Dat is volgens het Recept dat McDonalds doorgeeft aan de restaurants, en er is geen unit/plaats om die dingen warm te maken. Handig wel om te weten, is je Wrap aan de buitenkant warm, dan is die oudquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wekr je bij mac??
1 Vraagje... waarom maken jullie de tortilla's niet warm?
Dan krijgen ze gelijk trek in pizzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgende week vakantie, zal ik een reis boeken naar Portugal en dan sneaky door het luik komen?
Ow thx! Dus koud is nieuw, warm is oudquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is volgens het Recept dat McDonalds doorgeeft aan de restaurants, en er is geen unit/plaats om die dingen warm te maken. Handig wel om te weten, is je Wrap aan de buitenkant warm, dan is die oudis die koud, dan is die nieuw.
Wat een roezemoes daar zeg
jaaa, en zeg dan even dat ze voor wat aktie moeten zorgen, het is zo saai dat ik de stream alweerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgende week vakantie, zal ik een reis boeken naar Portugal en dan sneaky door het luik komen?
Niet zo negatief. Ze zijn pas een paar daagjes bezig, er gaan nog wat ontwikkelingen plaats vinden en je bent vrij om ergens anders naar te kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat een flop is het aan het worden eigenlijk.
Trouwens als ze booschappen bestellen mogen ze dan geen drank mee bestellen??
doe maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Die neem ik natuurlijk mee, en een spandoek met het logo van FOK!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijgen ze gelijk trek in pizza
Ja inderdaad. Vind dr ook een beetje te dominant. Zie bijvooorbeeld de uitzending van maandag. Daar zegt ze iets van 'blijf zitten!' tegen moniek die net uit bed wou stappen. Moniek die dan ook heel braaf weer onder de dekens kruipt. :lquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef bamby het volgende:
Pff wat is die joane een ik ik ik figuur zeg
En wat pilletjes voor damesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe maarNeem wel 6 tassen drank mee
Ga maar naar Portugal en dan tennisballen in de tuin gooien met hints erinquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja ik weet het. Maar het lijkt mij als je net begint dat je juist met "actie" gaat beginnen om kijkers te trekken / vast te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Ze zijn pas een paar daagjes bezig, er gaan nog wat ontwikkelingen plaats vinden en je bent vrij om ergens anders naar te kijken.
En neem mij mee in je kofferquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En wat pilletjes voor dames
(en misschien wat liefdesmiddel voor Laura)
Ik ben haar helemaal zatquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef bamby het volgende:
Pff wat is die joane een ik ik ik figuur zeg
ik vond hetkwa uiterlijk een barbie (kan je positief of negatief lezen)quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vind dr ook een beetje te dominant. Zie bijvooorbeeld de uitzending van maandag. Daar zegt ze iets van 'blijf zitten!' tegen moniek die net uit bed wou stappen. Moniek die dan ook heel braaf weer onder de dekens kruipt. :l
Ja echt he heb dat ook gezien, wil geloof ik graag dat alles om haar gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vind dr ook een beetje te dominant. Zie bijvooorbeeld de uitzending van maandag. Daar zegt ze iets van 'blijf zitten!' tegen moniek die net uit bed wou stappen. Moniek die dan ook heel braaf weer onder de dekens kruipt. :l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |