nee volgens mij niet, want Joanne is toch haar 'vriendinnetje' in dat huis?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net als wij, van Joanne
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kennen jullie 'boerenklootzakken"........kom eens kijken hier op het Fok-forum...stikt ervan....
(duikt weer weg)
ze krijgen de ingredieneten in dat hok toch ,als ze geen kwark hebben .krijgen word een kwarktaart ook moeilijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kwarktaart, komt geen bakken aan te pas (koken ook niet)
Gerard, Jurrien en Philip.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Wat zijn de namen van de genomineerden?
Philipquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Wat zijn de namen van de genomineerden?
Ze kent in ieder geval haar eigen sterke punten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar die is van het afleiden
Dankquote:
Kindertaart, geen oven bij nodig, ideaal voor kinderfeestjes.......quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
het is een kwarktaart (cheesecake staat er op de verpakking)
Truste Ruudquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb wat verplichtingen morgen heel vroeg. Veel plezier allemaal. Buonanotte
Of fokkers die niet kunnen bakkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kindertaart, geen oven bij nodig, ideaal voor kinderfeestjes.......
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao ruudjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao Ruudquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:
Ze gaan het zo in de oven schuiven zou me niks verbazenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
Kwarktaart dus, bereiding 15 minuten en een uur in de koeling
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
Sofia fluft de taart wel wat sneller stijf.
Soms zit ik toch echt te grinneken hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef RengDengDeng het volgende:
Uur opstijven?
Je hebt toch Sofia er bij..
Die kan dat vast wel sneller?
Joanna heeft natuurlijk vaker een taart gekookt. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Flashbox het volgende:
Ik vraag me uberhoud af of ze wel kunnen bakken/koken.
Dacht dat het aan mij lag omdat ik hier net nieuw ben en iedereen hier elkaar al jaren lijkt te kennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie is Ruud?
(omdat iedereen afscheid van hem neemt zal hij wel speciaal zijn)
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Gaan we weer 7 pagina's zwaaien als er iemand weggaat?
ik weet niet hoe ik kwarktaart maak maar dat hoeft ook niet want ik eet geen taartquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
Iedereen hier weet opeens hoe je kwarktaart maakt.
Ik gebruik mijn oven als opslagruimte..
doen we donderdag bij het 1e afscheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Gaan we weer 7 pagina's zwaaien als er iemand weggaat?
Wie is ruuddd??????????quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie is Ruud?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie is Ruud?
Dat gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag omdat ik hier net nieuw ben en iedereen hier elkaar al jaren lijkt te kennen
Waarom maken als je het ook kan kopen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik kwarktaart maak maar dat hoeft ook niet want ik eet geen taart
ik dacht ook al, die kennen elkaar door en door, maar dat valt dus mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |