quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Duurt dat zo lang?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe
kwaakstra heeft btw nog steeds geen interwebz
jij zit hier zeker ook nog al eens in de buurt?quote:
het enige dat 2cv vlug doet is moe worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.. Ik werk alleen in Eindhoven. Ik woon in Cuijk (quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
jij zit hier zeker ook nog al eens in de buurt?en nee dan bedoel ik niet Eindhoven
Tss, dat weet IK zelfs nog. En ik heb een vergiet in mijn hoofd zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
damn, heeft sandra hier ook meegepost?was ik alweer vergteen joh
Nee, ik heb een eigen woning (huur) en daar staat al het spul achter in de tuinquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag en niet lullig bedoeld, maar woon je nog thuis en heb je die dingen bij je ouders in de achtertuin staan dan?
VOOR je hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, dat weet IK zelfs nog. En ik heb een vergiet in mijn hoofd zitten.
Mja, ik heb die droom maar laten varen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met welke FOK!ker zou je een beschuitje willen eten?
M5, maar dan wel in zijn bed.
Jaja. Ook IK ben eerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Toffe crewleden! Hmm! Dagonet is wel tof al is het soms een arrogante botte lul, maar hij is verder niet beroerd om een handje te helpen en dat waardeer ik wel. Dan is Alexxxxx eigenlijk best wel tof. Met hem kloot ik soms een eind weg in topics en af en toe kloot ik ook wel eens in zijn subforum, maar gelukkig kan ie het hebben (al heb ik een heleboel notes van 'm!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |