Ik heb streams van de slaapkamerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
doet nou niets het meer? krijg geen streams meer en UPC heeft ook het boze oog in beeld gezet
Upc nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Bij UPC kon je toch kiezen tussen de cams? Of was dat Ziggo?
Ziggo niet in ieder geval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik denk dat mensen hier wat voorzichtiger zijn met alcoholquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Weka het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het gemiddeld duurde bij Big Brother voor het eerste alcoholfeestje plaatsvond?
Gisteren hadden we er eentje ....quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Weka het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het gemiddeld duurde bij Big Brother voor het eerste alcoholfeestje plaatsvond?
Was die niet omgewaaidquote:
Neem aan dat ie dan ook niet gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef anniccck het volgende:
Ik zou me wel kapotschrikken hoor als die midden in de nacht opeens afgaatIk zou eerst op adem moeten komen voordat ik naar die telefoon zou rennen
Telefoon voor Sharon maar die loopt in de tuin, zoiets begreep ik.quote:
moeten ze 's ochtends om een uur of 7 doen, hebben we dan tenminste ook wat om te kijkenquote:
mijn streams werken gewoonquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:51 schreef Injetta het volgende:
Nou UPC geeft het oog en ik krijg geen enkele stream werkend. Welke is geschikt voor apple??
Nee dat betekent een noodgevalquote:
nee, bij Ziggo ook maar één cam, dezelfde als UPCquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |