Ik gaf ook al subtiele hintsquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zeg. Is het principe van COS niet dat je streams hebt en dat een cap van iedere seconde ietwat veel is?
Ik vraag maar hoor..
Ja Razor begint nu wel wat te overdrijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zeg. Is het principe van COS niet dat je streams hebt en dat een cap van iedere seconde ietwat veel is?
Ik vraag maar hoor..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh.... als ik nu niet had gekeken, dan had ik nooit geweten dat je een taart kon koken en dat je een kwarktaart in de koelkast kon bakken
Dat is gewoon een damestruitje hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido heeft mijn vooroordeel over mannen in V halsen wel erg bevestigd trouwens.
Ik ben ook vrijquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
jemig, al weer elf uur geweest zie ik. Gelukkig morgen en overmorgen vrij! Kan ik tenminste zien hoe de taart wordt
Oehh hoezo heb jij een groene cheerrie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijDus ik ben ook wel benieuwd naar de taart
We zien het allemaal zelf ookquote:
Welk vooroordeel? Dat die allemaal hun vriendin een paar maanden alleen thuis laten zitten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido heeft mijn vooroordeel over mannen in V halsen wel erg bevestigd trouwens.
* G *quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Oehh hoezo heb jij een groene cheerrie?
HEBBE HEBBE HEBBE
dat komt omdat zij geen buitenstaander is volgens mij. Wij wel, dus daarom hebben wij die nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
HEBBE HEBBE HEBBE
Ben ik dan nu geen buitenstaander meer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat komt omdat zij geen buitenstaander is volgens mij. Wij wel, dus daarom hebben wij die niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
HEBBE HEBBE HEBBE
Ik geloof niet dat ik na 7 jaar en 27.000 posts een buitenstaander ben maar ik heb hem ook niet. *gris*quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat komt omdat zij geen buitenstaander is volgens mij. Wij wel, dus daarom hebben wij die niet
http://www.spixtv.nl/streams.htmquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:11 schreef Secretstory het volgende:
Doet bij jullie spixtv het? Bij mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |