Maar deze ziet er itt die epiphone met lava, wel aardig uitquote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goedkope paint
Ik heb zo'n 1936 en ik vind het een meer dan prima ding niks over te klagen, maar ik ben ook niet zo'n mierenneuker qua precieze tone enzquote:Op maandag 21 februari 2011 21:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoh! Zaterdag moet ik de cabs weer wegbrengen.![]()
Ben nog wat op internet aan het zoeken naar een 2x12 cabinet. Iemand ervaring met de Marshall 1922 en/of Marshall 1936? Deze staan op marktplaats voor zo'n 250-300 euro en schijnen wel goed te zijn.
Ik snap trouwens niet hoe deze Harley Benton G212 Vintage zo goedkoop kan zijn! 195 euro voor een cabinet met twee 12" speakers, en dan wel Celestion V30's. Toch een van de hoogtepunten van Celestion als ik reviews mag geloven. Ook wel raar, twee V30's kosten alleen al zo'n 200 euro in de winkel.
Een Mesa Boogie 2x12 cab, ook met twee 12" Celestion V30's, kost zo'n 900 euro.
Zit die 700 euro verschil in hout en het merk?
Bij de feedback hebben ze trouwens nauwelijks 2x12 speakerkasten. Jammer!
Ervaring met die cab? Wel handig trouwens, dat hij op te halen is in Apeldoorn. Woon er zelf ook!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://www.daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemId=814318&CategoryId=14
Volgens mij is dat juist die 1936. Tenminste, die kom je veel tegen als 'extension cabinet'quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die HB's zijn wel stoer ja! Ik heb liever een 4x12, anders had ik ook zo een gekocht. Nu een Marshall 1960, ook een aanrader! Heb je geloof ik ook in 2x12.
En ja, dat verschil zit hem inderdaad in hout en merk. Die HB's zullen niet slecht zijn, maar het verschil met een Mesa is wel duidelijk te horen.
Staat leuk spul inderdaad. Alleen de veiling- en BTW-kosten...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef Niles-Crane het volgende:
Bohh bij daanveilingen een hele hoop gitaren voor een opruimprijs *kwijl*
kwestie van rekening mee houden tijdens het biedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Staat leuk spul inderdaad. Alleen de veiling- en BTW-kosten...
Spotnet gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:06 schreef -Menn0- het volgende:
Gvd iemand nog een goede nzb site in de aanbieding? Gebruikte altijd twilightnzb maar die is dood
nzbsrusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:06 schreef -Menn0- het volgende:
Gvd iemand nog een goede nzb site in de aanbieding? Gebruikte altijd twilightnzb maar die is dood
En je komt uit de blues/rock scene? Leer nummers van Rainbow!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef Rpol het volgende:
Zitten hier aardig wat metalmannen geloof ik of niet?
Ik wil een beetje beginnen met metal spelen. Kunnen jullie wat simpele nummers aanraden?
Normaal speel ik wat blues en rock, maar wil ik wel eens wat beuken
Paar nummertjes van metallica ben ik al mee begonnen en die gaan opzich wel aardig, op de solo's na.
Enter Sandman
The Unforgiven
Seek and Destroy tot dat ie echt snel gaat.
Dus.. kan iemand me wat nummertjes aanraden die goed zijn om mee te beginnen. Ben niet zo into the metal scene
Das Ritchie Blackmore of niet? Zal er eens naar kijken. Thxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En je komt uit de blues/rock scene? Leer nummers van Rainbow!.
Nee, maar je krijgt er wel een andere, hardere sound door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:10 schreef Muchachooo het volgende:
mag ik zeggen dat 'de goede manier om Enter Sandman te spelen' echt de grootste bullshit is die er bestaat? Alsof je pik langer wordt als je dat nummers met alleen downstrokes speelt
Hij had het over Master of Puppets, maar goed, ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:10 schreef Muchachooo het volgende:
mag ik zeggen dat 'de goede manier om Enter Sandman te spelen' echt de grootste bullshit is die er bestaat? Alsof je pik langer wordt als je dat nummers met alleen downstrokes speelt
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:10 schreef Muchachooo het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ging naar de stad om nieuwe kleren te kopen, fietste langs de muziekwinkel en denk ff kijken voor die akoestische gitaar wat ze allemaal hebben staan.
En ik kwam thuis met een gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |