Geniale lapo welquote:
Dat was ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef sharr het volgende:
@ iemand die dat zei in het vorige topic: nee ik ben niet gestopt
Ik steek er mooi nog 1 opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat was ik..
Hmm.. ik ben inmiddels al 3 weken zonder, mis het nog niet!
die oogjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
Als je dit niet schattig vind heb je geen ziel!
Hey ik zei wat tegen jouquote:
En dan maar zeggen dat ik alleen kutposts maakquote:
Tubular bellsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Ik heb nog een goede instrumental van een liedje nodig voor vanavond, wie weet er een?
dan meot je nog eventjes terug lezen, want dat zei ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat ik alleen kutposts maak
Ik zei dat ik jou wilde leegtrekkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het topic gaat te hard, ik miste het dan denk ik
Astral Project - Burning up (instrumental)quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Ik heb nog een goede instrumental van een liedje nodig voor vanavond, wie weet er een?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dan meot je nog eventjes terug lezen, want dat zei ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
heeel verstandig van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei dat ik jou wilde leegtrekken
Ookquote:
vanwaar die scheur in zin onderbroek?quote:
Pigginquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vanwaar die scheur in zin onderbroek?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef dockx het volgende:
sharr is in deze ronde de winnares, briljant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |