Geniale lapo welquote:
Dat was ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef sharr het volgende:
@ iemand die dat zei in het vorige topic: nee ik ben niet gestopt
Ik steek er mooi nog 1 opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat was ik..
Hmm.. ik ben inmiddels al 3 weken zonder, mis het nog niet!
die oogjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
Als je dit niet schattig vind heb je geen ziel!
Hey ik zei wat tegen jouquote:
En dan maar zeggen dat ik alleen kutposts maakquote:
Tubular bellsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Ik heb nog een goede instrumental van een liedje nodig voor vanavond, wie weet er een?
dan meot je nog eventjes terug lezen, want dat zei ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat ik alleen kutposts maak
Ik zei dat ik jou wilde leegtrekkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het topic gaat te hard, ik miste het dan denk ik
Astral Project - Burning up (instrumental)quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Ik heb nog een goede instrumental van een liedje nodig voor vanavond, wie weet er een?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dan meot je nog eventjes terug lezen, want dat zei ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
heeel verstandig van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei dat ik jou wilde leegtrekken
Ookquote:
vanwaar die scheur in zin onderbroek?quote:
Pigginquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vanwaar die scheur in zin onderbroek?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef dockx het volgende:
sharr is in deze ronde de winnares, briljant..
bijnaquote:
Dragemsquote:
uuh niet echt mijn soort muziek volgens mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Darkestrah het volgende:
Dragems, mijn request van net:
Yoshimoto - Do What U Du (Trentemoller Remix)
Gaat die nog lukken?
prima.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef dragems het volgende:
[..]
uuh niet echt mijn soort muziek volgens mij
Wel mijn lip opengesneden met het lipje van een blikjequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef quaas het volgende:
[..]
![]()
Oh, en iemand ooit eens een keer het lipje van een blikje losgesneden met je voortanden?
En je wenkbrauw voor een gedeelte afgeschorenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Wel mijn lip opengesneden met het lipje van een blikje
Ik blijf toch nog eventjes hangen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef mc-Piel het volgende:
SEIV MAI NAIT.. wat een binnenkomer zeg!
Houd je mond, dat was een faalactiequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
En je wenkbrauw voor een gedeelte afgeschoren
ja dat sluit meestal wel ergens op aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:01 schreef Darkestrah het volgende:
Ah, gelijk Daft Punk er doorheen knallen.
Die zijn juist leuk om te delenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Houd je mond, dat was een faalactie
Nou, ik vind er niets aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zijn juist leuk om te delen
ik ook.. maar misschien kom ik er nog opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
Ik ben totaal inspiratieloos voor vragen, Dragems. Het spijt me
Zo nutteloos mogelijk, het moet in weze te doen zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. maar misschien kom ik er nog op
foei. ben zeer terleurgesteldquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
Ik ben totaal inspiratieloos voor vragen, Dragems. Het spijt me
Waar komt jouw sig ook alweer vandaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo nutteloos mogelijk, het moet in weze te doen zijn
idd. eigenlijk welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo nutteloos mogelijk, het moet in weze te doen zijn
Wonderwall - Oasisquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waar komt jouw sig ook alweer vandaan?
Picss?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef quaas het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik ga maar eens beneden bij mijn zuster en moeder zitten, wellicht tot vanavond/nacht.
Oasis - Wonderwallquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waar komt jouw sig ook alweer vandaan?
Overigens mono,quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef trolololo het volgende:
Wie heeft het boek The Black Album van Hanif Kureishi gelezen?
Zoja, kan je me helpen met een stom samenvattingsverslag?
YWquote:Boekverslag
The Black Album van Hanif Kureishi
Kutboek.
Ik zag het iddquote:
Die ben je hem nu verschuldigd, he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
Owww dragems, als dat LCD Soundsystem is hè, dan krijg je 2 pakkerds.
Lijkt me niks.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef robdriessen het volgende:
De échte Martino saus op basis van onder andere tomatenpuree en mosterd, op smaak gebracht met worcestersaus en specerijen. Deze pittige saus geeft een extra dimensie aan uw broodje américain. Lekker met augurkjes en ansjovis. Handig te serveren met een 1L tube. Laat het u smaken.
Stad? Dat was dan geen ppdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef EggsTC het volgende:
!
Ik heb het een keer in de stad gehad dat ik op straat sliep, de politie stopte naast me, ik werd precies op dat moment wakker, stond op en liep gewoon heel droog weg, zonder wat tegen ze te zeggen. Ze zeiden ook niets tegen mij ofzo, ze keken en stapten weer in hun auto
Oh jonggggg. Dat krijg je ervan als je rondhangt in Moods.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef sharr het volgende:
Ik ken dezen muziek niet
Maar het klinkt leuk.
keer proberen dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef robdriessen het volgende:
De échte Martino saus op basis van onder andere tomatenpuree en mosterd, op smaak gebracht met worcestersaus en specerijen. Deze pittige saus geeft een extra dimensie aan uw broodje américain. Lekker met augurkjes en ansjovis. Handig te serveren met een 1L tube. Laat het u smaken.
Ghehequote:
Twee keer geweest in mijn levenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh jonggggg. Dat krijg je ervan als je rondhangt in Moods.
Jawel, maar ik had 12 bier en 5 whisky op zonder te avond eten ofzo, dat is ook waar ik mn telefoon verloorquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had 12 bier en 5 whisky op zonder te avond eten ofzo, dat is ook waar ik mn telefoon verloorIk denk dat die gewoon naast me lag, ik lag te slapen en m vergat mee te nemen toen ik weg liep, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb je daar nog nooit gezien. Ik herken je namelijk nooit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Twee keer geweest in mijn leven
Of drie. Maximaal.
De zevende hemel, omdat iedereen die daar komt gek is
Je hebt je al drie keer voorgesteld aan me. Ik herken je ongeveer wel, nu. Vorige keer was ik er overigens ook, met Nina en Nadinequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb je daar nog nooit gezien. Ik herken je namelijk nooit.
Knetterquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum wordt opgeëist door andere dingen maar luistert mee
popje hoi
Lekker beginquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik woonde op de 10de verdieping van een flat. Er waren 2 liften. De ene ging naar de even nummers en de andere naar de oneven nummers. Ik pakte altijd de lift die als eerste was, als die maar tot 9 ging moest ik dus nog 1 verdieping omhoog.
In dronken toestand vergeet je dat dus met als gevolgd dat ik bij de beneden buurman voor de deur stond. Ik kreeg de deur niet open en het was een uur of 5 dus ik had zoiets van ik ga niet aanbellen ik ga hier wel zitten en over een uur ongeveer is mn broertje (14 jaar jonger) wel wakker.
Enfin rond een uur of 10 schopt de buurman tegen mn been aan.
Wat doe jij hier?
- goh buurman op visite bij ons?
Uhm nee, je bent een verdieping te laag!
- Uhoh dat gaan ze boven niet leuk vinden.
Ik snel naar boven, mn ouders hadden de politie al gebeld en alles
Eh, twee keer toch? Eerste keer buiten, tweede keer bij Nathalie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Je hebt je al drie keer voorgesteld aan me. Ik herken je ongeveer wel, nu. Vorige keer was ik er overigens ook, met Nina en NadineJij ook.
Wanneer gaan we samen stappen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had 12 bier en 5 whisky op zonder te avond eten ofzo, dat is ook waar ik mn telefoon verloorIk denk dat die gewoon naast me lag, ik lag te slapen en m vergat mee te nemen toen ik weg liep, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik woonde op de 10de verdieping van een flat. Er waren 2 liften. De ene ging naar de even nummers en de andere naar de oneven nummers. Ik pakte altijd de lift die als eerste was, als die maar tot 9 ging moest ik dus nog 1 verdieping omhoog.
In dronken toestand vergeet je dat dus met als gevolgd dat ik bij de beneden buurman voor de deur stond. Ik kreeg de deur niet open en het was een uur of 5 dus ik had zoiets van ik ga niet aanbellen ik ga hier wel zitten en over een uur ongeveer is mn broertje (14 jaar jonger) wel wakker.
Enfin rond een uur of 10 schopt de buurman tegen mn been aan.
Wat doe jij hier?
- goh buurman op visite bij ons?
Uhm nee, je bent een verdieping te laag!
- Uhoh dat gaan ze boven niet leuk vinden.
Ik snel naar boven, mn ouders hadden de politie al gebeld en alles
Lach jij me nou uitquote:
SPOILER: wutlolfail:')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ja ik weet nietquote:
Ohja, ik overdreef een beetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh, twee keer toch? Eerste keer buiten, tweede keer bij Nathalie.
Goeie vraag, niet voordat ik gestopt ben met rokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen stappen?
Will do!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Ohja, ik overdreef een beetjeHerken me volgende keer maar wel!
Eens!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Ben het niet eens met de pastasaus-stelling. Je moet saus niet over de pasta gieten, maar de pasta in de sauspan en goed roeren! Eén smurrie van maken
Weer bezig met stoppen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goeie vraag, niet voordat ik gestopt ben met roken![]()
Alcohol = roken!!!1
Heerlijkquote:
iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ojaa trouwens, dit is zooo waar!
[ afbeelding ]
Weet je wat ik lekker vind...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heerlijk
Alleen ik snap nooit hoe je die dingen moet eten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef robdriessen het volgende:
Ik haal de bovenste laag er af, eet dan de room, dan de bodem en tot slot de bovenste laag met glazuur
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Darkestrah het volgende:
Mensen die pastasaus ernaast doen.Erop, en kaas eronder.
eerst de room, Dan de onderste laag en dan genieten van de bovenstequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef robdriessen het volgende:
Ik haal de bovenste laag er af, eet dan de room, dan de bodem en tot slot de bovenste laag met glazuur
Jaaaa ook lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef trolololo het volgende:
[..]
Weet je wat ik lekker vind...
KWARKTAART![]()
![]()
Ik meestal eerst de roze, dan de room tegelijk met de onderkantquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef robdriessen het volgende:
Ga je draaien vandaag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ojaa trouwens, dit is zooo waar!
[ afbeelding ]
donderquote:
Ik eet helemaal geen boter op m'n brood, lust ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij eet je boter ook apart van je boterham? HA DAAR HEB IK JE!!!!
Ik heb nog niks gemist, op gister na..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je draaien vandaag?
Hoeveel heb je al gemist afgelopen week?
Naakte boterhammenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik eet helemaal geen boter op m'n brood, lust ik niet
Nu wel aanwezig blijven hequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gemist, op gister na..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power of zhe boobzquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Monopoly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Zoiezo,quote:
Cruijff die gelijk krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer een paginagroot artikel erover in het AD.
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je al 2 gemist deze week, ook die keer dat je in sst topic zatquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zoiezo,
Ik heb lichte hersenschudding gisteren opgelopen, dus ben niet meer op de pc geweest na 9 uur ofzo..
Nu kan die lul ineens wel scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil hier overigens officieel melden dat ik vanavond mijn eerste prestige heb behaald in Black Ops. Tot zover dit onderwerp.
Feli, ik zit in level 48quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil hier overigens officieel melden dat ik vanavond mijn eerste prestige heb behaald in Black Ops. Tot zover dit onderwerp.
hier hoef je niet trots op te zijn hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
World at Warquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ja, maar toen had ik 's middags ook gedraait.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 gemist deze week, ook die keer dat je in sst topic zat
Probeer mij en/of koelkast dan wel ff op de hoogte te houden. PM is zo gemaakt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik 's middags ook gedraait.
iig sorry, maar beetje problemen enzo, en dan ook nog die hersenschudding erbij..
Tloopt allemaal niet op rolletjes zegmaar.
Ik ook. Half uur geleden al. Nemen we jouw bed of het mijne? Om te slapen he? We kennen elkaar nog niet lang genoeg.quote:
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik zei het..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niet aan huntenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ga nog wel even gezellig hunten
Ik heb geen bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook. Half uur geleden al. Nemen we jouw bed of het mijne? Om te slapen he? We kennen elkaar nog niet lang genoeg.
quote:
Nederland 3quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef Crimyclown het volgende:
Tieves stream, wie hebt er een betere. Hij loopt nu de hele tijd vast. het is een half uur goed gegaan.
Dan wordt het de mijne. Tweepersoons. Of anders heb ik een gastenkamer met bedquote:
Mag ik dan wel tegen je aan kruipenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan wordt het de mijne. Tweepersoons. Of anders heb ik een gastenkamer met bed
Ja lieverd, dat doe ik ook wel, maar gisteren kon het gewoon even niet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer mij en/of koelkast dan wel ff op de hoogte te houden. PM is zo gemaakt!
Tuurlijk. Dan krijgt Huppelkind de gastenkamer wel. Of laat je die thuis?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan wel tegen je aan kruipen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef trolololo het volgende:
YEAH brief van school, bezuinigingen > 45 minuten rooster i.p.v. 50 minuten, dus ik begin na de vakantie een half uur later elke dag![]()
![]()
![]()
Is goed schat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja lieverd, dat doe ik ook wel, maar gisteren kon het gewoon even niet..
Ik was ook gewoon van plan om te draaien..
Dan begin je toch maar 5 minuten later?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef trolololo het volgende:
YEAH brief van school, bezuinigingen > 45 minuten rooster i.p.v. 50 minuten, dus ik begin na de vakantie een half uur later elke dag![]()
![]()
![]()
Die laat ik wel thuisquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan krijgt Huppelkind de gastenkamer wel. Of laat je die thuis?
Die logica snap ik niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef trolololo het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed schat!
Was gewoon een extra waarschuwing!
laat dit een troll zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan begin je toch maar 5 minuten later?
Ja maar ze gaan het rooster helemaal omgooienquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan begin je toch maar 5 minuten later?
En dit dus. Maar dat is technisch niet haalbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
1 klompje toch?
licht er maar net aan hoe dik je de laag maakt
Licht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
1 klompje toch?
licht er maar net aan hoe dik je de laag maakt
Grr, mijn nederlands verslechterd hierquote:
Via http://messages.fok.nl/compose.phpquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef trolololo het volgende:
Waar kan je vragen naar deze topper sturen?
Heb je hem niet op msn?quote:
Eens met deze heldquote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Dragemsquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Via http://messages.fok.nl/compose.php
Nog makkelijker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Dragems
Doe de draak maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Lieverds, ik ga optijd slapen.
Gaat er nog iemand om 00:00 uur of zet ik de gulden Draek aan?
Hoiquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ham, kaas, rode ui ringen, schijfjes tomaat en provencaalse kruiden
Makkelijker kan het echt nietquote:
lol daar had ik het nog geeneens over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Zokunen het volgende:
De haren van een ijsbeer isoleren inderdaad zo goed dat ze op infrarood beelden niet te zien zijn
Damn! Jij maakt het steeds makkelijker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Makkelijker kan het echt niet
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Dragems&subject=Vraag het Dragems
baasquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Makkelijker kan het echt niet
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Dragems&subject=Vraag het Dragems
Epic....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ham, kaas, rode ui ringen, schijfjes tomaat en provencaalse kruiden
Hela curry is die dikke drap toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Gewoon heel veel kaas op je tosti pleuren met Hela Curry
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Gewoon heel veel kaas op je tosti pleuren met Hela Curry
Klinkt viesquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef robdriessen het volgende:
Kent iemand de Cheezer nog? Pita met kaas en aardbeienjam in een broodrooster? Welke knuppel DAT ooit verzonnen heeft?......
nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef robdriessen het volgende:
Kent iemand de Cheezer nog? Pita met kaas en aardbeienjam in een broodrooster? Welke knuppel DAT ooit verzonnen heeft?......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |