overdag op 't kind van een rijk iemand passen?quote:
Ja, dat dus. Het zijn er zelfs 2quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
overdag op 't kind van een rijk iemand passen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm stuart met je zagte lichaam
Hoezo in Londen? Zoeken ze er een hoop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het zijn er zelfs 2
Ja, dat is wel big business hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo in Londen? Zoeken ze er een hoop?
Echt hè.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
Bah het word hier met het topic kleffer![]()
En is het iets wat je wilt blijven doen, of doe je het naast een studie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel big business hier
maken we ruzie is het niet goed, doen we lief is hert niet goed. WAT WIL JE GODVERDOMME VAN ONS???quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
Bah het word hier met het topic kleffer![]()
Ik weet niet zo goed wat ik wil eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En is het iets wat je wilt blijven doen, of doe je het naast een studie?
nou ik vind het hier minder leuk worden op die manier.. Je kan nog geen normaal gesprek voerenquote:
Dus je blijft lekker chillen in Londen. Kan je geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik wil eigenlijk
Snij een onderwerp aan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik vind het hier minder leuk worden op die manier.. Je kan nog geen normaal gesprek voeren
Misschien iedere dag een knuffeluurtje en daarbuiten normaal pratenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik vind het hier minder leuk worden op die manier.. Je kan nog geen normaal gesprek voeren
heb je al naar dingen geïnformeerd enzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik wil eigenlijk
Ja, blijf vooralsnog hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus je blijft lekker chillen in Londen. Kan je geen ongelijk geven![]()
[..]
Snij een onderwerp aan!
Dus als ik ooit nog is naar Londen ga krijg ik een private tour?quote:
Nog 2 dagen hier.quote:
Als je dat zou willenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als ik ooit nog is naar Londen ga krijg ik een private tour?
Niet met mij! met wie dan?quote:
Ja wel slapen, ik ga ook zo slapen, want anders morgen niet fris enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik.
Of zal ik niet gaan slapen?
Oh ja ik had zoiets meegekregen in NBquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles ok?
[..]
Met een andere FOK!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |