quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sterkte voor de man die dat aandurft. Heb je die konijnetanden gezien?.
Nee ze moesten iets vertellen aan 2 genonimeerden weet niet wat.quote:
Aafkequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nieuw geheim van Monique (toch?)
Ik ben nicotineverslaafd![]()
[ afbeelding ]
Nee juist andersom, de genomineerden mogen niet weten dat ze een taart gaan bakken kokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee ze moesten iets vertellen aan 2 genonimeerden weet niet wat.
hahah dat zag ik gisteren al in der joggingpak ,maar is nooit aan een andere vrouw om dar iets van te zeggen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef RengDengDeng het volgende:
Zoooo nu die Joanne eens een broek aan heeft inplaats van rokje valt me pas op wat voor huge ass ze heeft!!
villa assist van messiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat toch 2-1Van Barca bedoelde ik
Die is gaan roken toen ze hoorde dat ze het huis in mochtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nieuw geheim van Monique (toch?)
Ik ben nicotineverslaafd![]()
[ afbeelding ]
scheelt dat ik van het andere geslacht ben!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah dat zag ik gisteren al in der joggingpak ,maar is nooit aan een andere vrouw om dar iets van te zeggen he
Dat mag, alleen de genomineerden mogen het niet weten en geen van de mannen mogen mee helpen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Ze vertellen de missie nu al aan minimaal de helft van de mannen
of in het zwembad, dan gaat het wat snellerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Flashbox het volgende:
Kunnen ze die Amanda (Joanne) niet buiten in één van die bloempotten zetten voor een uurtje of 3, dan kan ze wat afkoelen.
De andere mannen mogen het wel weten dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag, alleen de genomineerden mogen het niet weten en geen van de mannen mogen mee helpen.
is het niet juist de bedoeling dat ze wat langer weg blijftquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
[..]
of in het zwembad, dan gaat het wat sneller
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De andere mannen mogen het wel weten dus?
kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De andere mannen mogen het wel weten dus?
Niet alleen er in zetten..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
[..]
of in het zwembad, dan gaat het wat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |