Jaquote:
hier in Zoetermeer een inrichting naast de Randstadrailquote:
Oeh oeh oehquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Knuffel voor RN, ST en Marijke
*Weer tv kijken gaat.
Vreselijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een kennis/vriendin van vriend verloren doordat ze voor de trein is gaan staan. Vlakbij het perron waar het best wel druk was die ochtend..
En ik had bijna die ochtend de trein naar school genomen rond het tijdstip dat..
Dat is zeker minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een kennis/vriendin van vriend verloren doordat ze voor de trein is gaan staan. Vlakbij het perron waar het best wel druk was die ochtend..
En ik had bijna die ochtend de trein naar school genomen rond het tijdstip dat..
Ja ze was ook behoorlijk overstuur. Smoorverliefd op een metalhead met anti-christelijke shirts terwijl haar ouders redelijk streng christenen waren..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VreselijkDat je er een eind aan zou willen maken is natuurlijk al vreselijk, maar andere mensen opzadelen met een ontzettend naar beeld de rest van hun leven is zum kotsen
Een keer reed ik met de auto langs toen er een trein stilstond en er mannen met papiergrijpstokken omheen liepen. Lijkt me geen prettig werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en echt opruimen is het niet he
Knuffelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Knuffel voor RN, ST en Marijke
*Weer tv kijken gaat.
Koekje erbij?quote:
als ie doorgereden is dan heb je niks geraakt gelikkigquote:
Geruchten op Twitter, maar er is geen sterk bewijs en er is geen betrouwbare bron dat het echt zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is Mubarak echt dood? Ik vraag aan jou omdat jij expert en slim![]()
Daar heb ik ook wel vertrouwen inquote:
Nopequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer reed ik met de auto langs toen er een trein stilstond en er mannen met papiergrijpstokken omheen liepen. Lijkt me geen prettig werk.
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kom jij altijd schreeuwend klaar![]()
nee, ik krijg flashbacks van een bepaalde begrafenisquote:
[..]
[..]
Vervelend...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik krijg flashbacks van een bepaalde begrafenis
Sorry zoetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, geeft niet, maar klaar dus.
Oh okequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geruchten op Twitter, maar er is geen sterk bewijs en er is geen betrouwbare bron dat het echt zo is.
Volgens mij klopt er niks van, en is het gewoon even een stom idee van een twitteraar die wat opschudding wou veroorzaken...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voor het eerst sinds maanden nietquote:
Nog 2 dagen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |