quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En neem mij mee in je koffer
Maar die missie gaat failen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Lesterr het volgende:
Het is eigenlijk simpel. Je zou het zo kunnen zien: guido en laura hebben een missie en een geheim.
De missie is: laat ze denken dat jullie een relatie hebben/krijgen.
Hun geheim is daarop gebasseerd: Onze relatie is een leugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Gisteren met de code van iBenny, was erg saai!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef DenS het volgende:
Iemand nog de yellowbird camera geprobeerd?
Ik ga gewoon naar binnen en die pagina's van Guido uitprinten en daar laten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef anniccck het volgende:
[..]
Ga maar naar Portugal en dan tennisballen in de tuin gooien met hints erinDan kunnen de mensen die dat hele gebeuren daar organiseren ook tennisballen gaan gooien om voor verwarring te zorgen.
Hadden ze in de Franse of Portugese versie schijnbaar gedaan, vond het wel een goeie
mogen ze daar post ontvangen? dan sturen we ze toch op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar binnen en die pagina's van Guido uitprinten en daar laten zien
Hahaa, ik zou eigenlijk best wel eens zijn reactie willen zien als zoiets zou gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar binnen en die pagina's van Guido uitprinten en daar laten zien
Hoi deisyy en ja niets anders als haar bla bla blaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben haar helemaal zat![]()
Kan de camera niet op iemand leuks?
ja, en dan mag ze niet zeggen dat het een geheime opdracht is waar ze mee bezig isquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet een goede opdracht!
Joanne mag een week lang niet praten
Zoiets lijkt me echt wel mogelijk, of iemand het durft is wat andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef anniccck het volgende:
[..]
Hahaa, ik zou eigenlijk best wel eens zijn reactie willen zien als zoiets zou gebeuren
Gebeurt natuurlijk niet, maar dan nog
Bambi, met haar grote oogjes en mooie vlekjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wie bedoel je met aidshoofd dan
joannaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wie bedoel je met aidshoofd dan
ze hebben ook nog een persoonlijk geheim waaarmee ze eigenlijk het huis in zouden gaan. Maar deze is vervallen toen ze het 'fake relatie geheim' kregen. Ik verwacht dat dan hun persoonlijke geheimen weer zullen gelden. De geheimen van hun weten wij nog niet, dus voor ons ook een verassing.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die missie gaat failen natuurlijk.
Dan hebben ze daarna geen geheim dat geraden kan worden?
nu even iets minder cryptisch? laura?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bambi, met haar grote oogjes en mooie vlekjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |