Ik geef het OP hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn streams werken gewoon
http://www.spixtv.nl/streams.htm
Alleen de bovenste 2
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
staat er alleen een telefoon in de tuin?
die had ik gisteren geprobeerd, heel de laptop liep vastquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
bij hole reageert mijn pc te traag.. iemand tips?
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
bij hole reageert mijn pc te traag.. iemand tips?
Beste buddysitquote:
Sharon is nie bang van water, het regent toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
iedereen mag toch die telefoon oppakken? Waarom moet sharon hem dan oppakken?
Mis ik iets
Ja koop een nieuwe .. Gaat prima hier en ik krijg echt jeuk van dit soort postsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret/
ze kijken naar de rode telefoon in de tuinquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Injetta het volgende:
Wat gebeurt er nu in godsnaam? Ik snap er geen hout van. Waar kijken ze naar en waarom zitten ze zo hysterisch te krijsen lachen en gillen?
Het is waar hoor, 4x flash is echt een HEL voor je computerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja koop een nieuwe .. Gaat prima hier en ik krijg echt jeuk van dit soort posts
Ik trek het primaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is waar hoor, 4x flash is echt een HEL voor je computer
Snap het ook niet helemaal. Heb Cynthia niet het geheim geraden van Sharon en komen ze daar later op terug ofzo ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
iedereen mag toch die telefoon oppakken? Waarom moet sharon hem dan oppakken?
Mis ik iets
Ik ben bij deze nog geen reclame tegengekomen: http://www.spixtv.nl/streams.htmquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
ik baal echt van die reclames maar ik ga ook niet betalen voor zulke slechte streams, iemand een oplossing?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
ik baal echt van die reclames maar ik ga ook niet betalen voor zulke slechte streams, iemand een oplossing?
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
Reclame??? Streams van HiDiHo, niks reclame!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
http://streams.selfip.com/secret/ zonder reclamesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef henk.jansen het volgende:
Is het misschien een idee voor de cappers om het formaat op jpg 100% te zetten dan zijn de bestanden een stuk kleiner en laden sneller.
Kwaliteit is dan ook goed
[ afbeelding ]
Niks geen reclame bij streams die ik kijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
Weet ie wel, hij zit een beetje te stangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef bamby het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret/ zonder reclames
Ze open te zieken nu he ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks geen reclame bij streams die ik kijk.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ie wel, hij zit een beetje te stangen
flauntquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
If you have it, flunt it... gezicht (ofzoiets)
Zeggen ze alleen om jou er mee te laten stoppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Die man van SBS zei trouwens aan de telefoon dat ze werken aan het beveiligen van de streams, dus heel lang zullen de streams niet meer werken denk ik
Ze trekt wel vaker dit soort gezichtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
If you have it, flunt it... gezicht (ofzoiets)
Toen had ik al gezegd dat ik ze offline zou halen. Waarom zouden ze dat liegen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef DenS het volgende:
[..]
Zeggen ze alleen om jou er mee te laten stoppen
quote:
Ik lig er klaar voor, kom maar opquote:
Sharon is de zwartharige dikke(re) [gelijk de dikste van het stel] en Sofia is de zwartharige dunne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand ezelsbruggetjes om de blondjes uit elkaar te houden? Laura lukt wel, maar Joanna en de rest...
Beetje druk achter zettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Toen had ik al gezegd dat ik ze offline zou halen. Waarom zouden ze dat liegen?
Nou, eeuh, eigenlijk... *gaat gauw recht zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef bbfakir het volgende:
Zo zit je toch niet op een bank?
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel, en ik heb geen bezwaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef bbfakir het volgende:
Zo zit je toch niet op een bank?
[ afbeelding ]
Ze kunnen in ieder geval de reclames echt door de streams heen gooien ipv de streams pauzeren en de reclame startenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef DenS het volgende:
[..]
Beetje druk achter zetten
We zullen het zien, streams zijn volgens mij moeilijk te beveiligen... Ja, dan moet iedereen gaan betalen.
Sofia, Cynthia, Sharon, Laura lukken wel... Maar dan. En bij de jongens Jurien, Alex, Guido, Karim, Servio en dat was het.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sharon is de zwartharige dikke(re) [gelijk de dikste van het stel] en Sofia is de zwartharige dunne.
De rest weet ik zo 1,2,3 geen ezelbruggetjes voor.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Razor21 het volgende:
Joanna is de stukadoor:
[ afbeelding ]
zou dit niet dezelfde pigment ziekte zijn als die van Michael jackson een oud klasgenootje had dat ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Razor21 het volgende:
Joanna is de stukadoor:
[ afbeelding ]
Joanne heeft vlekjes en is altijd een beetje paranoïde. Aafke heeft vaak een gebreid mutsje op en is een beetje stoer, en Monique lijkt wel wat op Joanne, maar die hoor je nooit (en ze kijkt vaak of ze poep ruikt).quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand ezelsbruggetjes om de blondjes uit elkaar te houden? Laura lukt wel, maar Joanna en de rest...
Tunnelvisiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, en ik heb geen bezwaar
kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Injetta het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het koken??? Daar begonnen ze toch om half 8 al mee??
Wat maken ze in godsnaam? Een 6 gangendiner?
ik bekijk via dat exe bestandje da's makkelijker voro mij, maar die heeft dus reclame.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ie wel, hij zit een beetje te stangen
dat kan met DRM maar dat kost keiveel geld. (Dementor jij wist hoeveel toch)quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Die man van SBS zei trouwens aan de telefoon dat ze werken aan het beveiligen van de streams, dus heel lang zullen de streams niet meer werken denk ik
Monique zegt anders ook niet zoveel...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Weka het volgende:
Saaiste deelnemers:
Maik, Guido, Sharon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |