Diequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is pas lekkere curry:
[ afbeelding ]
Curry Gewurz Ketchup!
SHE.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef robdriessen het volgende:
Hah!
http://forum.fok.nl/topic/801223/3/25#33832072
Ik heb hertog janquote:
Morgen issie opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hertog jan![]()
Morgen heb k spijt!!
Zolang je geen half kratje wegwerkt heb je geen spijt tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hertog jan![]()
Morgen heb k spijt!!
jaquote:
Heb er net 3 weggetikt, maar moet nu constant zeikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hertog jan![]()
Morgen heb k spijt!!
Ghehe niet gekekenquote:
Mjah en wekker om half 7quote:
Achja, ik vond het wel makkelijk, kon ik het tenminste bijhouden zonder naar de tv te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja
Ik ben eigenlijk meer voor Barcelona door het mooie totaal voetbal wat ze spelen.
Maar damn wat een vechtersmentaliteit toonde Arsenal
Echt verdiend gewonnen, en nog met 2 mooie doelpunten ook!
Sorry dat ik Twitter een beetje spamde
Dat haat ik ook aan bier. Als je eenmaal naar de wc gaat blijf je gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb er net 3 weggetikt, maar moet nu constant zeiken
Met wiequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga zo weer slapen. Nog twee daagjes en dan een weekendje naar Dublin
Eh, zag je die gasten die toen ook in de Zevende Hemel waren? Toen ik moest huilen van het lachen? Die.quote:
Erik? Die? Enzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh, zag je die gasten die toen ook in de Zevende Hemel waren? Toen ik moest huilen van het lachen? Die.
Ik moest al vanaf de 70e minuut, maar toen werd het net spannendquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat haat ik ook aan bier. Als je eenmaal naar de wc gaat blijf je gaan
Oh dat is irritant!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moest al vanaf de 70e minuut, maar toen werd het net spannend
Mijn nichtje had best lang geleden een crush op hem, vandaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ken je Erik? Erik inderdaad. En de rest dus.
Ghehe antwoord op je dm gehad?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Tijdens mijn ontgroening was door al het eten kleurstof gegooid. Heb blauwe macaroni met groene saus gehad, gele melk, rode ham, oranje kaas...... Dat was freaky.
mijn ontgroening was een week commando trainingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Tijdens mijn ontgroening was door al het eten kleurstof gegooid. Heb blauwe macaroni met groene saus gehad, gele melk, rode ham, oranje kaas...... Dat was freaky.
Awww wie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn nichtje had best lang geleden een crush op hem, vandaar![]()
Ja dank je. Strakke actie!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe antwoord op je dm gehad?
Waarom zou je zoiets doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn ontgroening was een week commando training
toen zag eht eten er ook zo uit, alleen dan zonder die kleurstoffen
had scheikunde examen geowned, ben nu alles vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef trolololo het volgende:
Men heeft onderzocht of de omzetting van glucose door Rhodoferax ferrireducens kan worden gebruikt in een elektrochemische cel om stroom op te wekken. De elektrochemische cel bestaat uit twee halfcellen. De ene halfcel van de elektrochemische cel bestaat uit een poreuze elektrode van grafiet die is geplaatst in een gebufferde glucose-oplossing. Op en rond de elektrode bevinden zich de bacteriën. Om te voorkomen dat zuurstof in de oplossing terechtkomt, wordt stikstofgas doorgeleid. De pH van de oplossing moet 6,90 zijn. Daarom is aan het stikstofgas wat koolstofdioxide toegevoegd en aan de glucose-oplossing wat NaHCO3. De hoeveelheid koolstofdioxide die aan het stikstofgas wordt toegevoegd is zodanig dat in de oplossing de concentratie koolzuur voortdurend gelijk is aan 0,011 mol L1.
Hoeveel gram NaHCO3 per liter moet worden opgelost om te bereiken dat de pH van de gebufferde glucose-oplossing gelijk is aan 6,90 (298 K)?
Drank en frituursel. Feestjes bouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
biefstuk en bier natuurlijk
Rick ja, Anne heet ze. Nee, maar Lisette is dat nichtje, ken je die?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Awww wie?(Ik ken eigenlijk maar 1 persoon met jouw achternaam. Heeft Rick een zusje?)
DJ.
hee! ik heb dezelfde vraag ooit gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef trolololo het volgende:
Men heeft onderzocht of de omzetting van glucose door Rhodoferax ferrireducens kan worden gebruikt in een elektrochemische cel om stroom op te wekken. De elektrochemische cel bestaat uit twee halfcellen. De ene halfcel van de elektrochemische cel bestaat uit een poreuze elektrode van grafiet die is geplaatst in een gebufferde glucose-oplossing. Op en rond de elektrode bevinden zich de bacteriën. Om te voorkomen dat zuurstof in de oplossing terechtkomt, wordt stikstofgas doorgeleid. De pH van de oplossing moet 6,90 zijn. Daarom is aan het stikstofgas wat koolstofdioxide toegevoegd en aan de glucose-oplossing wat NaHCO3. De hoeveelheid koolstofdioxide die aan het stikstofgas wordt toegevoegd is zodanig dat in de oplossing de concentratie koolzuur voortdurend gelijk is aan 0,011 mol L1.
Hoeveel gram NaHCO3 per liter moet worden opgelost om te bereiken dat de pH van de gebufferde glucose-oplossing gelijk is aan 6,90 (298 K)?
was neit echt een ontgroening, maar meer een "teambuilding week"quote:
Wacht. Die van de visboer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Rick ja, Anne heet ze. Nee, maar Lisette is dat nichtje, ken je die?
Ik heb hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot die klote iMac er is.
Maar kom op, 10 tot 20 dagen![]()
?!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems door al die dingen die je verteld kom je best over als een zielig persoon
Ik draai met SAM, op een oud windows paard, maar ik FOK! heerlijk hiermeequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb die 21.5" besteld
Werkt het draaien ic.m. zo'n ding een beetje?
Haha, ja. Ze zwaait altijd vol overtuiging naar me. Maar, die had dus iets met Erik, voor zover ik weet. Of nouja, iets. Gezoend, dacht ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan ken ik haar niet, ik weet alleen wie ze is. Stiekem altijd naar binnen loeren.
mijn eerste was een nicky...quote:
Mijn eerste een Renéequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn eerste was een nicky...
\
geilquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Mijn eerste heette Svetlana ( vorige week ).
Ze is sinds vorige week mijn vrouw. Rechtstreeks uit Soviet Russia
Zoiets had ik ook meegekregen, ja. Maar al die romances van Erik ga ik niet meer bijhouden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, ja. Ze zwaait altijd vol overtuiging naar me. Maar, die had dus iets met Erik, voor zover ik weet. Of nouja, iets. Gezoend, dacht ik.
whehehquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook meegekregen, ja. Maar al die romances van Erik ga ik niet meer bijhouden.
Een andere vriend van me heeft haar trouwens ook wel een periode willen beminnen.
gelukkigquote:
popjequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Al afscheid genomen van je baart?
Dan had ze Valerie geheten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Het was gewoon een blanke smatje hoor.
Nick. Originele namen hebben m'n vrienden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Wie niet?
Hoe heet die vriend dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems ik vind je lievv en wil met je trouwen in 2020 maar sommige uitspraken lijken nogal nerdwonderachtig
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] HUWELIJKSAANZOEK [ afbeelding ]
Over bipolar gesprokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems ik vind je lievv en wil met je trouwen in 2020 maar sommige uitspraken lijken nogal nerdwonderachtig
Neuk ze chickquote:
Ik ben moe en heb bier opquote:
je loopt heer erg achterquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ah, ik weet denk ik wie dat is. Ging hij met Jonathan ofzo om?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan had ze Valerie geheten.
[..]
Nick. Originele namen hebben m'n vrienden.
oeh, mooie muisquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef robdriessen het volgende:
Hey is de iBood hunt begonnen? Oh... stomme zwaailichten!
HUNT! HUNT!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan had ze Valerie geheten.
[..]
Nick. Originele namen hebben m'n vrienden.
SPOILER: NSFW? Eerste vondst op goochel op ValeryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
alleen als je op de noordpool zitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef trolololo het volgende:
Oja morgen gaan we allemaal dood:
http://www.nu.nl/binnenla(...)systemen-storen.html
Jonathan zegt me niet zo snel iets. Ik ken een neger die Jonathan heet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah, ik weet denk ik wie dat is. Ging hij met Jonathan ofzo om?
Ik niet en ik zou ze niet willen hebben ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb geen naakt pics van mijn eerste vriendinnetje
Hij was wel bruinig. Maar dat is serieus ook wel weer vijf of zes jaar geleden eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jonathan zegt me niet zo snel iets. Ik ken een neger die Jonathan heet.
Recentelijke pic van mn eerste vriendinnetje, neh.
zou je geen naakt pics van je eerste vriendinnetje willen hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik niet en ik zou ze niet willen hebben ook
>> VMBO SIMPELquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou je geen naakt pics van je eerste vriendinnetje willen hebben?
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
ik ga al weer slapen mensen. weltrusten iedereen.![]()
succes rocky
Angry birds, whats app, navigon, <krant>, VIquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef utopie het volgende:
weet iemand nog bazige apps voor op de iphone4?
fapp?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef utopie het volgende:
weet iemand nog bazige apps voor op de iphone4?
dan nog.. ik zou heul wel naakt pics van al mijn exen willen hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
>> VMBO SIMPEL
Geen idee wat er van over is...
Trusten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
ik ga al weer slapen mensen. weltrusten iedereen.![]()
succes rocky
whats app heb ik alquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Angry birds, whats app, navigon, <krant>, VI
angrybirds is leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef utopie het volgende:
[..]
whats app heb ik alpingchat! ook
_ Angry birds maar eens proberen
Nee, ik heb net op Nick zn facebook gekeken en helaas. Geen Jonathan tussen zn vrienden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij was wel bruinig. Maar dat is serieus ook wel weer vijf of zes jaar geleden eigenlijk.
Voor mijn firmware update fail had ik alle lvls uit wereld 1 met 3 sterren en de meeste uit de 2e ookquote:
Omdat ik terug ben van oppassen.quote:
vriendin van me.. ik jat altijd haar telefoon als ze bij me isquote:
Ik weet nog steeds niet of we het over dezelfde Nick hebben eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, ik heb net op Nick zn facebook gekeken en helaas. Geen Jonathan tussen zn vrienden.
Kijk anders zelf even.
Wil je ook bij mij komen oppassen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ik terug ben van oppassen.
Maar als jij je beter voelt als je denkt dat het aan jou ligt, ligt het aan jou
is ook vrij makkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voor mijn firmware update fail had ik alle lvls uit wereld 1 met 3 sterren en de meeste uit de 2e ook
Wat gaat het mij opleveren?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wil je ook bij mij komen oppassen?
Daarom moet je even kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of we het over dezelfde Nick hebben eigenlijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Baas. Dit word voor altijd gequote in mijn sig.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
Maar is er nog intresse in een jaartje 90's dance @ midnight?
Dan doet ik dat, maar anders ga ik tijdig pitten
aaawhquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
kut, heb verkeerd gezeten, nu heb ik nek pijn en mijn rechterbil slaapt
trust mequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef utopie het volgende:
ik heb angrybirds ooit gekocht via itunes voor op mijn ipod. Ik kan 'm overzetten naar mijn iphone.
Ik heb alleen 2 minuten angrybirds gespeeld, dus kan niet echt oordelen of het leuk is of niet
Al is het maar 20 minuten... Waar moet je dan helemaal vandaan komen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang moet ik daarvoor oppassen?
me nek, ok, maar die bil, dat doet het hemquote:
okequote:
Omgeving Utrecht, waar moet ik heen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Al is het maar 20 minuten... Waar moet je dan helemaal vandaan komen?
Misschien wil je huisgenoot met de vioolmuziek wel een kontmassage gevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
me nek, ok, maar die bil, dat doet het hem
Vlakbij Purmerend, is niet zo ver tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, waar moet ik heen dan?
[..]
Misschien wil je huisgenoot met de vioolmuziek wel een kontmassage geven
I bet he wants thatquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, waar moet ik heen dan?
[..]
Misschien wil je huisgenoot met de vioolmuziek wel een kontmassage geven
Je heet toch niet toevallig Jokertje, toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
mijn kaassoufle met pindasaus smaakte weer appetijtelijk!
slaap lekker meisquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Maar Darkestrah, ik heb hem niet op facebook. Ik weet zijn naam niet eens. Ik zit ook nooit op facebook. Groetjes aan Nadine!
Ik ga slapen, dag en trusten allemaal![]()
Geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vlakbij Purmerend, is niet zo ver toch
Wie wil er nou niet aan jouw kont zitten !quote:
Noem me anders gewoon Koen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Maar Darkestrah, ik heb hem niet op facebook. Ik weet zijn naam niet eens. Ik zit ook nooit op facebook. Groetjes aan Nadine!
Ik ga slapen, dag en trusten allemaal![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Als Al Quida slim is, gaan ze morgen Amerika terroriseren...
F-22's stijgen toch niet op
ik heb nog niemand horen klagen iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Wie wil er nou niet aan jouw kont zitten !
Dit is Koen:quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Noem me anders gewoon Koen.![]()
Je kan via mijn Facebook op de zijne kijken volgens mij, maar boeiend. Groetjes zal ik zo doen! En welterusten.
Spreken we nog wel een keertje afquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Wie wil er nou niet aan jouw kont zitten !
Solarflarequote:
Oeh, mag ik ook een hapje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:11 schreef trolololo het volgende:
IK GA DESERT ETEN.
Niet hunten, wacht op mij
Tanden poetsen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Even opgezocht wat het betekent:
Schoon gebit
ik ookquote:
zaterdag moet je marathon luisteren hequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom met mij stappen dan zaterdag!
Lijkt me tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom met mij stappen dan zaterdag!
Idd, het is woensdagquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik ook
![]()
heb er niks aan
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ook
Al weken neit uitgeweest
Hier ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wilde vorige week uitgaan, maar dat faalde
Awh, succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
IK OOK
Ik moet alleen wel morgen en overmorgen toetsen maken
25e toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hier ook
Volgende week wordt ook niks
Pas de week erna
Dat wordt de mooiste avond van mijn leven..quote:
Nee, ik ga stappenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zaterdag moet je marathon luisteren he
Hahah hoop het voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat wordt de mooiste avond van mijn leven..
Ik weet eht nu al gewoon
Die meet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat wordt de mooiste avond van mijn leven..
Ik weet eht nu al gewoon
dat wordt, als ik ga, slapen op de meetquote:
natuurlijk nietquote:
Maar als ik dan ook ga, wie moet mij dan beschermen tegen enge fokkers?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat wordt, als ik ga, slapen op de meet
als ik op je schouder zit te kwijlen, dan komen ze neit dichtbij hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar als ik dan ook ga, wie moet mij dan beschermen tegen enge fokkers?
Gewoon gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar als ik dan ook ga, wie moet mij dan beschermen tegen enge fokkers?
En dan ben ik ook snel weg, kwijl op mn kledingquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ik op je schouder zit te kwijlen, dan komen ze neit dichtbij hoor
Hoe oud ben jij dan eigenlijk ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gewoon gaan
Ik wil wel gaan alleen ben bang dat ik de jongste ben... dus ik twijfel
ja, dat zeg je nuquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan ben ik ook snel weg, kwijl op mn kleding
Ik weet het nog niet :S Mijn wekker gaat om 5:30 zaterdag....quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga als een echte diehard de volle 12 uur luisteren![]()
en zuipen en lol maken ondertussen
als jij je hoofd dan op mijn schouder legt, en ik mijn hoofd op de jouwe, kwijl ik op je hoofd, en niet op ej kleren!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dan niet, want dan laat ik het niet gebeuren
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als jij je hoofd dan op mijn schouder legt, en ik mijn hoofd op de jouwe, kwijl ik op je hoofd, en niet op ej kleren!
problem solved!
je sais pasquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Was de sfeer echt zo slecht?
nee, ik zal proberen wakker te blijvenquote:
Oh.quote:
Goedzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, ik zal proberen wakker te blijven
ik kan zaterdag uitslapenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet :S Mijn wekker gaat om 5:30 zaterdag....
Dus dan zou het weer zon 36u+ dag worden, die trek ik niet altijd, vooral door het startmoment, aangezien vrijdag meestal ook vrij laat wordt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan zaterdag uitslapen![]()
![]()
![]()
IK OOK IK BEN DAN VOOR EEN WEEK VAN MIJN KRANTEN VERLOSTquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
aiquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
he jongens ik ga de volgende week weg voor 6 maanden, ik zal jullie missen
Deze vond ik wel op dat strand lijken:quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
Beaaaaaaaaaaaaaaaaach?
[ afbeelding ]
Is daar dan geen internet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
ik heb zaterdag schoolquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik maar denken dat je naar de meet ging de 26equote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is dit niet fout?quote:
je sais pas is spreektaal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is dit niet fout?
Ik haat Frans, spreek het ook niet, maar dacht dat het je ne sais pas was :S
Geen interwebz?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je ne sais pas = ik weet het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is dit niet fout?
Ik haat Frans, spreek het ook niet, maar dacht dat het je ne sais pas was :S
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
IK OOK IK BEN DAN VOOR EEN WEEK VAN MIJN KRANTEN VERLOST![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je naar Noord Koreaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
wel, echter waarschijnlijk geblokkeerd
Dat zeg je niet, dan verdien je een knieschot! En nee ik ben geen taalnazi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
je sais pas is spreektaal.
net als in het nederlands : ik weet niet
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
Alle talen behalve Nederlands & Engels
Spaans/Zweeds/Noors/Deens zou ik nog wel willen leren, maar Frans :R :Rquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
Alle talen behalve Nederlands & Engels
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ja, pas in juni maar China kan er ook wat van
ach, straks is daar ook complete anarchyquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ja, pas in juni maar China kan er ook wat van
Frans is voor mij het meest nuttig als 3e taal, omdat huis daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spaans/Zweeds/Noors/Deens zou ik nog wel willen leren, maar Frans :R :R
Deens is nuttig kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spaans/Zweeds/Noors/Deens zou ik nog wel willen leren, maar Frans :R :R
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Frans is voor mij het meest nuttig als 3e taal, omdat huis daar
Verkopen en ander huis kopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Frans is voor mij het meest nuttig als 3e taal, omdat huis daar
Het is een soort villaboerderij met een halve berg erbijquote:
Russische vrouwen hebben een snorquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Russisch is ook baas!
Schijnt ook makkelijk te zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Russische vrouwen hebben een snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |