Villaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
3e?
de enige goal van Barca door Villa
Opzouten met voetbalquote:
Dan kunnen ze de bling bling van de trainingspakken van Joanna gebruikenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ze maken een over the top foute roze cake beetje glitter gordon. HILAAARRRIIIIISSSCHHHH
maak je niet dik, is zo afgelopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn genoeg slowchats om 't over voetbal te hebben.
Sterkte voor de man die dat aandurft. Heb je die konijnetanden gezien?quote:
Best domquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
Ze vertellen de missie nu al aan minimaal de helft van de mannen
Invisible pindakaaspot!quote:
Ja, ik zit net met volle verbazing te luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sterkte voor de man die dat aandurft. Heb je die konijnetanden gezien?.
Nee ze moesten iets vertellen aan 2 genonimeerden weet niet wat.quote:
Aafkequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nieuw geheim van Monique (toch?)
Ik ben nicotineverslaafd![]()
[ afbeelding ]
Nee juist andersom, de genomineerden mogen niet weten dat ze een taart gaan bakken kokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee ze moesten iets vertellen aan 2 genonimeerden weet niet wat.
hahah dat zag ik gisteren al in der joggingpak ,maar is nooit aan een andere vrouw om dar iets van te zeggen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef RengDengDeng het volgende:
Zoooo nu die Joanne eens een broek aan heeft inplaats van rokje valt me pas op wat voor huge ass ze heeft!!
villa assist van messiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat toch 2-1Van Barca bedoelde ik
Die is gaan roken toen ze hoorde dat ze het huis in mochtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nieuw geheim van Monique (toch?)
Ik ben nicotineverslaafd![]()
[ afbeelding ]
scheelt dat ik van het andere geslacht ben!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah dat zag ik gisteren al in der joggingpak ,maar is nooit aan een andere vrouw om dar iets van te zeggen he
Dat mag, alleen de genomineerden mogen het niet weten en geen van de mannen mogen mee helpen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Darklight het volgende:
of in het zwembad, dan gaat het wat snellerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Flashbox het volgende:
Kunnen ze die Amanda (Joanne) niet buiten in één van die bloempotten zetten voor een uurtje of 3, dan kan ze wat afkoelen.
De andere mannen mogen het wel weten dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag, alleen de genomineerden mogen het niet weten en geen van de mannen mogen mee helpen.
is het niet juist de bedoeling dat ze wat langer weg blijftquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
[..]
of in het zwembad, dan gaat het wat sneller
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De andere mannen mogen het wel weten dus?
kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet alleen er in zetten..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
[..]
of in het zwembad, dan gaat het wat sneller
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
klopt, en de vrouwen moeten hem bakken koken en de mannen mogen nieth helpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wie mogen er nu precies niet van die taart/cake weten? Alleen degenen die genomineerd zijn niet?
oh ja, misschien kan ze als bagage mee morgen met degene die eruit moet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef diditje64 het volgende:
[..]
is het niet juist de bedoeling dat ze wat langer weg blijft
Yupquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wie mogen er nu precies niet van die taart/cake weten? Alleen degenen die genomineerd zijn niet?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
de genomineerde niet. Dus Jurien komt het nu lekker verpesten door gezellig in de keuken te gaan zitten
ja volgens mij welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ze mogen het wel weten, maar niet helpen. Maar nu vragen die meiden of de jongens willen proberen om de genomineerden uit de keuken te houden. Dat is toch ook helpen?
Ik hoop gelijk...niet dat je dr nog hoort als ze met dr kop onder water isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Niet alleen er in zetten..
Maar onder drukken!!
Na minuut of 3 houd ze haar bek wel!
OK! Zo moeilijk moet dat dan toch niet zijn? Wat zitten ze dan moeilijk te doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt, en de vrouwen moeten hem bakken koken en de mannen mogen nieth helpen
wel grappig ze pakte iedereen in het begin in met der *mooie* barbie koppie maar nu der ware IK IK IK naar boven komt zie je hier al irritatie komen ,dat word ene bom die gaat barsten straks las die meiden daar zich er ana gaan irriteren ,zitten een paar mondige dames inquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
wat een vliegezwam is die joanne toch.
Pssst... ze zijn niet zo heul slim daar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ze mogen het wel weten, maar niet helpen. Maar nu vragen die meiden of de jongens willen proberen om de genomineerden uit de keuken te houden. Dat is toch ook helpen?
Nou ten eerste.... Jurien moet de keuken uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
OK! Zo moeilijk moet dat dan toch niet zijn? Wat zitten ze dan moeilijk te doen?
Als je bovenwater zit hoor je haar niet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop gelijk...niet dat je dr nog hoort als ze met dr kop onder water is
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Razor21 het volgende:
Zou me niets verbazen dat de stem tijden het taartbakken roept:
Er staat bier in de kamer van de waarheid
heb je wel eens een taart gekookt? kan je lang wachten voor die gaar word hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
OK! Zo moeilijk moet dat dan toch niet zijn? Wat zitten ze dan moeilijk te doen?
Haha zou mooi wezen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Razor21 het volgende:
Zou me niets verbazen dat de stem tijden het taartbakken roept:
Er staat bier in de kamer van de waarheid
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb je wel eens een taart gekookt? kan je lang wachten voor die gaar word hoor
Ik zie Servio daar ook...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ten eerste.... Jurien moet de keuken uit
gisteren avond laaat hebben ze bier gehad of is die al op ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben ze al bier gehad trouwens???
Laura moet het zwembad bespringen. Incl 100 kilo aan haar pootquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Laura moet nu gewoon Guido bespringen....
Hoi Chanelquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp de opdracht ook niet zo, dacht dat de mannen er niks van mochten weten en nu zie ik gesprekken erover.
IHeb het idee dat het tussen haar en charon en aafke nog wel eens flink kan gaan knallenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel grappig ze pakte iedereen in het begin in met der *mooie* barbie koppie maar nu der ware IK IK IK naar boven komt zie je hier al irritatie komen ,dat word ene bom die gaat barsten straks las die meiden daar zich er ana gaan irriteren ,zitten een paar mondige dames in
Even een pagina terug lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp de opdracht ook niet zo, dacht dat de mannen er niks van mochten weten en nu zie ik gesprekken erover.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb je wel eens een taart gekookt? kan je lang wachten voor die gaar word hoor
Mannen mogen niet meehelpen met bakken, de mannen die niet genomineerd zijn mogen het wel weten, diegene die wel genomineerd zijn mogen het niet wetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik stem voor!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Laura moet het zwembad bespringen. Incl 100 kilo aan haar poot
Hmmm...maar als je kookt mogen ze wel helpen zeker....(doet ook even blond)quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mannen mogen niet meehelpen met bakken, de mannen die niet genomineerd zijn mogen het wel weten, diegene die wel genomineerd zijn mogen het niet weten
rara ik weet wel wiequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef Maanvis het volgende:
"ik word gek van dat wijf" wie bedoelt ze?
Karim en maik gaan weer met ze 2en zitten scheten laten zoals laatst in de tuin..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die taart willen bakken koken zonder dat de mannen dat ruiken.
ze zouden zo'n kwark taart moeten maken heel simpel maar nee ze gaan voor 3 lagen met het gordon effectquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die taart willen bakken koken zonder dat de mannen dat ruiken.
kwarktaart, komt geen bakken aan te pas (koken ook niet)quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Weet Joanna dat ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kwarktaart, komt geen bakken aan te pas (koken ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |