om de week een ban te pakken heeft?
Haha ja... met enkele dingen die ik van Marktplaats haalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Al die gitaren hier worden uti elkaar gehaald, en weer in elkaar gezet, en weer aan elkaar verkocht
Alle onderdelen blijven binnen deze groep alleen in andere samenstelling
Als ik voor elke toffe bandnaam die ik bedacht heb een band zou oprichten had ik nu nog steeds niet in een band gespeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
The GAS Recycler's
Iets voor een bandnaam ?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |