Kaarten is vrijwel altijd vragen om saaie streamsquote:
Nee joh.... als ik nu niet had gekeken, dan had ik nooit geweten dat je een taart kon koken en dat je een kwarktaart in de koelkast kon bakkenquote:
zijn die mannen wel snugger dan? De mannen die ik ken, hadden allang bier gehaald. Zitten ze daar suf te kaarten met hun sapjes erbijquote:
Daar is strippoker voor uitgevonden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kaarten is vrijwel altijd vragen om saaie streams
Jou stamper?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stamper bij aidshoofd haar gezicht, bijna mijn droom
Deze programma's zijn ook alleen maar leuk in combinatie met fok!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
In het huis wel, maar hier lig ik steeds weer in een deuk
Maar er is geen bier...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn die mannen wel snugger dan? De mannen die ik ken, hadden allang bier gehaald. Zitten ze daar suf te kaarten met hun sapjes erbij
Die stamper op haar gezicht..quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Jou stamper?
Of die stamper?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh.... als ik nu niet had gekeken, dan had ik nooit geweten dat je een taart kon koken en dat je een kwarktaart in de koelkast kon bakken
Ja dat oorspronkelijk plan had nog wel wat, maar ze zijn gaan klaverjassen of iets dergelijk inferieurs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Daar is strippoker voor uitgevonden?
Voor ieder wat wils!
Je gaat me nou toch niet vertellen dat ik al een halfuur zit te staren naar Blond en blonder koken een taart terwijl in de stream ernaast er gestrippokerd word????quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Daar is strippoker voor uitgevonden?
Voor ieder wat wils!
Zeg. Is het principe van COS niet dat je streams hebt en dat een cap van iedere seconde ietwat veel is?quote:
Wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh.... als ik nu niet had gekeken, dan had ik nooit geweten dat je een taart kon koken en dat je een kwarktaart in de koelkast kon bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |