HoiHoiquote:
Kijk kijk, da's nog eens binnenkomenquote:
Eei TFM ook weer terugquote:
Tja, niet altijd zin om mee te posten, ik lees wel mee heurrquote:
Die mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, tussen Leiden en Lisse zullen we niet harder rijden dan 40 km/u ivm mogelijke personen langs het spoor.'.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, tussen Leiden en Lisse zullen we niet harder rijden dan 40 km/u ivm mogelijke personen langs het spoor.'.
Wat een gekkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Oooooh flauwertquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, niet altijd zin om mee te posten, ik lees wel mee heurr
mogelijke personen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Het kan ook een koe zijnquote:
Ja, ik vond alleen de term erg grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook een koe zijnHeb ik een keer gehad tussen Hoogeveen en Assen
OkOk, maar ik volg Bear Grills ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooooh flauwertWel meeposten!!
Ik heb ook al eens een paard en schapen gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook een koe zijnHeb ik een keer gehad tussen Hoogeveen en Assen
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TVquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, maar ik volg Bear Grills ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |