Hals is perfect afgesteld, nergens last van fretbuzz oid, je mag hem hier natuurlijk altijd proberen en kijken of hij helemaal bevalt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:40 schreef UncleSam het volgende:
Hoe oud is hij? En hoe is de hals (fretbuzz etc.)
Ja ik kan altijd wel een keer die richting op komen omdat ik met m'n OV gratis kan reizen dus dan sowieso op een doordeweekse dag. Misschien dat dat een optie isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef m0ridin het volgende:
Heb zelf wel n tas eventueel maar delft is net ff te ver weg voor nu... misschien maar goed ook want tis nou niet dat ik nog een akoestische gitaar nodig hebMeer misschien fijn om n kwalitatief wat betere te hebben dan de Ibanez V-50 die ik nu heb
Ik denk er nog ff over na... Tnx voor de reactie iig.
Ja ik kan het geld ook wel weer goed gebruiken ghehe, ik zou hem gewoon kopen als ik jou wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef m0ridin het volgende:
Whehe, maak t nou niet te verleidelijk
Maar zal er ff goed over nadenken... Merk wel dat ik de akoestische wat makkelijker pak dan de elektrische dus in dat opzicht zou het nog een verantwoorde aanschaf zijn ook hehe. Hoewel ik dan ook echt wat te deur uit moet doen. Kom er nog op terug dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best even langs de gitaarzaak fietsen, fix ik nieuwe pinnetjes voor je en zet ik er nieuwe snaren op ben je helemaal klaar voor gebruik.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, denk je dat je die pinnetjes nog kan vinden/fixen? Ben namelijk toch wel geneigd m over te nemen en zou t fijn vinden als ie dan gewoon 'af' is zeg maar
Maar dan zou het wel heel relaxed zijn als je n keer richting Utrecht CS kan komen... Anders moet ik nog ff kijken wat ik kan regelen qua auto/vervoer.
Super, wil je dan ook graag gewoon je vraagprijs geven... En ben je dan dus bereid ook n keer naar Utrecht te komen? Heeft geen haast verder dus als je dat n keer kan combineren met iets anders wat voor jou handiger uitkomt is dat helemaal prima.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil best even langs de gitaarzaak fietsen, fix ik nieuwe pinnetjes voor je en zet ik er nieuwe snaren op ben je helemaal klaar voor gebruik.
Hehe, normaal zou ik altijd onder de vraagprijs bieden natuurlijk maar als jij idd bereid bent naar Utrecht te komen enzo lijkt me iig de vraagprijs niet meer dan fairquote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Donderdagavond moet ik ook altijd werken dus dat komt sowieso niet uit
Nouja als ik eerst nog langs de gitaarzaak om die pinnetjes en snaren te halen, dat ding ff moet afstellen en naar Utrecht moet komen ook lijkt 200 me wel een redelijke prijs toch
Haha, fair enoughquote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah in principe neem je hem al mee voor sowieso een mooie prijs
Maar dan hebben we een deal. Heb je nog een voorkeur welke dikte snaren je erop wil?
Ik neem hem dan in mijn tas mee naar het station maar die moet dan weer terug dus wel handig om je eigen tas mee te nemen
Oh, ik woon gewoon in Utrecht ook hoor dus later op de avond is ook prima... Maar anders is dinsdagmiddag wat mij betreft ok.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Aankomende dinsdag heb ik in de middag in principe wel tijd
Dan doen we gewoon dinsdag middag dan kan ik sowieso welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Oh, ik woon gewoon in Utrecht ook hoor dus later op de avond is ook prima... Maar anders is dinsdagmiddag wat mij betreft ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |