FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Doe eens nietquote:
Failquote:
Over.... Euuhm... Anderhalve maand heb ik zes dagen lang pasta met kip. En een dagje pizza.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kip is altijd goed, maar elke dag pasta
of philip lust het niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over.... Euuhm... Anderhalve maand heb ik zes dagen lang pasta met kip. En een dagje pizza.
Moeten er nu mensen staand eten?
Elkequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over.... Euuhm... Anderhalve maand heb ik zes dagen lang pasta met kip. En een dagje pizza.
Moeten er nu mensen staand eten?
Wat zegt u?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef Studiotje het volgende:
Zenders moesten aan de riempjes, mevrouw aidsgezicht propt hem dus in d'r broekzak.
Kip mag welquote:
Ok om deze post moest ik wel lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Weka het volgende:
Alexander kijkt om de twee seconde naar de tieten van de vrouw waar hij op dat moment mee aan het praten is, topgozer.
Ja in dat opzicht mis ik Natasia wel. die bracht ze nog discipline bij.quote:
Kijk die Alex kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef bbfakir het volgende:
Daar mag ook wel eens een borstel door.
[ afbeelding ]
Vreemde pastaquote:
Haha, die had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk die Alex kijken![]()
Weka had gelijk.
Het geheim is dan dat hun relatie fake isquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Injetta het volgende:
Ik zit nu ineens te denken.. Hoe kan nou ' het geheim' van Guido en Laura zijn dat ze een stelletje zijn.
Hun missie was juist om de rest binnen 2 weken te doen geloven dat ze een stel zijn. M.a.w. de rest moet het toch juist in de gaten krijgen? Dat is toch precies het tegenovergestelde van een geheim?
Niemand had zin om voor 15 man aardappels te schillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |