Diequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is pas lekkere curry:
[ afbeelding ]
Curry Gewurz Ketchup!
SHE.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef robdriessen het volgende:
Hah!
http://forum.fok.nl/topic/801223/3/25#33832072
Ik heb hertog janquote:
Morgen issie opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hertog jan![]()
Morgen heb k spijt!!
Zolang je geen half kratje wegwerkt heb je geen spijt tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hertog jan![]()
Morgen heb k spijt!!
jaquote:
Heb er net 3 weggetikt, maar moet nu constant zeikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hertog jan![]()
Morgen heb k spijt!!
Ghehe niet gekekenquote:
Mjah en wekker om half 7quote:
Achja, ik vond het wel makkelijk, kon ik het tenminste bijhouden zonder naar de tv te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja
Ik ben eigenlijk meer voor Barcelona door het mooie totaal voetbal wat ze spelen.
Maar damn wat een vechtersmentaliteit toonde Arsenal
Echt verdiend gewonnen, en nog met 2 mooie doelpunten ook!
Sorry dat ik Twitter een beetje spamde
Dat haat ik ook aan bier. Als je eenmaal naar de wc gaat blijf je gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb er net 3 weggetikt, maar moet nu constant zeiken
Met wiequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga zo weer slapen. Nog twee daagjes en dan een weekendje naar Dublin
Eh, zag je die gasten die toen ook in de Zevende Hemel waren? Toen ik moest huilen van het lachen? Die.quote:
Erik? Die? Enzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh, zag je die gasten die toen ook in de Zevende Hemel waren? Toen ik moest huilen van het lachen? Die.
Ik moest al vanaf de 70e minuut, maar toen werd het net spannendquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat haat ik ook aan bier. Als je eenmaal naar de wc gaat blijf je gaan
Oh dat is irritant!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moest al vanaf de 70e minuut, maar toen werd het net spannend
Mijn nichtje had best lang geleden een crush op hem, vandaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ken je Erik? Erik inderdaad. En de rest dus.
Ghehe antwoord op je dm gehad?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Tijdens mijn ontgroening was door al het eten kleurstof gegooid. Heb blauwe macaroni met groene saus gehad, gele melk, rode ham, oranje kaas...... Dat was freaky.
mijn ontgroening was een week commando trainingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Tijdens mijn ontgroening was door al het eten kleurstof gegooid. Heb blauwe macaroni met groene saus gehad, gele melk, rode ham, oranje kaas...... Dat was freaky.
Awww wie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn nichtje had best lang geleden een crush op hem, vandaar![]()
Ja dank je. Strakke actie!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe antwoord op je dm gehad?
Waarom zou je zoiets doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn ontgroening was een week commando training
toen zag eht eten er ook zo uit, alleen dan zonder die kleurstoffen
had scheikunde examen geowned, ben nu alles vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef trolololo het volgende:
Men heeft onderzocht of de omzetting van glucose door Rhodoferax ferrireducens kan worden gebruikt in een elektrochemische cel om stroom op te wekken. De elektrochemische cel bestaat uit twee halfcellen. De ene halfcel van de elektrochemische cel bestaat uit een poreuze elektrode van grafiet die is geplaatst in een gebufferde glucose-oplossing. Op en rond de elektrode bevinden zich de bacteriën. Om te voorkomen dat zuurstof in de oplossing terechtkomt, wordt stikstofgas doorgeleid. De pH van de oplossing moet 6,90 zijn. Daarom is aan het stikstofgas wat koolstofdioxide toegevoegd en aan de glucose-oplossing wat NaHCO3. De hoeveelheid koolstofdioxide die aan het stikstofgas wordt toegevoegd is zodanig dat in de oplossing de concentratie koolzuur voortdurend gelijk is aan 0,011 mol L1.
Hoeveel gram NaHCO3 per liter moet worden opgelost om te bereiken dat de pH van de gebufferde glucose-oplossing gelijk is aan 6,90 (298 K)?
Drank en frituursel. Feestjes bouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
biefstuk en bier natuurlijk
Rick ja, Anne heet ze. Nee, maar Lisette is dat nichtje, ken je die?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Awww wie?(Ik ken eigenlijk maar 1 persoon met jouw achternaam. Heeft Rick een zusje?)
DJ.
hee! ik heb dezelfde vraag ooit gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef trolololo het volgende:
Men heeft onderzocht of de omzetting van glucose door Rhodoferax ferrireducens kan worden gebruikt in een elektrochemische cel om stroom op te wekken. De elektrochemische cel bestaat uit twee halfcellen. De ene halfcel van de elektrochemische cel bestaat uit een poreuze elektrode van grafiet die is geplaatst in een gebufferde glucose-oplossing. Op en rond de elektrode bevinden zich de bacteriën. Om te voorkomen dat zuurstof in de oplossing terechtkomt, wordt stikstofgas doorgeleid. De pH van de oplossing moet 6,90 zijn. Daarom is aan het stikstofgas wat koolstofdioxide toegevoegd en aan de glucose-oplossing wat NaHCO3. De hoeveelheid koolstofdioxide die aan het stikstofgas wordt toegevoegd is zodanig dat in de oplossing de concentratie koolzuur voortdurend gelijk is aan 0,011 mol L1.
Hoeveel gram NaHCO3 per liter moet worden opgelost om te bereiken dat de pH van de gebufferde glucose-oplossing gelijk is aan 6,90 (298 K)?
was neit echt een ontgroening, maar meer een "teambuilding week"quote:
Wacht. Die van de visboer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Rick ja, Anne heet ze. Nee, maar Lisette is dat nichtje, ken je die?
Ik heb hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot die klote iMac er is.
Maar kom op, 10 tot 20 dagen![]()
?!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems door al die dingen die je verteld kom je best over als een zielig persoon
Ik draai met SAM, op een oud windows paard, maar ik FOK! heerlijk hiermeequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb die 21.5" besteld
Werkt het draaien ic.m. zo'n ding een beetje?
Haha, ja. Ze zwaait altijd vol overtuiging naar me. Maar, die had dus iets met Erik, voor zover ik weet. Of nouja, iets. Gezoend, dacht ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan ken ik haar niet, ik weet alleen wie ze is. Stiekem altijd naar binnen loeren.
mijn eerste was een nicky...quote:
Mijn eerste een Renéequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn eerste was een nicky...
\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |